LuckyExplorer: ha az elektromotor nem megy rendesen, bár nem értek hozzá, de szerintem nem tudod otthon megcsinálni.. kivéve ha nagyon vágod a témát, de mivel megkérdezted nemhiszem. szóval marad a szerelő, vagy keresel egy hozzáértő motorost aki esetleg olcsóbban megcsinálja neked
amúgy persze hogy belehet tolni. akármilyen motor belehet. a motor mellé állsz, gyújtás rá, kuplungba belekapaszkodsz, 2-esbe be, elkezded mint az őrült tolni majd rádobod a kuplungot. ha kell, akkor kis gázt sem árt adni neki, de finoman ha te egyedül tolod! aztán amint beröffent, rögtön azonnal vissza a kuplungot és állítsd meg a motort (vagy ugorj fel rá).. de ezt állandóan eljátszani szar dolog, szóval meg kell szereltetni!
Fú b@sszátok meg, tegnapeste nemtudom mivolt velem, biztos részegvoltam, hogy ezt írtam
Sajna pontos részlet fizetést nem tudok a mitóra, de olyasmi lehet mint az új RS 125-ösé
Amúgy pedig DennyM-nek van igaza: egy használt + tuning és kész
Nem is tudom hogy írhattam ekkora f@szságot, hogy én zsír új mitot veszek, mégis miből hisz 18 évesen lelehet tenni az "A"-t és akkor már valami komolyabbat lizingel az ember, mondjuk egy 600-as gixert, de mikorlessz az még...
De jövőre biztos, hogy vagy MITO, vagy CBR lessz rendszámosan
DennyM tudod nekem Primam van és elromlott az öninditó, a szerelő azt mondta hogy az elektromotorral van! Azt én megtudom csinálni??? Mert nincs egy kurva szerelő a városba aki megcsinálná! (vagyis van csak 50000-ért) Ja és az nem árt a motornak ha betolom??
autós rendőr elöl bármilyen motorral meglehet lógni... tökösség kérdése
propuls: nem sűrűn járok kunmadarasra sajnos. mesze van azért, és állanódan dolgozok. az egy egyszeri alkalom volt, mert a motorevü csapatánál segédkeztem. nem akartam kihagyni. amúgy ha nekem pénzem lenne egy új mito-ra, tuti hogy akkor is használtat vennék és a maradék pénzt pedig rákölteném tuningra. olcsóbban kijönne a végén és akkor van egy teljesen egyedi és bikaerős mito-m :) persze értem hogy lízingre akarod.. csak egymás közt, de nekem is arra van
propuls, milyen lízing ajánlatuk van?mert 1,2millió rohadt drága..de szép lassan...
Te voltál Kunmadarason?én voltam..de csak vasárnap, 21.-én, őrület ami ott van :D, jetcar...műrepülő show...Humberto...beszarás miylen show volt...nem tudod véletlenül mi lett a K-Ny St.kupa végeredménye?a végére nem maradt időm, de hogy Potzner a reggeli bukás után kiállt és folytatta, becsülendő...
igazából RS-t néztem ki, de végül most a Mito lett az álmom :) Hát igen, ez a rendszám nélküli dolog elég húzós, de a TZR bizonyos méretekben még nagyobb!!! is...de mondjuk csináltatnék rá 50es matricát...meg a hengerbe belevan vésve hogy 124ccm ? mert azt meg lecsiszolnám és 50et vésetnék bele, azt szinte kész is, azt mondom, hogy 50es, de úgy gyorsulás és mozgékonyság alapján városba és esetleg max 10km-es városon kívüli szakaszon járőröző zsarukat (opel astra, ford escort, stb.) le lehet rázni?mert ha le lehetne akkor ha nem szülővárosomba keringek akkor inkább azt próbálnám meg (persze miután az utcánkban rájövök, milyen is gyakorlatba). Ujjba nagyon drága az a baj.. :( tom ám ki az a Tamburini srác, az ő designjával készülj Mv A. 12millió...meg télleg a Mito a 916os Ducati replikája...no meg ahol készítik... :) már az maga egy nagy dolog. Na köszi midnen infót, lefexek, nagy izgalmakkal, mi is lesz holap Kecskeméten :) ßye
Te is jársz Madarasra DennyM? Voltál most 20-án az extrem hétvégén? Amúgy igazadvan jövőre én is lecserélem a TZR-em egy mito-ra, és ha mindenigaz egy zsír új tűzpiros-ra persze lízingre.
Amúgy nekem sem volt kérdés hogy mito legyen. Mikor eldöntöttem, hogy veszek egy 125-ös gyorsasági motort, akkor végignéztem a lehetőségeket és kettő maradt. Az Aprilia RS meg a Mito Evo. Közel azonos képességű a kettő. Az aprilia tulajdonosok szerint az RS a jobb, akinek pedig Cagivája van, azt mondja hogy a mito veri az összes többit, beleértve olasz vetélytársát is. Én azért a mito mellett döntöttem, mert sokkal szebb bármelyik másiknál. Gyönyörű motor! Utcára elviselhető, autópályára bőven elég, versenypályára tökéletes. Ott érzi igazán jól magát. Kunmadarason (a 24 órás veterán verseny után sutyiban :) ) volt eddig csak lehetőségem kipróbálni mit tud. Hát mit mondjak. Nem semmi!
szervízigény. hát szerintem nem szervízigényesebb mint bármelyik más két ütemű motor. ha szépen odafigyelsz rá folyamatosan (amit nagyon ajánlok), megadod neki ami kell (jó olaj, 98-as benya) akkor nem lesz vele gondod. de mivel nem újban veszed, ezért az előző tulajra vagy utalva ilyen téren.
nemtudom hogy régebben bezárt-e a gyár egy időre, de az biztos hogy a mito-t a mai napig gyártják, méghozzá nem más mint az mv augusta!! mellesleg mondom, teljesen új gépet lehet kapni itt BPesten, meg pécsen azt hiszem. alkatrészügyileg annyit, hogy a pesti bolton keresztül minden beszerezhető! akár fel lehet őket hívni, megrendelni vmit és ki is szállítják talán. de hameg van ismerősöd aki jár ki, akkor megvan oldva a dolog
ha nem rendszámos lesz, akkor egy kicsit talán ciki. az enyémet eddig legtöbben legalább 600-asnak nézték. dehát nem nehéz mert ugyanúgy néz ki (még testre sem sokkal kisebb) mint a 748-as vagy a 916-os ducati. egy évben jöttek ki, ugyanaz a tervező. Tamburini. ez a név mindent elmond :). szóval a rendőrök is nagyobbnak fogják nézni, ergó ha élszreveszik hogy hoppá nincs rendszám akkor meg is állítanak. nem riogatni akarlak, de körülbelül olyan mintha egy cbr600rr-en nem lenne rendszám. szemet szúrna na! motoros rendőr elől nem tudsz meglógni, mert a rendőrök BMW-je jobban is gyorsul meg végre is jobb. hogy amúgy közúti ellenőrzésen mennyire szívóznak.. passz. rendőre válogatja. nekem egyelőre nemsok rendőrrel kapcsolatos élményem van, nem tudok okosat mondani. nekem rendszámos és jogsim is van rá. mától még eü csomag meg izzókészlet is van benne szóval full szabályos vagyok már egyszer állítottak meg rendőrök a hyosung-os haverommal. őt igazoltatták, én meg kedélyesen elbeszélgettem a másik fakabáttál a motorozásról, szóval eddig csak jó élményem van a yard-dal :)
jah, azért jött meg a kedvem rá :) láttam Kunmadarason a Mecsek motor (pécs) standján..és beleszerettem :) végülis annyi mint a többi 125ös...1.235.000HUF
meg szervizigényre milyen?mert nekem azt mondták, hogy nem lehet semmit kapni, emrt bezárt a gyár, de kiderült már olvastam, hogy 2003ban újranyitott...megvégülis tudok szerelőt aki hetnte megy olaszba, és ő hoz bármit olcsón viszonylag!
Hát én 2 Mito-t láttam eddig, 2 volt kiállítva, egy szürke és a piros, de sztem a piros a tuti, bár látom, neked speckó fényezés :)
nah, én mennék szivesen, csak volna egy kis gondom, nekem rendszám nélkül lesz..jogsim nincs még 125-re és még csak 15 és fél vagyok..berénybe el tudom inteézni ha baj van, idegenbe meg el lehet vele menekülni?már nem a motoros zsarulk elől...csak mert félek hogy szopatnának, és neked eddig milyen zsarus élményeid vannak?engem 9zer csíptek már el...mindig sziréna szóval, mindig ibás voltam, mindig lebasztak, SOSE volt baj :)))
viszont ha megvetted akkor szívesen látnálak errefele!! nagyon jó hegyi szerpentínek vannak itt dobogókő fele. meg megmondom az őszintét még a sajátomon kívűl egy ito-val sem találkoztam :) ja de! szalonban.. jah tényleg. új mito-t is lehet kapni ám!! igaz hogy drága de lízing vagy vmi...
kényelem: ha nem vérbeli sportmotoron ültél eddig, akkor a mito rohadtul szokatlan lesz. nekem csak azért nem volt az, és én azért szerettem egyből bele, mert ez az első motorom. nekem a mito után fura minden. amúgy szerintem kényelmes, bár meg kell tanulni a sportmotoros tartást. hasból tartsad majd magad, mert amúgy a csuklód hamar érezni fogja a motorozást. vérbeli sportmotor a mito (üléspozíció, fékek, váltó.. minden :) ) de emellett szerintem nem oylan vészes. motoroztam vele egynap 400km-ert és nem volt semmi bajom utána. 100km-enként leszállsz egy 5 percre, megmozgatod magad és kész. szóval ha vmi túrásabbat képzeltél el, akkor felejtsd el a dolgot
végsebesség: nekem (a 77 kilómmal ) 170-175 volt a vége, viszont nincs tökéletesen bekarburálva, szóval ez akár több is lehet. 160-at simán viszi autópályán
gyorsulás: 125-ös motor. ne várj 3-4mp-es 100-ra ugrást. de azt garantálom, hogy megleszel vele elégedve
váltásnál majd arra ügyelj, hogy ha felpörgeted 8-11000re akkor (mivel tűszelepes a karbi) miután belekpaszkodtál a kuplungba, várd meg amíg 7000-re visszaesik a fordulat, és csak akkor engedd ki a kuplungot és húzd neki. különben nem lesz az igazi, meg hülye hangja is lesz. ja és városban ha jót akarsz akkor tartsd 5000-7000 között!! felette a power nyit és oda a követési távolságnak
őő, nagyon kedves vagy, köszi so kinfót, és én Jászberényi vagyok,holnap Kecskeméten nézzük meg, ha gondolod lejöhetsz, de hogy? :) de ha netán összejönne azért Jb-Bp táv 80 km...aztledolgozzuk egy két jó motorozáshoz, nem?remélem is, hogy nagy változás lesz, hisz arra vágyok :) , és amúgy kényelemre miylen?és konkrét (mert midnenhol kb 160) végsebességed mennyi?meg gyorsulás?
no akkor egykét dolog amit nézz meg:
ha gyújtást ráadod, akkor tisztán hallanod kell ahogy az elektromotor bekapcsol
nemtudom, mit állít akitől veszed, hoyg volt-e törve, vagy nem, de azért keress jeleket arra hogy volt-e borítva (váltókar, fékkar vége van-e kopva, kipuff pereme alul van-e elkoptatva, idom volt-e utánjavítva, keress repedéseket hasonlókat, kormányvég, fékkar, kuplungkar végei épek-e, meg stb.). ha látod hogy volt vele perec akkor azért nézz a tank alá is, hogy nem folyik-e vhol az olaj, meg amúgy is nézz alá. ha folyik a blokkból azt onnan is látod hogy a leömlőcső a blokk alatt nedves, és az idomon belül-alul látni akkor egy kis olajat összegyűlve. kipuff-ot is nézd meg hogy nem-e szívárog vhol az olaj a fémpereménél (ott szokott kiégni). ellenőrizd a lámpáit, az elektronikát, fékeket stb. azért mondom ezeket, mert ha bármit találsz akkor már talán lehet lefele alkudni.
aztán indítsd be (pár percig kell melegíteni, majd a srác akitől veszted elmondja hogy hogy) és amikor meleg hagyd kicsit járni, hogy az alapjárat megmarad-e. aztán nézd meg, hogy járó motor mellett, egyhelyben lehet-e gond nélkül kapcsolgatni a fokozatokat (1 N 2). attól ne ijedj meg ha az üreset nehezen találod mert a mito ilyen. kettesből próbáld leginkább, onnan könnyebb. na aztán utána mindenképp menj vele egykét kört! ne húzd neki, mert a tzr után talán fog okozni meglepetéseket, viszont azért nézd meg hogy a power rendesen nyit-e. 7000körül kell lennie a seggberúgós érzésnek. meghát ha hallod hogy csörög zörög vagy akármi szokatlan hang, akkor az már gyanús
ööö most nem jut nagyon más az eszembe.. igazából nincs olyan különleges dolog a mito esetében, amit megkéne nézni. minden olyanra figyelj, mint amire más motornál figyelnél
merrefele veszed meg? én pesti vagyok, ha esetleg nem olyan nagyon messze, akkor megdumálhatjuk hogy elmegyek veled ha gondolod
Hellósztok!most olvastam végig a topicot, MITO-t tervezek, és asszem itt lehet véleményt kérni... ?! :) egy 99"es gépet néztem ki, mit javasoltok mit nézzek meg rajta?
a képen a TZR-el vagyok, amit sajnos 1,5 év alatt kinőttem, és midnenképpen MITO-t szeretnék!
Igazad van!
Nekem is a LED-es lámpák jönnek be a legjobban!
Én is már nagyon gondolkozom, hogy ilyen kis CBR kellene a TZR-em után
Amit betettél belpiacos cbr nagyon TUTTI, az első tárcsa, fod. teló, stb.. egyszerüen cool!
Ez a CBR150-es(belpiacos) lámpája de szerintem túlságosan Zapriliás . Ha én változtatnék valamit a motor hátúlján akkor az egy ilyen pályaidom lenne valami faxa ledes hátsólámpával.
amúgy persze hogy belehet tolni. akármilyen motor belehet. a motor mellé állsz, gyújtás rá, kuplungba belekapaszkodsz, 2-esbe be, elkezded mint az őrült tolni majd rádobod a kuplungot. ha kell, akkor kis gázt sem árt adni neki, de finoman ha te egyedül tolod! aztán amint beröffent, rögtön azonnal vissza a kuplungot és állítsd meg a motort (vagy ugorj fel rá).. de ezt állandóan eljátszani szar dolog, szóval meg kell szereltetni!
Sajna pontos részlet fizetést nem tudok a mitóra, de olyasmi lehet mint az új RS 125-ösé
Amúgy pedig DennyM-nek van igaza: egy használt + tuning és kész
Nem is tudom hogy írhattam ekkora f@szságot, hogy én zsír új mitot veszek, mégis miből hisz 18 évesen lelehet tenni az "A"-t és akkor már valami komolyabbat lizingel az ember, mondjuk egy 600-as gixert, de mikorlessz az még...
De jövőre biztos, hogy vagy MITO, vagy CBR lessz rendszámosan
propuls: nem sűrűn járok kunmadarasra sajnos. mesze van azért, és állanódan dolgozok. az egy egyszeri alkalom volt, mert a motorevü csapatánál segédkeztem. nem akartam kihagyni. amúgy ha nekem pénzem lenne egy új mito-ra, tuti hogy akkor is használtat vennék és a maradék pénzt pedig rákölteném tuningra. olcsóbban kijönne a végén és akkor van egy teljesen egyedi és bikaerős mito-m :) persze értem hogy lízingre akarod.. csak egymás közt, de nekem is arra van
Te voltál Kunmadarason?én voltam..de csak vasárnap, 21.-én, őrület ami ott van :D, jetcar...műrepülő show...Humberto...beszarás miylen show volt...nem tudod véletlenül mi lett a K-Ny St.kupa végeredménye?a végére nem maradt időm, de hogy Potzner a reggeli bukás után kiállt és folytatta, becsülendő...
nemtudom hogy régebben bezárt-e a gyár egy időre, de az biztos hogy a mito-t a mai napig gyártják, méghozzá nem más mint az mv augusta!! mellesleg mondom, teljesen új gépet lehet kapni itt BPesten, meg pécsen azt hiszem. alkatrészügyileg annyit, hogy a pesti bolton keresztül minden beszerezhető! akár fel lehet őket hívni, megrendelni vmit és ki is szállítják talán. de hameg van ismerősöd aki jár ki, akkor megvan oldva a dolog
ha nem rendszámos lesz, akkor egy kicsit talán ciki. az enyémet eddig legtöbben legalább 600-asnak nézték. dehát nem nehéz mert ugyanúgy néz ki (még testre sem sokkal kisebb) mint a 748-as vagy a 916-os ducati. egy évben jöttek ki, ugyanaz a tervező. Tamburini. ez a név mindent elmond :). szóval a rendőrök is nagyobbnak fogják nézni, ergó ha élszreveszik hogy hoppá nincs rendszám akkor meg is állítanak. nem riogatni akarlak, de körülbelül olyan mintha egy cbr600rr-en nem lenne rendszám. szemet szúrna na! motoros rendőr elől nem tudsz meglógni, mert a rendőrök BMW-je jobban is gyorsul meg végre is jobb. hogy amúgy közúti ellenőrzésen mennyire szívóznak.. passz. rendőre válogatja. nekem egyelőre nemsok rendőrrel kapcsolatos élményem van, nem tudok okosat mondani. nekem rendszámos és jogsim is van rá. mától még eü csomag meg izzókészlet is van benne szóval full szabályos vagyok már egyszer állítottak meg rendőrök a hyosung-os haverommal. őt igazoltatták, én meg kedélyesen elbeszélgettem a másik fakabáttál a motorozásról, szóval eddig csak jó élményem van a yard-dal :)
meg szervizigényre milyen?mert nekem azt mondták, hogy nem lehet semmit kapni, emrt bezárt a gyár, de kiderült már olvastam, hogy 2003ban újranyitott...megvégülis tudok szerelőt aki hetnte megy olaszba, és ő hoz bármit olcsón viszonylag!
Hát én 2 Mito-t láttam eddig, 2 volt kiállítva, egy szürke és a piros, de sztem a piros a tuti, bár látom, neked speckó fényezés :)
nah, én mennék szivesen, csak volna egy kis gondom, nekem rendszám nélkül lesz..jogsim nincs még 125-re és még csak 15 és fél vagyok..berénybe el tudom inteézni ha baj van, idegenbe meg el lehet vele menekülni?már nem a motoros zsarulk elől...csak mert félek hogy szopatnának, és neked eddig milyen zsarus élményeid vannak?engem 9zer csíptek már el...mindig sziréna szóval, mindig ibás voltam, mindig lebasztak, SOSE volt baj :)))
kényelem: ha nem vérbeli sportmotoron ültél eddig, akkor a mito rohadtul szokatlan lesz. nekem csak azért nem volt az, és én azért szerettem egyből bele, mert ez az első motorom. nekem a mito után fura minden. amúgy szerintem kényelmes, bár meg kell tanulni a sportmotoros tartást. hasból tartsad majd magad, mert amúgy a csuklód hamar érezni fogja a motorozást. vérbeli sportmotor a mito (üléspozíció, fékek, váltó.. minden :) ) de emellett szerintem nem oylan vészes. motoroztam vele egynap 400km-ert és nem volt semmi bajom utána. 100km-enként leszállsz egy 5 percre, megmozgatod magad és kész. szóval ha vmi túrásabbat képzeltél el, akkor felejtsd el a dolgot
végsebesség: nekem (a 77 kilómmal ) 170-175 volt a vége, viszont nincs tökéletesen bekarburálva, szóval ez akár több is lehet. 160-at simán viszi autópályán
gyorsulás: 125-ös motor. ne várj 3-4mp-es 100-ra ugrást. de azt garantálom, hogy megleszel vele elégedve
váltásnál majd arra ügyelj, hogy ha felpörgeted 8-11000re akkor (mivel tűszelepes a karbi) miután belekpaszkodtál a kuplungba, várd meg amíg 7000-re visszaesik a fordulat, és csak akkor engedd ki a kuplungot és húzd neki. különben nem lesz az igazi, meg hülye hangja is lesz. ja és városban ha jót akarsz akkor tartsd 5000-7000 között!! felette a power nyit és oda a követési távolságnak
no akkor egykét dolog amit nézz meg:
ha gyújtást ráadod, akkor tisztán hallanod kell ahogy az elektromotor bekapcsol
nemtudom, mit állít akitől veszed, hoyg volt-e törve, vagy nem, de azért keress jeleket arra hogy volt-e borítva (váltókar, fékkar vége van-e kopva, kipuff pereme alul van-e elkoptatva, idom volt-e utánjavítva, keress repedéseket hasonlókat, kormányvég, fékkar, kuplungkar végei épek-e, meg stb.). ha látod hogy volt vele perec akkor azért nézz a tank alá is, hogy nem folyik-e vhol az olaj, meg amúgy is nézz alá. ha folyik a blokkból azt onnan is látod hogy a leömlőcső a blokk alatt nedves, és az idomon belül-alul látni akkor egy kis olajat összegyűlve. kipuff-ot is nézd meg hogy nem-e szívárog vhol az olaj a fémpereménél (ott szokott kiégni). ellenőrizd a lámpáit, az elektronikát, fékeket stb. azért mondom ezeket, mert ha bármit találsz akkor már talán lehet lefele alkudni.
aztán indítsd be (pár percig kell melegíteni, majd a srác akitől veszted elmondja hogy hogy) és amikor meleg hagyd kicsit járni, hogy az alapjárat megmarad-e. aztán nézd meg, hogy járó motor mellett, egyhelyben lehet-e gond nélkül kapcsolgatni a fokozatokat (1 N 2). attól ne ijedj meg ha az üreset nehezen találod mert a mito ilyen. kettesből próbáld leginkább, onnan könnyebb. na aztán utána mindenképp menj vele egykét kört! ne húzd neki, mert a tzr után talán fog okozni meglepetéseket, viszont azért nézd meg hogy a power rendesen nyit-e. 7000körül kell lennie a seggberúgós érzésnek. meghát ha hallod hogy csörög zörög vagy akármi szokatlan hang, akkor az már gyanús
ööö most nem jut nagyon más az eszembe.. igazából nincs olyan különleges dolog a mito esetében, amit megkéne nézni. minden olyanra figyelj, mint amire más motornál figyelnél
merrefele veszed meg? én pesti vagyok, ha esetleg nem olyan nagyon messze, akkor megdumálhatjuk hogy elmegyek veled ha gondolod
a képen a TZR-el vagyok, amit sajnos 1,5 év alatt kinőttem, és midnenképpen MITO-t szeretnék!
Nekem is a LED-es lámpák jönnek be a legjobban!
Én is már nagyon gondolkozom, hogy ilyen kis CBR kellene a TZR-em után
Amit betettél belpiacos cbr nagyon TUTTI, az első tárcsa, fod. teló, stb.. egyszerüen cool!