a müanyag burkolaton belül, egy kör alakú lapos csavarható széles AZ(tekerőke)
jobb és bal oldalt is ls a jobb oldalit iszonyat nehéz tekerni de sajna ennek most nincs túl nagy jelentőssége mert előll hátul szar a teleszkóp elől üt
hátul feladja az olajat
(jó magyar utak)
Inkább a cagiva dicsősége mert hiába könnyű a futómű egy kalap ... .
Akár az af1 sőt még az nsr is sokkal-sokkal jobb, ezekkel élmény a kanyarodás.
Cagivát még nem próáltam úgyhogy azt nem írom ide(mármint mitot, elephantot igen).
Akkor a te motorod nem gilera crono,nem széria,de ami az adatlapodon van lefényképezve az egy acélvázas gilera crono.keress otthon egy mágnest,tedd oda a vázhoz,tényleg,csak a kiváncsiság kedvéért:)
és az alumínium mióta rozsdásodik? bikepics.com/gilera/crono125/9...
nézz ide be,lehet hogy rosszul tudom,de felénk az alumínium nem így korrodálódik.
Amúgy az összes gép, sp01,02,crono,gfr,cx,mindegyik acél vázzal jött ki.erre céloztam volna- És mint ahogy teis mondtad,az acél nehezebb mint az alu.egy széria cagiva mito 123kg,ami alu váz,alu lengővilla. A tied acél váz,és acél lengővilla,de 120kg.
És mito tudsz állítani a futóművön?
Elől,rugóerősség,húzó-nyomó fokozat?melyiket?
hátul,rugóerősség,húzó,nyomó fokozat?melyik?
Ez sem okoskodás,csak lehet hogy nem széria futómű van a motorodban,ezért kérdezem.Mert szériában max hátul rugóerősséget lehet állítani.
Nem arról van szó kinek van jobb motorja,már megbocsáss,félreértesz valamit.nem anyázkodunk,csak ő próbál engem meggyőzni,én meg őt.Azthiszem erről szóla fórumozás,ha nem tetszik,ne olvasd.
tudom hogy kukacoskodás,de picit felpöckölted a májam.
a versenymotorodnak véletlenül nem acélváza van?
véletlenül nem 130kiló?
állítható a futóműve?
nem mocskolódást,meg balhét,hanem választ kérnék-
Ha temondod..
én nem állok neki tuskózni,meg vitatkozni,mert látom nem értesz meg.Ha úgy van,ahogy te mondod,akkor neked utcán nincs ellenfeled,és a motorod egy hihetetlen kuriózum,borzasztóan irigyellek érte,ezért piszkállak,tényleg,mert nekem sajnos nem lehet,és én egy gyerekes laikus hülyegyerek vagyok,és tényleg semmi dunsztom sincs az olasz 125cc motorok típustörténelméhez.Tényleg bocs
Enyém még 90se volt mert meg volt kopsztva rendesen
jobb és bal oldalt is ls a jobb oldalit iszonyat nehéz tekerni de sajna ennek most nincs túl nagy jelentőssége mert előll hátul szar a teleszkóp elől üt
hátul feladja az olajat
(jó magyar utak)
Akár az af1 sőt még az nsr is sokkal-sokkal jobb, ezekkel élmény a kanyarodás.
Cagivát még nem próáltam úgyhogy azt nem írom ide(mármint mitot, elephantot igen).
ez miért lehetséges?
Az rg meg acélvázzal nincs 100kg :D
bikepics.com/gilera/crono125/9...
nézz ide be,lehet hogy rosszul tudom,de felénk az alumínium nem így korrodálódik.
Amúgy az összes gép, sp01,02,crono,gfr,cx,mindegyik acél vázzal jött ki.erre céloztam volna- És mint ahogy teis mondtad,az acél nehezebb mint az alu.egy széria cagiva mito 123kg,ami alu váz,alu lengővilla. A tied acél váz,és acél lengővilla,de 120kg.
És mito tudsz állítani a futóművön?
Elől,rugóerősség,húzó-nyomó fokozat?melyiket?
hátul,rugóerősség,húzó,nyomó fokozat?melyik?
Ez sem okoskodás,csak lehet hogy nem széria futómű van a motorodban,ezért kérdezem.Mert szériában max hátul rugóerősséget lehet állítani.
Vagy, et most nem értem
az enyém 120 130 helyett(nem tom mié)
alu váz
Meddig vitatkoztok még rajta hogy kinek van jobb motorja?
Mtx em jobb és kész , jobban gyorsul az biztos, és akkor mi van?
a versenymotorodnak véletlenül nem acélváza van?
véletlenül nem 130kiló?
állítható a futóműve?
nem mocskolódást,meg balhét,hanem választ kérnék-
én nem állok neki tuskózni,meg vitatkozni,mert látom nem értesz meg.Ha úgy van,ahogy te mondod,akkor neked utcán nincs ellenfeled,és a motorod egy hihetetlen kuriózum,borzasztóan irigyellek érte,ezért piszkállak,tényleg,mert nekem sajnos nem lehet,és én egy gyerekes laikus hülyegyerek vagyok,és tényleg semmi dunsztom sincs az olasz 125cc motorok típustörténelméhez.Tényleg bocs
nem a tartósságukról híresek az igaz