Sziasztok! Most szeretnék venni a közeljövőben egy R 1100 R, vagy esetleg egy R 1100 Rt motort, ezek nagyon tetszenek! Az lenne a kérdésem, hogy melyik évjáratok a leg kiforrottabbak, legmegbízhatóbbak? Esetleg miket kell tudni a típushibákról?
A tápszivattyúról tudok, ezen kívül még a váltó hibákról és a szöghajtás hibáiról hallottam, ezek mennyire jellemzőek?
Sziasztok. Pár helyen olvastam, hogy az s1000rr betegsége, hogy a szívószelep beleesik a hengerbe és kuka a blokk. Valós, gyakori hiba? Vagy csak 1 millióból 1?
Üdvözlet mindenkinek! Kérek mindenkit, aki r850r villanyászatában jártas, segítsen, ha tud! Volt egy szé-össze a télen, kábelkötegek újra bandázsolva, csatlakozók leápolva, a vas meg egyenlőre halott. Nem világít az olajnyomás, és az üresjártai kontroll lámpa, a startgombon meg nagyon úgy tetszik nincs villany! /az ABS kontrollok mennek, a relé kattog, a tápszivattyú szépen felpörög. / Várok minden ötletet, nagyon hálás lennék érte! Nem szívesen tenném trélerre. Ha van, nagy segítség lenne egy korrekt kapcsolási rajz. Üdv, és előre is köszönöm!
Sziasztok! 2004-es bmw r1200c típushoz keresek ac pumpát! Valakinek esetleg bontva? Kitől lehetne beszerezni jó árban akár gyári újat is? Köszönöm előre is!
A motorkerékpár 110.000 km-nél lett leszervizelve, ekkor történt meg a gyertyák cseréje, olajcsere, olajszűrő csere, hajtóműolaj csere, első két féktárcsa és fékbetétek cseréje, első fékmunkahenger csere, fékolajcsere, első gumi csere. Az első gumi michelin pilot road 2 és új, a hátsó szintén ez a típus és még kb. 5000 km-t elfut. A motoron extra az első fém fékcső, ülésfűtés, rádiós magnó. A fejidom r1150rt típusúra cserélve esztétikai okoból, a régi fejidom, a tartókonzol és a plexi természetesen sérülésmentesen megvan és jár a motorhoz megvétel során. Alkudni picit lehet helyszínen. Telefonon elérhető vagyok, emailt nem nézek. Csere nem érdekel.
Az utód már megvan kollégámnak aki árulja (R1200RT) ezért eladó kizárólag.
Ha valamit kinéztél és mielőtt utazgatnál, kérd el az alvázszám utolsó 7 karakterét/2 betű 5 szám/. Ezen az oldalon beírod a vin dekoderbe és kidobja a gyártási adatait, valamint ha a gyári széria felszereltségen kívül újonan rendeltek rá extrát
K1200RS, GT, LT /fekvő henger elrendezésű/ 2001-től
K1200GT, R, S, R Sport 2004-től
R1200RT, R, GS, GS ADV, S, ST 2004-től
R1150RT, R, RS 2001-től, ha jól tudom a GS és a GS ADV a duplagyertyás modellektől
Szia!
A "kevés lesz" szerintem hülyeség. A 6 gangos váltóval szépen muzsikál a 2002 utáni 850-es. A probléma mégis az, hogy a nagyon drágán javítható szervo-integrál ABS van benne, ami ha menet közben döglik be akkor szinte semennyi fékerő sem lesz a motoron + csak a javíttatása 1000 euro+ki-be szerelés. A személyes véleményem az, hogy a legkiforrottabb az 1100-as széria. Igaz, hogy "csak" 5 sebességes, de valahogy ennél van legjobban eltalálva a motorerő-váltóáttétel aránya. Ebből adódóan egy jó menetteljesítmény mellett, nagyon kedvező fogyasztást is kapsz. Hosszú távon egy 1100RT-vel járnál a legjobban. Egy szépen megvigyázott, megfelelően karbantartott darab tartani fogja az árát, míg a 850-es mindig is nehéz eladás lesz.
Figyelmedbe ajánlanék egy motort, ami hozzád viszonylag közel van + az ország egyik legjobb BMW szerelője hirdeti mivel a sógoráé a motor. Az állapotát tekintve ennél jobb garanciát nem kaphatnál. Egy megnézést szerintem megér: http://www.kepesmotor.hu/bmw-t...
A tápszivattyúról tudok, ezen kívül még a váltó hibákról és a szöghajtás hibáiról hallottam, ezek mennyire jellemzőek?