Hello!
Hát szombat vagy vasárnap leveszem és áttisztítom megint az egészet,hátha!De azt nem hiszem hogy a forrasztás miatt lenne mert ez előtt 2szer is ugyan ez volt a baj,közben is és utána. Igen meg is van valahol a szervizkönyve,meg is keresem.Köszi a segítséget!
Szia! Azt nem kérdeztem, hogy milyen karbid van. Gondolom ez valami PHBH28 lehet. Nagyon rossz ötlet volt forrasztani a főfúvókán, mert az egy kényes elem. A furatánál a szám 0.01 mm-egységben van. Ha maradt benne ón, ami miatt nem tökéletes a formája máris oda a kalibráció. A leírtak alapján maradnék a karbi bajnál. Mivel azt mondod, hogy szívatóval jó, feltételezhetjük, hogy az úszóházba eljut elegendő üzemanyag. Sajnos csak ismételni tudom magam: dugulás lesz ez, vagy a forrasztásod miatt, vagy lerakódástól. Minden járatot keress meg, azt is, ami levegőt szállít a keverőcsőhöz! Tudod a karbid gyári beállításait? Azokból lenne jó elindulni. Szervízkönyvvel tele van a net. Lehet hogy érdemes lenne beruházni egy új főfuvira is.
Szia!
160as-al hibátlan volt.Csak a tűn és a levegőcsavaron állítottam.Inkább csak nagyobb fordulaton fullad le.Dugulás nincs teljesen kitisztítottam, 1.5 évet ált előtte.A fúvókákat nem tudom,nem néztem :( Viszont azóta még annyit csináltam hogy a főfúvókába kis rézszálat forrasztottam hogy kisebb legyen az átmérője de ugyan az a hibajelenség,lehet még rosszabb is lett így kiszedtem már.
Szia!
160as hengerrel hibátlan volt? Csak a levegő csavaron és a tűn állítottál? Utazás közben, gázon is leáll szivató nélkül, vagy csak alapjáraton fullad le? Dugulás kizárható? Mik a beállítások (főfúvóka, alapjárati fúvóka, levegő csavar beállítása)?
Sziasztok!
Miért lehet az hogy ha megyek a mitoval szívatón jól megy és jól húz ha visszatolom a szívatót megy de egy kis idő múlva lefullad?Amúgy a 160as volt eddig és most lett visszatéve a 125ös nicasilos henger és a levegő csavaron és a tűn állítottam,a legfelsőben van most a tű.
Sziasztok 1 mito utcai használat mellet mindig be melegitve nem nyélgázon járva kb menyi km tert megy el 1 dugoval sztem perselyes henger és 2 gyürüset szeretnék .
kb 10 - 20 000 ?
Hali van egy evi 2-m és 12000 km van benne olvastam már sokmindent de hány km nél kéne a dugócserét megejteni ? Full szintetikus olajjal használom és nem nyúzom sokat
Heló!
Lenne egy eladó 165 ös polini hengerem Miton volt, de ha jól tudom a supercitynek is ugyan az a blokkja és arra is felmegy.
"B" dugattyúval ment, pöcc-röff volt, annyi hibája van hogy a dugattyú, tetejéből egy kb fél centis darab kiolvadt, de nincs meghúzva a henger fala, Komplett hengerszett hengerfej, hengeröntvény, dugattyú.
Legfőképp cserélném gyárira, a powerrel együtt, de eladó is power nélkül!
A membrán és a szívócsonk nem jár hozzá!
Sziasztok! 1994-es Cagiva Mito II motorom eladóvá vált. Külsőre tökéletes állapotban van, ahogy azt a képeken látni is lehet. 1000 km-t ment dugócsere óta, ennek ellenére motorikusan nincs jó állapotban. Fél éves akkumulátor, új NGK gyertya. Lánc, fékek, gumik tökéletes állapotban. Lejárt műszaki. Árban megegyezünk.
Heló!
Van egy 165-ös Polini hengerszettem mitora, B dugós, megolvadt egy kicsit a dugó teteje, de járóképes motorrról lett leszedve.
Eladó vagy cserélném 125-ös gyárira!
ha érdekel valakit rakok fel képet
Cagiva Mito Evo alaktrészek eladó!
Nagyon sok minden van! Váz,futómű,6 küllős kerékszett stb. 6 illetve 7 sebességes váltók. Telefonon keress e-mailra nincs időm. 06706574245
Üdv Nektek! Mito evo-hoz keresek váz és lengővilla összekötő tengelyt ami a blokkot is tartja. Ha valakinek lenne dobjon már egy üzenetet előre is köszi!
Hát szombat vagy vasárnap leveszem és áttisztítom megint az egészet,hátha!De azt nem hiszem hogy a forrasztás miatt lenne mert ez előtt 2szer is ugyan ez volt a baj,közben is és utána. Igen meg is van valahol a szervizkönyve,meg is keresem.Köszi a segítséget!