Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Egyébként hány amperórás aksit használsz?
Ja, hülyevagyok, persze akkoris, mivel az engedi hogy adjon szikrát
Akkor is csináljam meg,hogyha MINDEN elektronika teljesen jó rajta, csak egyedül a szikra ment el?
És jegyezd meg, hogy volt benne az alsó kapcsoló szerkezet, mert ha 180 fokkal elforgatod furcsa jelenségeket fogsz tapasztalni a világításnál
Takarísd ki a gyújtáskapcsoló alsó szétszedhető részét ahol az ,,elektronikai" rész van.
Pötti: meg oldódott a dolog? Ha igen, légyszi írd le nekem ,hogy mi volt a gáz.Ugyan így vagyok én is, hogy 1-röl a 2re totál elment a szikra... Tirisztort,gyertyát,pipát már cseréltem, de nem az volt a gond.
sürgős lenne,mert már 2hete nem tudok motorozni
előre is köszi.
Italmondon, szerintem azt pont lehet kapni...
csak nekik fékbetétnek mondjad majd (ne fékpofának)
ha tudja valaki, hogy super citybe hol lehet kapni első fékpofát, az legyen oly szíves és szóljon!
üdv eladó cagiva supercity műszerfal, makulátlan állapot minden jó rajta, eladó cagiva első idom plex nélkül valamint első lámpa

msn: v.adam1992@citromail.hu
ahogy mondod:D fáradtolaj is jo bele
haverom kapott 50 litert 1 ifás engedgette le és odaadta neki
szét volt verve a dekli és csöpögött szorgalmasan töltögette bele hetente:
super city gyári váltóolaja (most néztem a service manualban) agip supermotoroil f1. Ez 15w40es motorolaj
Csak gondolj bele a motor olaj nem tapad rá az alkatrészekre hanem szó szerint lecsapódik róla, a hajtómű olaj meg rátapad pl a fogaskerekekre és így van kenés is. Nekem mind1 mit töltesz bele fáradt olajjal is elmenne ugyanúgy csak nem 20 évig bírná hanem csak 15 évig
simoba a legjobb a 15w40
hiába kötekednétek 7db simom volt eddig és az a legjobb
az agipon kapható nagyon jó bele
nem túl híg, nem is csúszik; és ki is emel jól
A simsonba NEM hajtóműolaj kell, illetve nem a nálunk szokásos 80w90 es izé.

A gyári eredeti német reparaturanleitung 60 as olajat ír, ilyen a simson megjelenéseekor nem volt magyarországon, így kerülhetett a fordításba a 80w90.
A gyár, 60as olaj helyett 30w40-es sima motorolajat javasol.
szerintem ez hülyeség, mert az kurva sűrű és a simsonba kell hajtóműolaj
üdv igen korrekt árat mondtál

tudnék
msn: v.adam1992@citromail.hu vegyél fel
Hello
Hát nem tudom de oan 5-6000 körül
Mert tudsz netán?
jó pénz mit takar:D?
Váltóba HAJTÓMŰ olaj kell, nem pedig motor olaj!
Srácok, szerintetek a full szintetikus 5w40-es olaj vékony a super city váltójába?
Hali!Van eladó cagiva prima/elephant karbim szivocsonkal együt.Ha valakit érdekell irjon.
A legvégső esetben szokták újratekercselni. Szépen sorban végig kell zongorázni a dolgokat. Gyújtókábel, gyertya a trafó rendesen csatalkozik a vázhoz( kap-e testet rendesen) a gyújtásalaplapról is jön egy sötét kék vezeték annak kell rácsatlakozni a vázra ha ez egy kicsit megvan osxidálódva már nembiztos, jó a kontakt. 12 voltos törpefeszültségű rendszereknél ez a probléma, ha van egy kis oxid már szokása nem átengedni. Esetleg még a gyújtáskapcsoló elektronikai része is lehet a bűnös (nekem is az volt telement vizzel porral mert az alján van egy kis lyuk és ott bement minden) az alsó részét annak is szedd szét és szépen takarísd ki mert ott sem érinkezhet. Nem jellemző, hogy a tekercs csak úgy tönkremenne, esetleg akkor ha beleér a lendkerék de az sem egy egyszerű eset mert ha beleér akkor a csapágyakban már nemkéne golyóknak lennie meg a vasmag is megvédi a tekercset. Ha jól emlékszem 2.11 OHM ellenálást mértem a gyujtótekercsen de ebben nemvagyok biztos. Mindenesetre nézd végig a teljes vezetékrendszert főleg a kékszinű testvezetékeket hátha csak kontakthiba.
Még nemkaptam vissza a tekercselőtől,mivel erre a két számra kíváncsi,hogy megnézze kell e még rá tekergetni e avagy nem. Elötte az volt a baja,hogy nem adott szikrát.
De mi baja van a motornak? nem indul vagy mi? Kiégeti egyből az izókat? Esetleg nem tölt?