Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Honnan tudod, hogy 150 fölött bizonytalan? Egy normálisat se kanyarodtál vele annyival.
180nál má nem vmi biztonságos a mito..annyira nicns komoly futóműve,oan 150fölött má bizonytalan..
meg ekora tempónál má megragad könnyen,mint nekem
monyuk én még csak 160al mentem,de gyorsultam volna tovább,ha nem ragad meg a polini:)
????
Van gépem és pár ezret tettem már bele, és tudom mien a 180:D:D sajnos azt is mikor ekkora sebességnél elszáll a fék(első)
Autó motor örök adósság!
Valahol el kell kezdeni:D:D:D
De nem mindeggy hogy ha belemegyek valami szarságba és ráüt a kormányra oldalasan, szerintem jelentősen növeli a nem zakózok el arányt.
Az biztos hogy biztonságosabb.
a gép
az meg azért pályamotor hogy ezt lehessen vele művelni. Cserélni kell a kopó alkatrészt gyakrabban 1 évben 1×2× max, de élmény!
Hát az is igaz hogy ebben az esetben eléggé költséges leszz az üzemeltetés de!
valamit valamiért
Egy stabilizátor nemoldja meg a problémát ilyen szinten
vagyis 180nál nem a stabilizátor fogja számodra biztositani a biztonságos közlekdés
feltételét!

Nem kötöszködni akarok csak ..
125ös nem ere való vagyis használhatod ere de nemlesz hosszu életű
nem gondoltam,csak érted ha egy 2t-t 180al fogsz hajtani vagyis inkább úgy mondjuk hogy egy 125öst akkor azt a zsebed nagymértékben bánni fogja. ha már más nem,az tuti
majd ha lesz géped meg csavarsz bele párszáz km et akkor rájösz hogy kevés a 125 a 180hoz na mind1...
hááááttttööö......
én azért nem mennék vele annyival mert nem 1000-es és sok idő amég addig felgyorsul
nincs rá túl sok lehetőség!
De ki tudja
Végül is versenyreplica
meg nem nagyon merek száguldozni(130-140-nél többel)mert sok a barom!
jóaz belvárosban is
hát....180-ra nem simán de képes a gép, stabilizátor pedig azért kell hogy a temetkezési vállalat ne belőllem húzzon hasznot.
De azt azért nem gondoltad hogy a belvárosban megyek annyival?
igaz?
csak külváros!mármint 180, meg talán ha száraz az út és van hajnal 2 és tök egyenes jó út van, akkor talán városban is, de azért nem őrültem meg(teljesen)
semmit csak vhogy elgondolkozhatnál hogyha 180al akarsz száguldozni akkor elég lesz e egy 125.
de te tudod nem szólok bele, van elég szerelő meg temetkezési vállalat hogy elég legyen mindenkinek de vhogy ez poénos
srácok nem tudjátok hogy ars 25 ös hány lovas meg mennyit megy
Hát gondolkodtam az aprón is de logikusabbnak láttam ha először megtudok 1-2 dolgot a cuccról és utánna nézelődök mert azért 10-20...-70ezret poénból senki sem dob ki az ablakon szerintem.
Te egyébként mit oltassz itt engem??????????????
Ezt nem igazán vágom!
Hát...lehetőleg minnél kevesebbet akarok erre fordítani de azért nagyon szart sem akarok venni
APRÓ- és ott keresgéljél!!!
de ez nem merült fel? 65ért már van 18fokozatban állítható Öhlins...
de sztem elég egy 30-40rongyos is ha nemakarsz rá többet költeni...
"ha száguldozni akarok 180-al"
SÜGÉR
öhlins :D jobbak 75-től kezdődnek használtan. ami gyárilag az evon van az 10e..használtan
ha 180al akarod a 25öst hajtani akkor sztem dugókat, meg ruhát vegyél
És mibe fáj eggy ilyen szerkezet?Ujonnan vagy használtan érdemes és van valamien márka amit érdemesebb vagy mindeggy?
a 180at max egyszer kétszer kiprobálod aztán annyi...
a 125ös motorok nem arra vannak kitalálva hogy stiften 180al toljad autópályán...
150-160az belefér de azsem tartósan...
vissza atémára hogy vehetsz bármilyen kormánystabit.. érdemes több fokozatban állíthatót 7-9-es bőven elég...és végtére tökmind1 hogy milyet veszel csak okosan megkell csinálni a felfogatását..
pl a miton gyárilag a tank és amüszerfal között van...az Rs ekre meg a teloszárat meg a vázat köti össze... esztergálni kell tartót és kész...
pffff