HALLOD! Ne legyél már ien értetlen!
A mito az utcai moci ezen a képen felvitték pályára azt annyi
Nem tom mit akadékoskodsz
A gilera cronot meg a gfr sp pályára készült ezen nem tom mit nem lehet megérteni
eléggé szarul érveltél
Én inkább úgy mondanám hogy olyanok a gilerák(a sportok) mint egy kényes r*banc:D:D
ha megveszed amit kér akkor ő is viszonozza
ha nem akkor nagyon rövid idő után ki fog b*szni veled:D:D:D
Ezek a joemberek akik más motorját szidják milyen motorosok?
nem öszetartanunk kéne, egymás motorjának a fikázása helyett?
2 keréken gurul és nemkel tekerni ez a lényeg!
lehet hogy akkor eddig csak rossz állapotúval találkoztál.egy jó gfr gecidurván megy és elég jól az úton van- blokkjuk pedig messze a legtartósabb az olaszok közül szerintem,kivéve a gyújtásuk,az pusztul.
ennyi erővel az aprilia af1 replica 125 is pályamotor,az aprilia sport pro 125,az aprilia rs125 replica,a cagiva mito,ésatöbbi,ésatöbbi.
Crono 250 meg nem szériában gyártott motor.
az meg hogy hol mit írnak,gilera gfr-re jópár helyen 190es véget írnak pl.
Én nem tagadom,hoy erős a gilera,de szálj már le a földre..
Amivel versenyen Karikáznak .....
jaja ezért nem mentem énse bele mert azok milliós nagyságrendben mozognak...
a bátyám gépét meg felesleges odavinni az nagyon messze van a Sp motortól!!!!
úgy definiálnám hogy egy elégjó állapotú széria gép ami a korát meghazuttolja!!
Figyelj szerintem nem kellbizonygatnom senkinek semmit hogy mi van a motoromban meg mit tud. És szerintem csak akkor írtam le hogy mi van a motoromban mikor valaki kérdezte,hencegni sosem hencegtem vele.Veszekedni sem fogok mert abban igazad van hogy messze van a gépem(és a tudásom is,de remélem az lesz jobb is)az alpok-adria első 5 helyétől.De nézd azok a motor milliós nagyság rendekben vannak. De ha úgy érzed vigyétek bátyád motorját alpokadriára.
De akkor (93-ban ) hol voltak ien cuccok ha megkérdezhetném? SEHOL!Még jó hogy ne egy 2000-es rs pályagéppel hasonlítsd már össze!
57-ben kiszált a gilera a pályázásból (cégbotrány) majd 91-ben visszatért a 125-ös kategóriával majd 93-ban a 250-es seriában (van crono 250, nem is tudtam) eég kevés rólla az adat 250-es 230 a vége meg 92-es.
Ez a moci nem utcára hanem pályára készült csak rályöttek hogy jól el lehet adni
Amúgy ha megnézed a 91-93-as kiadásokat akkor észre veheted hogy a gfr-en kívül nem sok moci tud többet nálla max 1-2, www.motorcyclespecs.co.za/mode...
De sajna limitált nem sok van belőlle+ magyarországon alig rohanág pár darab
Nem hiszem, hogy egy súlycsoportban vagytok...
A mito az utcai moci ezen a képen felvitték pályára azt annyi
Nem tom mit akadékoskodsz
A gilera cronot meg a gfr sp pályára készült ezen nem tom mit nem lehet megérteni
eléggé szarul érveltél
ha megveszed amit kér akkor ő is viszonozza
ha nem akkor nagyon rövid idő után ki fog b*szni veled:D:D:D
Mitogeri, meglepődnél ha tudnád milyen pontos!
nem öszetartanunk kéne, egymás motorjának a fikázása helyett?
2 keréken gurul és nemkel tekerni ez a lényeg!
ürülni ha úgy menne a motorod mint egy jó állapotú gilera
Crono 250 meg nem szériában gyártott motor.
az meg hogy hol mit írnak,gilera gfr-re jópár helyen 190es véget írnak pl.
Én nem tagadom,hoy erős a gilera,de szálj már le a földre..
Amivel versenyen Karikáznak .....
a bátyám gépét meg felesleges odavinni az nagyon messze van a Sp motortól!!!!
úgy definiálnám hogy egy elégjó állapotú széria gép ami a korát meghazuttolja!!
itt pl azt írja hogy 180-at megy meg azt hogy 130 kg
57-ben kiszált a gilera a pályázásból (cégbotrány) majd 91-ben visszatért a 125-ös kategóriával majd 93-ban a 250-es seriában (van crono 250, nem is tudtam) eég kevés rólla az adat 250-es 230 a vége meg 92-es.
Amúgy ha megnézed a 91-93-as kiadásokat akkor észre veheted hogy a gfr-en kívül nem sok moci tud többet nálla max 1-2, www.motorcyclespecs.co.za/mode...
De sajna limitált nem sok van belőlle+ magyarországon alig rohanág pár darab