De miet mennyiért és használt vagy újj?
És rá lehet tenni a 125 többségére vagy egyedi?
nekem fontos lenne mert ha száguldozni akarok 180-al ezeken a gané fos utakon akkor szügségem lessz rá!+lehet állítani azt halottam! és a leglágyabb az a pálya a legkeményebb az meg a város? vagy hogy léci help mmeee!!!
ebben még nem vagyok jártas!
Kereklámpás mitoval ha elkezded nagyon csapni,nagyon fogod érezni.olyan bizontylan a kormánya,mint az állat...
Én már vettem rá,fel is építem lassan,nagyon kell rá,mindenhova,utcára pályára..
az a gondom hogy nem indul az NSR-em önindítóra,csak nagyon ritkán,de nem is teker elég gyorsan az önindító,de ha mégis teker gyorsan akkor sem indul be.
Ereje van a motornak elég.Nagyon jól megy.5000km van a dugóba.De tolásra rögtön és ha megy akkor nincs is vele gond.Ráülök,kis lendület,és indul is.Nem kell vele futkorászni
De eléggé zavaró már hogy nem jó.
Mi lehet a baj?Más gyertyával is próbáltam már..de semmi.Sz.tem önindítóval lehet valami,de mi? Csapágyat cseréltünk benne,szénkefét kicsit megcsiszoltuk..de semmi...
Valami hozzáértő írjon.köszi
oké,elmehet annyit,többetis,nem erről van szó,hanem arról,hogy gondolom nem boltbajáró babettáról van itten szó.
mind1,15e-nél többet sztem nem kell hagyni egy dugót.
2ütemű dugók 25.000fele szoktak megállni,enyém 34800-ig várt.De az 50.000se elképzelhetetlen,mert egyik TZR-be 52000-nél cseréltek dugót,és gyári bontatlan volt,és nem is állt be,csak kicserélték hoyg elkkerüljék ezt a gondot. HA egyáltalán nem bántják a motort akkor elmehet annyit,de nem ez a 125-ös 2ütemű lényege.
Járatás: úgy kezdődik hogy tankba öntesz KICSI olajat pluszba(200km-ig).(ha a Henger nicasilos és egy jó minőségű dugó van benne akkor elvileg nem kell.De egy 200km-t érdemes kivárni.Onnantól pöröghet a motor.Ha fúrható,hüvelyes a henger akkor nem árt egy jó 1000-est járatni...de ez se azt jelenti hogy 3000-ig pörgeted addig. hanem mondjuk 5000-ig,de afölé nenagyon.
Nincs valakinek olcsópénzért eladó gyári kipufogodobhoz karbontompítója?
Azse nagy probléma ha ütött kopott, kibelezett és kiégett gyapot egyenesen előny :)
Ha nem akarsz szenvedni a papirozással akkor vidd el az enyémet, ez már rendszámos első gazdás.
Egyébként tudtommal 2000 körül volt a váltás akkor jöttek fojtva a mito-k (6sebességgel).
De az enyémben nincs fojtás 2002-es 5600km van benne. 669eFt (fix)
Azthiszem, hogy nincs az a becsuszó rész, de ebben nemvagyok biztos. nemláttam még olyan hengert. Csak majdnemv ettem eddig kettőt. De mindegyiket elvitték.
de az csak mitora tudtommal és az h a faszba fér el a gyári blokkba nah tod h értem a forgattyúsháznál h fér el ahova a hüvely becsuszik a blokkba vagy más a lökete mint a 125ös hengeré????
És rá lehet tenni a 125 többségére vagy egyedi?
nekem fontos lenne mert ha száguldozni akarok 180-al ezeken a gané fos utakon akkor szügségem lessz rá!+lehet állítani azt halottam! és a leglágyabb az a pálya a legkeményebb az meg a város? vagy hogy léci help mmeee!!!
ebben még nem vagyok jártas!