a bowdeneket úgy állítsd be hogy a nyitó oldali majdnem feszes legyen a záró meg egy picit lazább mint a nyitó, amúgy ha leszeded a powerszelep oldaláról azt a kis gumi fedőt ott a tárcsán látni kell két nyilat, akkor jó az egész ha nyitásnál is és zárásnál is a annyira fordul el a tárcsa a hogy két kisnyíl pont legfelülre kerül
hali all!!
menet közbe nem kapcsol a power, gyujtást mikor ráadom akkor zümmög de menet közbe nem jó elektronika lehet a rosz? vagy a motor? mert eléggé beteges hangja van... pls help és valaki tudna adni valami leírást a power beállításáról alol a spanolóknak kb hogy kell állni? előre is thx
Háát!!!
A népnek mi kell azt nem tudom, dehogy én szívesen terelgetném ezt a jóószágot az biztos!!! Már alapból kibaszott jó az evo, nem hogy ~60lóerős nyomatékos blokkal. Huh de jó lehet avval menni a pályán.
Mondjuk egyik ismerősöm látott kinnt olaszba egy mito2-est XT660-as blokkal 800euróért. Az is fincsi lehet.
Mennyiért adod???
hát 7-8 ért felújítják..
ha olcsóbban meg tudom szerezni akkor inkább ez
inkább csináld meg a sajátodat:) mer az elég durva,ahogy pattog a tied
vagy milyen állapotban van? pattog ez is?:D
menet közbe nem kapcsol a power, gyujtást mikor ráadom akkor zümmög de menet közbe nem jó elektronika lehet a rosz? vagy a motor? mert eléggé beteges hangja van... pls help és valaki tudna adni valami leírást a power beállításáról alol a spanolóknak kb hogy kell állni? előre is thx
Jó ez a mito 500.MÁr csak az ára lesz jó
nemfog sok mászkálni az utcán nemkell attól félni...SAJNOS:(:(
4t... egy iet elfogadnék...
Meg inkább mondani nem mondok semmit erre.
A népnek mi kell azt nem tudom, dehogy én szívesen terelgetném ezt a jóószágot az biztos!!! Már alapból kibaszott jó az evo, nem hogy ~60lóerős nyomatékos blokkal. Huh de jó lehet avval menni a pályán.
Mondjuk egyik ismerősöm látott kinnt olaszba egy mito2-est XT660-as blokkal 800euróért. Az is fincsi lehet.