én régen 200 as quadot ugy vettem meg 80 000 h be se indul öninditó szét benzinel ki mos ki töröl ki szárit majd ahol kell zsir és igy nyertem pár 10 est :D 150 ér ment el
Hát a bendix az tulajdonképpen csak egy tengely a végén egy szabadonfutóval amit megteker az önindító.Nem igazán tudja az indítómotor működését ilyen módon befolyásolni.Itt a probléma az indítómotorban van.Nem biztos hogy a zsírtol kell megtakarítanod lehet nincs benne csak egy példát mondtam mert az enyémet anno valaki bezsírozta mint állat mert ugygondolta az ugy jó.A tűgörgőket valóban be kell benne de ebbe a szénkefétöl kezdve minden zsírban úszott.
Nincs bendixem és már a többi dolog is elkelt de a te gondodat nem a bendix okozza hanem hogy valami vagy nem jol lett összerakva vagy nem éritkezik.Anno én mikor megvettem az egyik mitomat az se indult.Mikor szétszedtem az önindítót tele volt gépzsírral és hol tudott érintkezni hol nem.
Cagiva Mito Evo 1 motorommal önindítási problémám adódott. Önindító felújítva relék jók, de csak akkor indul önindítóval ha eldöntöm jobbra. Egyenesen vagy strenderről csak kattog hátul a relé.
Ez bendix probléma lenne?
sziasztok tipeket várok hogy merre induljak gyári méretü fuvoka ha megyek velle akkor elég darabos . dadog folyton akkor ha rá huzom a szivatot
Vastag légszürő van benne meg a suberen a zéger középen .
Szia!
60433 ide kevés lesz. Tuningolni szeretnél vagy csak motorozni? Szerintem ide egy jó reszelő kell egy gyakorlott szakember kezében, pusztán alkatrészcserével korlátozottak a lehetőségeid. Ha magadnak szeretnéd ezt csinálni akkor a tanácskérés nem elég, szakirodalommal kellene kezdetben pl. A. Graham Bell - Two Stroke Performance Tuning című könyve. Mint sejthető ez nem magyarul van.
Ha nem te csinálnád, akkor meg szintén nem itt kell keresni a megoldást, hiszen egy tuningban jártas (nem csak önjelölt) szakemberrel kellene felvenned a kapcsolatot.
Csak arra ne számíts, hogy olcsó lesz.
Sziasztok! 4 éves Mito s pályafutásom alatt összeszedtem jónéhány alkatrészt de mivel 2012 ben eladtam a gépet ezek azóta pihennek a garázsba. Nagyjábol: 2 vagy 3 főtengely,2 önindító,váltó,4 blokkfél,hengerfej,mindkét oldali oldaldekni több is,powermotor,fordszám és km óra,láncvédő,olajpumpa,lábtartók meg még egy csomó apróság.Van külön egy szinte uj egyenes fogazású (evo2) kuplungszettem nagyon jó lamellákkal hozzá tartozó főtengely,kiegyenlítőtengely és áthajtó fogaskerekekkel.Ezt még magamnak szereztem be de végül nem lett beépítve.Nagyon külön-külön nem foglalkoznék vele hogy 500-1000 ft os cuccokat postázgassak ha valakit érdekel komolyan egybe akkor jelezzen és megmondom meg lefényképezem pontosan miböl áll a teljes készlet,mond rá egy árat és viheti isten hírével.
Olyat szeretnék a mitommal h 400 gyorulásra olyan 15 alatti idot tudjon Evo 1 karbi 34 dell henger 60433 evo egy karbon kipufogo 200h hengerfej lapos dugo lánckerék 12-41 most 15,6 ot tud mit lehetne alakitani rajta?Evo 1 95 os
Eladó Mito1-es motorom.Müszaki júliusig van rajta.Ledes indexek,de meg van a gyári is.
1991 évjárat
125 köbcm
2éve van nálam,kisebb karcok vannak rajta,szállitásból erednek.Borulva nem volt vele.
Pöc-röf indul.
Ir.165 000ft
Érd:06-30/682-4456
Közben megtaláltam az önindítóhoz a bendixet is, így kompletten eladó az egész.