Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

a blokk tényleg más több okoság van benne:):)
125ccm, az valamiért könyebb, a váz ugyanaz, csak a blokk más ami elég nehéz.
80ccm? nekem annyi:)
Nincs az 98 kg szárazon.
Enyém még 90se volt mert meg volt kopsztva rendesen
a müanyag burkolaton belül, egy kör alakú lapos csavarható széles AZ(tekerőke)
jobb és bal oldalt is ls a jobb oldalit iszonyat nehéz tekerni de sajna ennek most nincs túl nagy jelentőssége mert előll hátul szar a teleszkóp elől üt
hátul feladja az olajat
(jó magyar utak)
hahahaha
Inkább a cagiva dicsősége mert hiába könnyű a futómű egy kalap ... .
Akár az af1 sőt még az nsr is sokkal-sokkal jobb, ezekkel élmény a kanyarodás.
Cagivát még nem próáltam úgyhogy azt nem írom ide(mármint mitot, elephantot igen).
RG a legkirályabb kismoci és csak pontosan 98 kg
elől hol van az állítócsavar?nemlátom a képeden.
Akkor a te motorod nem gilera crono,nem széria,de ami az adatlapodon van lefényképezve az egy acélvázas gilera crono.keress otthon egy mágnest,tedd oda a vázhoz,tényleg,csak a kiváncsiság kedvéért:)
A telókról meggyőztél mert rugóerősséget lehet állítani de elől is! De....a gyári 40mm-es telo van rajta
ez miért lehetséges?
Ha nem pont az én mocim nézzük akkor is maximum 130Kg
Akkor lehetséges hogy átépített de nekem aluvázam van és nem rozsdál
nemtudom hogy ez az rg dicsősége-e,,de erről ne vitatkozzunk
A mito csak 123 kg :O nehezebbnek tűnik.
Az rg meg acélvázzal nincs 100kg :D
boccs,mit tudsz állítani:D
és az alumínium mióta rozsdásodik?
bikepics.com/gilera/crono125/9...
nézz ide be,lehet hogy rosszul tudom,de felénk az alumínium nem így korrodálódik.
Amúgy az összes gép, sp01,02,crono,gfr,cx,mindegyik acél vázzal jött ki.erre céloztam volna- És mint ahogy teis mondtad,az acél nehezebb mint az alu.egy széria cagiva mito 123kg,ami alu váz,alu lengővilla. A tied acél váz,és acél lengővilla,de 120kg.
És mito tudsz állítani a futóművön?
Elől,rugóerősség,húzó-nyomó fokozat?melyiket?
hátul,rugóerősség,húzó,nyomó fokozat?melyik?
Ez sem okoskodás,csak lehet hogy nem széria futómű van a motorodban,ezért kérdezem.Mert szériában max hátul rugóerősséget lehet állítani.
amúgy az acél az nehezebb mint az alu nem?
Vagy, et most nem értem
állítható a futóműv
az enyém 120 130 helyett(nem tom mié)
alu váz
Nem arról van szó kinek van jobb motorja,már megbocsáss,félreértesz valamit.nem anyázkodunk,csak ő próbál engem meggyőzni,én meg őt.Azthiszem erről szóla fórumozás,ha nem tetszik,ne olvasd.
Ne ez már engem idegesít.
Meddig vitatkoztok még rajta hogy kinek van jobb motorja?
Mtx em jobb és kész , jobban gyorsul az biztos, és akkor mi van?
tudom hogy kukacoskodás,de picit felpöckölted a májam.
a versenymotorodnak véletlenül nem acélváza van?
véletlenül nem 130kiló?
állítható a futóműve?
nem mocskolódást,meg balhét,hanem választ kérnék-
Ha temondod..
én nem állok neki tuskózni,meg vitatkozni,mert látom nem értesz meg.Ha úgy van,ahogy te mondod,akkor neked utcán nincs ellenfeled,és a motorod egy hihetetlen kuriózum,borzasztóan irigyellek érte,ezért piszkállak,tényleg,mert nekem sajnos nem lehet,és én egy gyerekes laikus hülyegyerek vagyok,és tényleg semmi dunsztom sincs az olasz 125cc motorok típustörténelméhez.Tényleg bocs
hát...ez attól függ hogy mivel mentél és az mien állapotban volt
nem a tartósságukról híresek az igaz
Ne alkoss véleményt amíg nem is ismersz valakit!