Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hát monnyuk nem oan fontos ez sztem..:)
te nem tucc vmit a besárgult plexire?mit kéne ártani neki,h kicst jobban visszanyerje az eredeti szinét?
hát ketten hivták fel én nem tudom ki hazudik
valaki hazudik..
de ki az?
tudom az a lényeg hogy valaki nem mond igazat
az mind1,nem ez voltz a lényege..:)
"Ja amugy az én mitom 220ccm-es és 250-et megy végre.Ja és eladó 110ezerért"

Én ennyiért megveszem csak a blokkod meg az elektronikádat. .
zotyavfr hivta fel nem a haverja
vki meg azt írta délután,h haverja felhívta,és aki fölvette,az nem is tudott semmiről,vki gecből írta oda a számát..
Na ja azt a fullos mitot én is néztem
Ja és ha valakit érdekel az én mitom 250-es 240-et megy végre és....
Ekkora kamut még nem láttam.Haverom felhivta de már ÁLLÍTÓLAG eladta.Hát igen ennyi pénzért nem is csodálom...
Van msn-em: szeki001@hotmail.com

ezt már én is néztem...
ekkora balfaszt,már csk azrt kellett volna odírni,hogy babetta csre érdekel..
Köszi, de most már nem nagyon maradt kérdésem...
Eldőlt az autó sorsa. Idén így hagyom, ahogy van, maximum egy stabilizátort kap. Aztán jövőre meghirdetem egypofátlan magas áron - ami szerintem abszolút nem lesz pofátlan, csak a vevők szemében az... - vagy elviszik, vagy nem. Ilyen állapotú autót szinte lehetetlen találni, baromira vigyázok rá, és tényleg nagyon nagy ritkaság, hogy ennyire egyben legyen egy 2-es Golf. Ha elviszik, meg lesz a kezdőrészlet egy mociba. Ha nem, akkor sem fakadok sírva, majd akor lesz rajta tuning. Viszont akkor mostanában nem lesz nagymocim...

Tök mind1, ha valamivel zaklatlak, akkor az az intercooler lesz...
Te tudod...
Az én elefántomban kb. 23 000 km vlehet, a blokk közepe még nem volt szétszedve, a dugó gyári, gyűrűzve szerintem már volt. A hengert egyszer lehúztam róla, mert folyott alóla a víz. A henger is tök gyári, hibátlan. Persze mivel a dugó is az, így nem csoda.
Ezen kívül szerintem kupplungozva is volt már, mert a lamellák egész faszáknak tűntek. Nálam néha-néha megcsúszott a kupplung, így csináltattam bele erősebb kupplungrugókat. De a blokk közepe még mindig bontatlan...

Egy sportmotor még ennél is sokkal kevesebbet megy el egy felujítással, pedig ez sem valami hű de jó élettartam ügyben.
Szeki? Van msn-ed? Nah szal hétvégén úgynézki megyünk Bécsbe és onnaét tudnék neked hozni, árat nemigazán tudok mondani.. esetleg megcsörgetlek ha ottvagyunk, hogy kell-e...
na safeee
küld el emilben ha esetleg van ujjab kérdésed, mert holnap itthun vok, és ráérek megirni neked a válasz EMILT, hogy ne itt off oljunk.
hát elég durva a hírdetés, szerintem 85kg nem lehetne akárhogy könnyíti le
és 58 lovas se lehet 12-es fordolaton a216-os végsebesség is durva
ezek az adatok kb a motoGP 125-ös kategóriában
Ez szerintem butaság!!! Most aki kifog egy legyilkolt gépet az biztosan panaszkodni fog rá meg köpködi de aki jó állapotút használ és megbecsüli akkor nagyon sok örömet tud neki szerezni. Egyébként az olaszok közül inkább a cagiva tartósabb mint az aprilia. Nekem egyik komám vett egy RS 125-öt amit Pirisi Richárd használt pályán!!! Nem hülyítette, hogy 0-km-es dugó van benne, meg, hogy csontra felújított állapotú. SEMMI. Ilyen állapotú ha kell tied ,ha nem majd más megveszi. Csúszott volt, tehát azért látszott rajta, hogy kapott már a sorstól. De a komám is csak nyélgázon verette, 1személlyel 2 személlyel hidegen melegen, tehát tényleg nem kímélte, és a motorja jó volt. Csak 1szer belerakott Magnetti Marelli CW7LP típusú gyertyát meg ami még nagyobb baj volt hogy nem volt pénze és AROL 2T-t öntött bele. Ekkor elcsöppent a gyertya, hogy megragadás után, vagy ezért ragadt-e meg azt nem tudjuk. Meg hüvelyezték. De innentől kezdve csőstől jöttek a bajok, mert nem volt igényesen szerelve. Mert amikor megvette volt benne 27ezer km. Tehát nem az első dugó meg nem az első főtengely csapágy. De például szénszálas golyóskosár volt a fötengelycsapágyban ami SKF volt C4-es. Ilyet például nekem nem is tudtak hozni a boltban. És még oldalszám tudnám hozni rá az ilyen meg olyan példákat. Az én sport pro-mba szét esett 1szer a lnedítőkerék mágnese, és akkor széthúztuk, mert lehet, hogy már régebben is kintebb volt csúszva és lehet, hogy szétverte a főtengelycsapágyat. Na de mindegy is. Én például minden egyes csapágyat kicseréltem benne amit csak lehetett, a dugót meg bemérettem, hogy állapítsák meg, hogy jó lesz e még. És csak úgy raktam össze, hogy tudtam minden rendben lesz vele, még jó sokáig. És nem kellett utána szerelnem még egy nyáron át használtam utána meg eladtam minden baj nélkül. Én nem is szidom, de a komám az köpködi meg utál mindent ami olasz. Pedig ezt csak magának köszönheti ami vele történt. Egyik motorszerelő ismerősöm mondta, hogy aki spórolni akar az vegyen inkább egy biciklit! A motornak meg kell adni mindent, még ha költséges is néha. Tehát aki igéyesen szereli annak jó lesz aki nem az meg vessen magára.
hét igen sok ilyen van a kocsikkal is! grat az ilyen hülyegyerekeknek
Tudjátok, nem egészen értem, hogy miért adnak fel ilyen hirdetést??? Most beszéltem a a telefonszámon elérhető emberrel, és azt mondta,hogy már többen érdeklődtek a motorért, de nem tudja, ki adta meg ezt a számot mert neki nincs ilyen motorja. Valakinek ez szexuális örömöt okoz, hogy a másikat hülyítheti??? Mert szerintem ez kibaszott rossz ízű vicc! Én is kecskeméti vagyok, de tudomásom szerint nincs is ??? orange evo a városban. Meg még shol sem láttam ilyen színt. Sajnálatos, hogy ekkora ökrök vannak akik ilynekkel élik ki magukat.
És ezért nem is tudlak felvenni emesenre. Sajnos.
Egy a gáz DennyM. Hogy nekem internet csak az iskolából van! Mert nekem otthon nincs számítógépem. :-(
dadis akkor tudsz mondani árat?
Erre azért nem szeretnék válaszolni (csak szidnám ezeket a kis kétüteműeket), mert akkor nagy valószínűséggel el lennék küldve a bús pi**ába...
NA ja,van az illetöben fantázia.
Ja amugy az én mitom 220ccm-es és 250-et megy végre.Ja és eladó 110ezerért
Ennyi hazugságot egy hirdetésben!

235000 egy kitűnő állapotú 2004-es Mito.
567 km
85kg
216 km/h
58 LE