hali!
Lenne egy olyan problémám, h a mito mindig kidobja az üreset... ég az üres lámpa, engedem ki kuplungot leugrik egybe.... szal elég sokat kell vele szarakodni mire megtalálom. meg menet közben váltásnál lentmarad a váltókar....
a léptetővillával lehet a baj? azokon a csavarokon kell állítanom, és akkor az változtat a hosszúságon? please help:) köcce
Ez jó kérdés de vki segítsen már nekem hogy mit kezdjek a fordulatszám mérő-vel hogy menjen??????leszedtem az idomokat megpiszkáltam a fogakat hogy hátha csak eloxidálódtak picit,de semmi.kihez vigyem vagy mit csináljak vele????????????
Ezel kapcs nekem is volna kérdésem!
Létezik karbis 2T-re chiptuning? (Valaki mondta h neki az kell,
Mert ha emlékeim nemcsalnak Chiptuning befecskendezős 2Tre van
ami karbis arra max egy gyujtásvezérlő elektronikát raknak gyári helyére..
Vki világositson fel!
van 4db eladó mito hengerem és 2 hengerszettem ,egy zsírúj polini szett,és egy nicasilos 125cc szett.
nálam mindenki megtalálja a magának valót,az olcsó "még elmegy"-től a zsírújig minden van.
van még egy használt arrow rendszerem,adatlapomon van kép,carbon véggel.
keressetek,:D
Nemtud vki vmi infót adni a gyári állapotú mito kb hány sec alatt van 100on?
Jogsi meg műszaki hiányában csak földuton kinzom aztán ot nemigazán tok gyorsulást
mértni mert csak kapar
Esetleg vki nemtud videókat mito- vagy egyéb 125ös társairól?
google.video-n amik vanak azokat már láttam!
Az az igazi gáz hogy bejöttem ide hogy kérdezzek valamit
nagyon rendesen és kielégítő választ kaptam
de valaki már unta magát és belém kötött
én meg erre morci lettem és elindúlt ez a lavina és mostantájt áll/ált meg
köcce szépen, majd ha lesz időm megnézem. mondjuk most kezd romlani az idő, szal lesz időm bütykölni a garázsban