A nagyvilágban...
Gilardoni 550-600euro+apró
Pollini Big Bore hengerszettet, ha ügyes vagy, akkor 120-150ezer forintnak megfelelő euro/fontért ki lehet fogni...
Van utángyártott Mitaka névvel femjelezve 210font körül...errőlsoket elmond, hogy bár kapsz hozzá dugót, de a rendelés leadása alatt választhatsz hozzá jó dugót felarert.
Vertex + 26font, Wossner + 36font, Wiseco + 72 font
Ha hosszabb távra tervezel a motorral, akkor Megéri elgondolkodni a big bore kiten... persze annak a lehetőségnek vannak további kiadásai, de egy 0km-s Gilardoni-nal nem sokkal lesz drágább / csak erősebb /.
Szia! Ez is le van írva a manuálba. De vannak, kellene .hogy legyen jel a fogaskerekeken. Jól meg kell nézni a fogaskerekeket mert van ,hogy nehezen látszódik.
Bocs ,hogy belepofázok de ha elolvasod vagy legalább megnézed a manuált láthatod hogy ki kell venni a kinyomócsapágyat és 22-es korvával be tudsz nyúlni és a főtengely végén lévő anyára ráteszel egy 22es kulcsot és ellen tudsz fogni. Még egyszer bocs a rizsáért :D
Mitora való használt gumik eladóak.
Használtak! Pályára elrongyolni még jó. Ár méltányos, megegyezés szerint, de csere is érdekel alkatrészre.
Mint például: önindító relé, első hátsó féktárcsa, első teleszkóp,
Szia,
Ahogy látom a dekli levétel már megvolt.
Innen elég egyszerű. Kiszeded a 6 csavart a kuplung nyomólapból, meg a rugókat.
Utána a lamellákat is kiszeded, aztán a kosáron belül fogsz látni egy anyát, meg egy biztosító lapkát rajta. A lemezt lehajtod róla, és itt jön a trükk:
Levegőkulccsal kell leszedni az anyát, mert meg van húzva rendesen(lehet kuplungkosár fogó+racsnis kulccsal is, csak gondolom olyanod nincs).
Aztán kosár levesz, másik felrak, biztosító alátét ráhajt és ugyanaz visszafele...
1996-os Evo 1-es Mitom kuplungkosár cseréjéhez szeretnék segítséget kérni.
Őszintén bevallom, sosem csináltam ilyet, így inkább egy közeli szervizbe viszem, de sokak szerint egy otthon is könnyen elvégezhető dolog ez.
Letudná valaki írni, miként is történne ennek a cseréje?
A probléma amiért cseréltetem az alkatrészt, a képen látható fog törése. Fogalmam sincs, hogyan sikerül ezt produkálni.
Sziasztok.1990es lucky explorer 7seb fajtahoz tudna valaki linket,kepeket,videot kuldeni a pover motor bekoteserol?csatlakozok levagva,es a szinek sem eggyeznek szerintem.Bekotesi rajz,vagy szervizkonyv is nagyon nagy segitseg lenne.koszonom
Sziasztok
Szeretnék segitséget kérni tőletek ha tudna valaki segiteni egy Freccia vázra minden megvan hozzá csak a power motor tartója nincs hozzá s nem tudom hova kellene szerelni elvileg egy mitóról van az egéssz cucc de a gépben is egy 7 sebességes Mitó blokk van Gilardoni 1 feliratú hengerrel.
Tudna valaki nekem képeket küldeni vagy van e tapasztalata hozzá hogy szerelhetném fel ? Akár valamilyen oldalra cimet ahol legalább valamit megtudhatnék róla.
Segitségeteket előre is köszönöm : e- mail : pisti961@freemail.hu
Sziasztok!
Esetleg valakinek eladósorban akadna egy 28-as PHBH-ja?
Ha csere lehetőség áll, van egy újszerű alig használt Mikuni TM28-am, árulom is.
Privát üzenetben kérek választ, mert keveset nézem ezt a fórumot.
Üdv
Cagiva Mito motorhibásan olcsón eladó! kell rá egy hengerszett meg egy főtengely és még egy kipufogó aztán már üzemképes is Érd:308599921 Fertőszentmiklóson van a motor
Gilardoni 550-600euro+apró
Pollini Big Bore hengerszettet, ha ügyes vagy, akkor 120-150ezer forintnak megfelelő euro/fontért ki lehet fogni...
Van utángyártott Mitaka névvel femjelezve 210font körül...errőlsoket elmond, hogy bár kapsz hozzá dugót, de a rendelés leadása alatt választhatsz hozzá jó dugót felarert.
Vertex + 26font, Wossner + 36font, Wiseco + 72 font
Ha hosszabb távra tervezel a motorral, akkor Megéri elgondolkodni a big bore kiten... persze annak a lehetőségnek vannak további kiadásai, de egy 0km-s Gilardoni-nal nem sokkal lesz drágább / csak erősebb /.