Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hogy tetszik Rockandyroll?
Nem azt kérdeztem...
hát ha meg nekem akkor az én mito-m hátsó része is így néz ki mint ez

Ha én nékem sok pénzem lesz... bár a fényezés annyira nem jön be, különösen az a rajtszám a farokidomon de a többi
én sem hiszem.. dehát az ilyen embereknek találták ki a lízinget
Jól van,elhiszem,csak írígykedek,soha az életemben nem fogok tudni magamnak szaloncuccot megengedni
Amikor vettem akkor még nem lehetett használt CBR125-ös venni, ilyen egyszerü a történet. Egyébként van egy varázsa amikor Te rendeled meg a motort és várnod kell rá míg megérkezik, majd a szalonban átveszed füligérő vigyorral a kulcsokat . Tudod a motorról hogy tisztességesen be lett járatva és nem zsákbamacska hogy mit veszel.
relatív a motor kora. ha nem újat hanem használtat veszel, akár ha 5 napos is, akkor is, minden esetben átkell alaposan nézni, ugyanis egykét hetes motor is lehet hogy meglett gyilkolva, estek vele, csak éppen szereztek rá másik idomot gyorsan és nem látszik semmi... na mindegy csak arra akarok kilukadni hogy egy 10 éves motor is lehet nagyon jó, szinte új állapotban, de viszont egy 1-2 éves akár lehet nagyon szar állapotban. mittudom én pályáztak vele sokat és gyilkolva volt, aztán forgalomba helyezték.. szóval lényeg, hogy a használtat alaposan átnézni és kipróbálni!!
Tényleg megéri? Ha csak pár napos is,akkor is sokkal olcsóbb,de sztem egy pár éves moci se lehet annyira elb@szott,vagy igen?
Hát kellett rá spórolnom rendesen és néhány fűnyírással töltött óra is ráment de az utolsó fillérig megérte.
Hmm,19évesen zsír új gép...nem semmi!
2004 novemberi.
Rocky!
Mennyi idős a szépség?
Na jó a szövegelés helyett inkább jelentkezz be msn-re mert csak az Ádám van fent, Ő pedig valami miatt ma nem igazán beszédes.
figy neked van rajta egy 70ezres sportkipufugód! Exon-nak is cbr125-öse (de az folytott talán ) és vmi 110-re emlékszem amit mondott végre. A tied meg többet megy, ezért átlagolok és legyen 130.

A dobogóköves gurulásról meg annyit, hogy te már eléggé ismered azt a részt, én meg életemben előszőr voltam, szóval minden egyes kanyar előtt, amit nem lehetett belátni (márpedig ott az állandó emelkedő-lejtő és az út melletti erdő miatt a kanyarok 90%-a beláthatatlan), ott biztonsági sebességre lefékeztem.

na meg nem elég egy gyors motor, jó pilóta is kell hozzá! én meg......
A sport-túrában kiegyezek tényleg kevésbé fekvős mint a Mito-d viszont ez csak annyit jelent hogy kényelmes(500km-et minden testi fájdalom nélkül el lehet vele motorozni).
130?????????????????????? Amikor úgy lemaradtatok Dobogókő és Szentkereszt között(megint ) akkor küldtem egy 144-et, szal ne gyere ezzel a link "ha jól tudom 130 a vége" szöveggel.
Már készíti Tomiboy a bukógombáimat szal készülj az E.ringes összecsapásra .
a mito evo-ról én már hallottam azt is hogy 5,5 körül eszik. ha tökéletesen bevan állítva és nem beteg a blokk akkor tényleg annyi lehet (persze már közhely, de hozzákell tenni, hogy a csuklótól is függ). én örülök hogyha 6,5-7 nél megáll. Najó hozzákell tenni két dolgot ehhez. 1: az enyém rosszul van befúvókázva, szóval ez ronthat a dolgon. 2: igaz hogy kétszer annyit fogyaszt mint a cbr, de ezért kapsz is ám vmit!! nagyon megy!!

a fogyasztáshoz számold hozzá a durván 1000km-enként hozzáadott liter olajat is
És pl a te géped mennyit eszik?
a cbr-rel kapcsolatban bővebb infót RockAndyRoll majd ad neked
gondolom a túrás jelzővel nem ért velem egyet.. najó legyen sport-túra :D

tényleg jó az a motor
Nem szeretek feltűnősködni,nem megyek úgy mint az állat,ha rendesen közlekedik vki,akkor nincs baj,csak általában nem normálisak az emberek és mennek,mint az állat. Ha megunja az életét,kösse fel magát otthon a kertben egy fára,de forgalomba ne menjen!
Ha 2ütemű gépet akarsz, akkor van több választási lehetőség. Igazából, amire neked kell, arra megfelel a honda nsr, yamaha tzr is, az aprilia rs és a mito (akár a rélgi kereklámpás!) meg még inkább (legalább is ha 125-ben gondolkodsz). De ne felejtsd el hogy ezeket, főleg ha használtat veszel, keményen fenn kell ám tartani!! Ezt belekell számolni. Ha viszont nem feltétlenül az erő a fontos, hanem tényleg az, hogy A pontból viszonylag gyorsan (pályán is) B pontba kerülj akkor a kis honda cbr125-söt ajánlanám. Ez nem sportmotor, sokkal inkább túrás, 4ütemű, tehát 3literrel elmegy, olaj nem kell sűrűn bele, nem büdös és mivel ezek új motorok a piacon, nem is nagyon kell majd velük túl sokat foglalkozni. Könnyű kezelni, vékony testű, tehát könnyen elfér mindehol... arra a célra, amit mondtál szerintem tökéletes. A vége folytások nélkül 130 körül van, ha az infóim igazak, szóval azért kirobbanó végsebességet és erőt ne várj tőle. Az új 600 és 700 ezer között van, de többen akik az elején megvették, már kinőtték és árulják, szóval használtan megkapni jóval olcsóbban is. Csak sajnos a többségével már megkóstolták a földet.
Ha 250-est veszel, akkor meg még kevésbé lesznek gondjaid az erővel. Egy negyedliteres gyorsasági közül szerintem bármelyik megfelel a céljaidnak.
Meguntad az életed???!!!!!?????!!!!!! Tudod milyen könnyü motorral az autók holtterébe kerülni és ha még csak nem is hallanak akkor szerinted hogy vesznek észre a vakegér négykerekü barátaink?!? Ennyit nem ér a szomszédok nyugodt álma!
Ha meg nem tetszik a recsegő 2T hang akkor vegyél valamilyen 4T-s motort... Szerintem.
És kényes vagyok a hangra,nem akarom felverni vele a fél falut otthon,nagyon csendes gép kell. De vmelyik topicban írta vki,hogy nagyobb kipuffal csökken a hang,akkor ez lehet megoldható lenne,hogy nagyon halk gépem legyen? Úgy recsegnek a kis mocik,elég gáz
Nem akarok száguldozni! Vmi rendszámos kellene,hogy alkalmoadtán hazaugorhassak vele (pénteken nyomi van a vonatokon) az egyetemről hétvégére a pályán,tehát folyamatosan birjon menni 100-110-el.
80as rg suzukim volt sokáig,kezdet egy simson volt,de a legjobban eddgi a 250es etz ment (ezok 20lóerősek kb,tehát gondoltam egy 25-ös moci jó lenne).Az etz nem tetszik külsőre,vmi szép burkoltat szeretnék.
Mit vezettél eddig? Mennyire van rutinod a motorozásban? És mire használnád a motort? Úgy értem hogy elsősorban közlekedni akarsz vele vagy inkább száguldozni?