Hi mindenki.
Hány bar-osra kell fújni az Avon kereket? Mert nézegettem össze-vissza, de nem írták rá.
Avon azaro Sp van rajta gyári méretekben. Valaki tud segíteni?
(Most elől 2 bar hátul 3 bar van)
Hideglevegő borasztóan befolyásolja a motort,elég drasztikusan,csak vigyázz nehogy összeakadjon.ilyen időben a gyári fúvóka már vékonyka.ha motorozni akarsz menj feljebb karburációval.
Ha meg eddig szar volt a powerod,rossz motor vagy valami,lehet nem nyitott teljeset,te meg most kinyitottad parasztba,ugyanis zárt powerrel egy mito örül ha a 130-140et eléri.
Hali Riesen, most lehet, hogy hülyén hangzik de az enyemmel is nem tudom mivan de ugy megy mitn akit seggberúgtak esküszöm neketek pl amikor viszem bnőmet két személlyel hirtelen elkezdek gyorsulni kikapja magát kerékre, és megakasztotta az m7esen a 200as mutatót jó ilyet nem csinalok sokszor csak egyszer muszály volt kiprobálnom:D:D De tényleg lehet hogy hülyeséág de azt mondták a szerelők, hogy hidegben oxigéndúsabb a levegő, és a hűtésnél is jobb vagy nemtudom már mit magyaraztak, d emindnweki azt mondja hogy a hidegben jobban ennek na üdv, és gondolom erre a beírásmra is elkezd oltani mindenki!
hali emberkék!
ma nem bírtam ki és elővettem a mitot...
rossz volt a power motorom és már elég furcsa hangokat adott ki.. elvittem szervízbe elvileg megcsinálták de mostmár nem is müködik.. öszzeraktam de nem volt jó na és az a poén az egészbe hogy a motor sokkal jobban megy mint eddig ezt "mito" is megmondja nem tudom hogy mi lehet vele mondjuk a power szelepen álligattam de az lehet az ok? de menet közbe meg nem nyit még mindig üresbe is hiába pörgetem 10-ig akkor se.. de most ma mentem 160-at berakom 6-ba (jah és piros tartományba nem is pörgettem) és még pörgött tovább szal simán ment volna meg eddig meg csak már szinte tartani is alig tudta... meg 1-2be ha húzom neki nekem olyan 8-9 körül ugrik meg ha nem testelek rá emeli az elejét.. eddig nem volt ilyen durva meg nem is ment így.. én arra gyanúztam hogy a hideg miatt mehet így?? vagy valakinek valami 5let?
Hétvégén motoroztunk a környéken,egy csomó motorost láttam amikor egy mellékutcában meglátok egy mitot.Gyors megfordultam és megálltam mert egy ürge nézegette a motort.Pénteken vette a csávó a gyerekének.Mondom neki hogy nekem is ilyen van stb.Mellesleg az is luckys volt.A csávó azt mondja probáljam ki erre én mondom áááá nehogy alattam menjen szét(mert akkor megy szét valami amikor valaki kölcsönkér valakitől egy cuccot)mire a csávó rávágja hogy majd visszaviszi ha szétmegy.Jól van mondom,elittem egy körre elég jól ment.A csávó meg kérdezgette hogy szarul megy?-Mondom neki nem.Ő meg-De tényleg mondjam meg ha szarul megy
Amugy elég ütött kopott volt a gép még visszapillantó sem volt rajta,pályagépnek tökéletes,amugy 190-ért vette.Én meg nem is mitoval voltam hanem bandittal,ugyhogy elsöre lehet furállta hogy megálltam.
De a nevetséges az volt az egészben az volt hogy a srác aki a gép lesz még nem is látta egy idegen meg már ment vele
KÉSZ VAN A MOTOROM!!! VÉGRE!!!
Tessék velem örülni!
Elvileg most nagyon meg lett csinálva (persze, mint múltkor ), de reménykedek.
Mit is csináltak vele?:
Kapott egy új hüvelyt mert a dugót átszabták (az alakját) és ezért kisebb hüvely van most benne.
Elvileg az ilyen problémákat egyszerűen úgy oldanak meg, hogy nagyobb illesztést tesznek bele, hogy legyen helye tágulni a dugónak. Ezáltal csökken a teljesítmény. Most olyanra szerkeztették nekem a dugót, hogy a vashüvelyhez táguljon.
Javítsatok ki, ha rosszúl tudom
Az a gáz, hogy elvileg 10fok alatt nem igen szabad bejáratni... (meg tl melegbe sem)
De mindegy, dél körül azért a hőmérő higanyszála felkúszik a 12-es skálához
JÓ MOTOROZÁST MINDENKINEK
Valaki tud olyan linket ahol Mito Evo-ról tudok olvasni egy két dolgot?Mert sehol nem találtam teszt leírást.Előre is köszi!
Szevasztok!!!