Pötti: meg oldódott a dolog? Ha igen, légyszi írd le nekem ,hogy mi volt a gáz.Ugyan így vagyok én is, hogy 1-röl a 2re totál elment a szikra... Tirisztort,gyertyát,pipát már cseréltem, de nem az volt a gond.
sürgős lenne,mert már 2hete nem tudok motorozni
előre is köszi.
ahogy mondod:D fáradtolaj is jo bele
haverom kapott 50 litert 1 ifás engedgette le és odaadta neki
szét volt verve a dekli és csöpögött szorgalmasan töltögette bele hetente:
Csak gondolj bele a motor olaj nem tapad rá az alkatrészekre hanem szó szerint lecsapódik róla, a hajtómű olaj meg rátapad pl a fogaskerekekre és így van kenés is. Nekem mind1 mit töltesz bele fáradt olajjal is elmenne ugyanúgy csak nem 20 évig bírná hanem csak 15 évig
simoba a legjobb a 15w40
hiába kötekednétek 7db simom volt eddig és az a legjobb
az agipon kapható nagyon jó bele
nem túl híg, nem is csúszik; és ki is emel jól
A simsonba NEM hajtóműolaj kell, illetve nem a nálunk szokásos 80w90 es izé.
A gyári eredeti német reparaturanleitung 60 as olajat ír, ilyen a simson megjelenéseekor nem volt magyarországon, így kerülhetett a fordításba a 80w90.
A gyár, 60as olaj helyett 30w40-es sima motorolajat javasol.
A legvégső esetben szokták újratekercselni. Szépen sorban végig kell zongorázni a dolgokat. Gyújtókábel, gyertya a trafó rendesen csatalkozik a vázhoz( kap-e testet rendesen) a gyújtásalaplapról is jön egy sötét kék vezeték annak kell rácsatlakozni a vázra ha ez egy kicsit megvan osxidálódva már nembiztos, jó a kontakt. 12 voltos törpefeszültségű rendszereknél ez a probléma, ha van egy kis oxid már szokása nem átengedni. Esetleg még a gyújtáskapcsoló elektronikai része is lehet a bűnös (nekem is az volt telement vizzel porral mert az alján van egy kis lyuk és ott bement minden) az alsó részét annak is szedd szét és szépen takarísd ki mert ott sem érinkezhet. Nem jellemző, hogy a tekercs csak úgy tönkremenne, esetleg akkor ha beleér a lendkerék de az sem egy egyszerű eset mert ha beleér akkor a csapágyakban már nemkéne golyóknak lennie meg a vasmag is megvédi a tekercset. Ha jól emlékszem 2.11 OHM ellenálást mértem a gyujtótekercsen de ebben nemvagyok biztos. Mindenesetre nézd végig a teljes vezetékrendszert főleg a kékszinű testvezetékeket hátha csak kontakthiba.
Még nemkaptam vissza a tekercselőtől,mivel erre a két számra kíváncsi,hogy megnézze kell e még rá tekergetni e avagy nem. Elötte az volt a baja,hogy nem adott szikrát.
sürgős lenne,mert már 2hete nem tudok motorozni
előre is köszi.
csak nekik fékbetétnek mondjad majd (ne fékpofának)
msn: v.adam1992@citromail.hu
haverom kapott 50 litert 1 ifás engedgette le és odaadta neki
szét volt verve a dekli és csöpögött szorgalmasan töltögette bele hetente:
hiába kötekednétek 7db simom volt eddig és az a legjobb
az agipon kapható nagyon jó bele
nem túl híg, nem is csúszik; és ki is emel jól
A gyári eredeti német reparaturanleitung 60 as olajat ír, ilyen a simson megjelenéseekor nem volt magyarországon, így kerülhetett a fordításba a 80w90.
A gyár, 60as olaj helyett 30w40-es sima motorolajat javasol.
tudnék
msn: v.adam1992@citromail.hu vegyél fel
Hát nem tudom de oan 5-6000 körül
Mert tudsz netán?