Sziasztok.Van egy vadonat új kipufogó rendszerem hátsó dob nélkül.94es Mito Sp-en volt.Pontosan 21éve tárolom a garázsba,mert amikor vettem újjonan a motort,kaptam hozzá a gyártól egy tuning szettet,amiben volt egy másik,jobb rendszer.Ajánlatokat telefonon kérek.06-20-429-7370köszi
Sziasztok hátha van valakinek gyujtás ék tank alá tömités a sapka alá . meg a főtengelynél van a kis lemez ami fogja a szimeringet 2 olyan kéne 1 gyujtás 1 az olaj felöl . meg üres jelző höz tüske
Nekem is hasonló problémám van az alsó idom tekintetében. Már írtam a Cagiva gyárnak is, ÉS VÁLASZOLTAK, pedig olaszok. Azt írták, hogy nincs nekik, de megadtak egy két címet, na nekik sincs. Azt írták, aki műgyantával foglalkozik tud hasonlót készíteni. Na képzelheted, Romolusz és Rémuszig elszidtam az összes digó anyját. Erre írtam egy csomó olasz bontónak (gugli a barátom). Olaszul. Néhány válaszolt, pedig olaszok, de senkinek nincs. Már kezdem feladni.
Egyébként hogy megy a gép? Mikori? Gondolom a képen lévő CAFKA (az enyémet így hívják) nem a tiéd, hiszen az idomok rajta vannak.
sziasztok!
Vettem egy cagivát,de a kuplung oldala szét van szedve, az lenne a kérdésem hogy milyen sorrendben kell összerakni a főtengelyen lévő szimeringet,hézagológyűrűket és fogaskerekeket?!
mert nem tudok rájönni,ugye 25x40x7 a szimering,de sehogy se akar jól állni :(
Mit jelent pontosan az, hogy meg se nyekken?
Egyáltalán nem kap áramot? Önindítót se tekeri?
Önindító relé se kattog?
Nekem MIto Evo 1 van, azon van egy RUN/OFF kapcsoló a kormányon engem egyszer az szívatott meg. Mindenképp egy multiméterrel böngészném végig a motort, hogy hol nem kaphat áramot, esetleg nem-e letestel valahol. Biztosítékok rendben vannak?
Szeva
Egy kis segitségre lenne szükségem ha tudna valaki tanácsot adni. Idáig a Frecciám vagyis a fiamé power szelep nélküli volt vagyis mindig nyitott állapotban. Most került egy teljes szett vagyis : elektronika , motor , nyelv mechanikával szóval minden hozzá. A baj az lenne hogy meg se nyekken a motor ahogyan bekötöttük azt meg jól csináltuk mert csatikkal volt nem lehetett elcseszni. Még mielőtt azt aki eladta vagyis egy bontó b@szogatnám
szeretnék tanácsot kérni . Ki lehet próbálni valahogyan hogy a power motor OK -e ? Az elektronikát szintén valahogyan ? Milyen impulzus jön ki az unitból vagyis a gyújtás elektronikából azon a kék - fehér kábelen ? Van valakinek tanácsa hogyan szúrjam ki mi a gond ? Megnyúz már a fiam mert motorozni szeretné úgy ahogyan menni kellene neki. Tanácstalan vagyok segitsetek reklamálni csak utána fogok addig nem akarom cseszegetni az eladót. Mindent előre is köszönök.
Én a karburátort ellenőrizném, elsősorban. Kipucolnám, megnézném milyen pozicióba van állítva a suber tű.
Két dolog lehet, vagy nem kap elég anyagot, vagy túl sokat kap.Ha a gyertyát kiveszed megnézed és látod rajta, hogy nem száraz, akkor túl sok üzemanyagot kap.A másik, hogy nem kap elég anyagot. Mindkét esetben a Suber tű, levegő csavar,alapjárati csavar állításával próbálkoznék.
Mivel azt írtad, hogy csak dadog én arra tippelnék, hogy nem kap elég anyagot.
Sziasztok
azzal a kérdéssel fordulnék hozzátok, hogy van egy Evo mitom de 8 ezer fölé nem forgatja ki magát plusz az alapjárat is kicsit magas és hogy ez minek a problémája lehet,
azt tudom hogy az elektronikus powernek 7250-nél kéne nyítnia de ha kiakasztom akkor s forog 8 ezer fölé sajna csak dadog mintha tiltana vmi.
válaszotokat lőre is köszönöm!:)
Akció 160 000
Sok tartalék és sok uj alkatrész
Mito evo2 alaktrészeim eladók:
- komplett blokk hibás hengerrel, jó fötengellyel
- membrán
-szivocsonk
-karburátor
-gyujtáselektronika
-komplett oldalidom szett
- kipufogórendszer vagy a dob külön. ( gyári kevlár)
András: 30 3771181
Üdv András: 303771181
Nekem is hasonló problémám van az alsó idom tekintetében. Már írtam a Cagiva gyárnak is, ÉS VÁLASZOLTAK, pedig olaszok. Azt írták, hogy nincs nekik, de megadtak egy két címet, na nekik sincs. Azt írták, aki műgyantával foglalkozik tud hasonlót készíteni. Na képzelheted, Romolusz és Rémuszig elszidtam az összes digó anyját. Erre írtam egy csomó olasz bontónak (gugli a barátom). Olaszul. Néhány válaszolt, pedig olaszok, de senkinek nincs. Már kezdem feladni.
Egyébként hogy megy a gép? Mikori? Gondolom a képen lévő CAFKA (az enyémet így hívják) nem a tiéd, hiszen az idomok rajta vannak.
28.000. Ft
06303771181
hivj fel 30 512 9874
Vettem egy cagivát,de a kuplung oldala szét van szedve, az lenne a kérdésem hogy milyen sorrendben kell összerakni a főtengelyen lévő szimeringet,hézagológyűrűket és fogaskerekeket?!
mert nem tudok rájönni,ugye 25x40x7 a szimering,de sehogy se akar jól állni :(
Érdeklődnék van-e még eladó dob? Illetve mennyi lenne darabja?
Előre is köszönöm.
Ha valakinek van eladó szóljon.
Egyáltalán nem kap áramot? Önindítót se tekeri?
Önindító relé se kattog?
Nekem MIto Evo 1 van, azon van egy RUN/OFF kapcsoló a kormányon engem egyszer az szívatott meg. Mindenképp egy multiméterrel böngészném végig a motort, hogy hol nem kaphat áramot, esetleg nem-e letestel valahol. Biztosítékok rendben vannak?
Egy kis segitségre lenne szükségem ha tudna valaki tanácsot adni. Idáig a Frecciám vagyis a fiamé power szelep nélküli volt vagyis mindig nyitott állapotban. Most került egy teljes szett vagyis : elektronika , motor , nyelv mechanikával szóval minden hozzá. A baj az lenne hogy meg se nyekken a motor ahogyan bekötöttük azt meg jól csináltuk mert csatikkal volt nem lehetett elcseszni. Még mielőtt azt aki eladta vagyis egy bontó b@szogatnám
szeretnék tanácsot kérni . Ki lehet próbálni valahogyan hogy a power motor OK -e ? Az elektronikát szintén valahogyan ? Milyen impulzus jön ki az unitból vagyis a gyújtás elektronikából azon a kék - fehér kábelen ? Van valakinek tanácsa hogyan szúrjam ki mi a gond ? Megnyúz már a fiam mert motorozni szeretné úgy ahogyan menni kellene neki. Tanácstalan vagyok segitsetek reklamálni csak utána fogok addig nem akarom cseszegetni az eladót. Mindent előre is köszönök.
Én a karburátort ellenőrizném, elsősorban. Kipucolnám, megnézném milyen pozicióba van állítva a suber tű.
Két dolog lehet, vagy nem kap elég anyagot, vagy túl sokat kap.Ha a gyertyát kiveszed megnézed és látod rajta, hogy nem száraz, akkor túl sok üzemanyagot kap.A másik, hogy nem kap elég anyagot. Mindkét esetben a Suber tű, levegő csavar,alapjárati csavar állításával próbálkoznék.
Mivel azt írtad, hogy csak dadog én arra tippelnék, hogy nem kap elég anyagot.
azzal a kérdéssel fordulnék hozzátok, hogy van egy Evo mitom de 8 ezer fölé nem forgatja ki magát plusz az alapjárat is kicsit magas és hogy ez minek a problémája lehet,
azt tudom hogy az elektronikus powernek 7250-nél kéne nyítnia de ha kiakasztom akkor s forog 8 ezer fölé sajna csak dadog mintha tiltana vmi.
válaszotokat lőre is köszönöm!:)
295x60mm
22mm
Karbon kevlár illetve karbon
Köszönöm!