A hátsó hajtással foglalkoztam, olvastam utána, mert az enyém is bezajosodott 44 ekm-nél*. Arra jutottam, hogy ha megfelelően van kihézagolva a csapágy, akkor nem megy tönkre. Ha nem jól van, vagy a gyárban is épp csak befért a meóba, akkor előjöhet hamarabb a hiba (én csak az 1100-1150 hajtását ismerem, a későbbieket nem láttam még kibelezve.)
nah látod, akkor mégsem akkora madár,,, a hajtásnál meg teljesen jól írta le, bármikor előjöhet, 10e km nél is meg 100e km felett is...mindegyikre van példa.
De ezen felül még van előforduló hiba, pl: benzinszintjelzőre sokan panaszkodnak, abs jeladóra, meg isten tudja mire...
Ezeknek a hibák 2010 után már leredukálódott...
Hátsó hajtás... 50 ezrenként rendbe kell rakni, és akkor örökös. Üanyag szivattyú hibáról még nem hallottam. Bordás tengely: igen, erről már hallottam, 100ekm után, nem hinném, hogy 300ezer Ft. Betét: van gyárinak feléért is, ha ragaszkodik a gyárihoz, köhögje ki az árát.
A többi problémájával nem nagyon tudok azonosulni, plexi motor, kijelző... nekem ilyenek nincsennek, nem is hiányoznak a kb. 900 ezret érő motoromból, de ha majd 6 millásat gurítok ki a szalonból, és belevertem 90 ezret, akkor majd sírok ezek miatt én is
Pár dolog, pont egy Rt s ismerősöm írta, újonnan vette a szekeret,remélem nem haragszik meg,hogy bemásolom:
"A visszahívás már volt fékcsőre, indításgátlóra, üzemanyag szivattyúra és amit te is írtál hátsó kerék és féktárcsa felfogató agyra. Viszont nincs visszahívás üzemanyag szivattyú elektronika beázásra. A hátsó szöghajtás folyamatos több szérián keresztül módosítva lett, de így is egy időzített bomba. Minden előjel nélkül adja meg magát és ott vagy a esetleg a világ végén.
Ugyancsak típushiba ami már az enyémben ( 2008-as az enyém ) módosítva lett a sebességváltó bemenő bordás tengelyének keménysége. Elkopik és ahogy lógott a kuplungtárcsa a tengelyen, alapjáraton iszonyat hangja volt, mint egy diesel-nek. Iszonyat munka volt, a váltó kiépítését magam csináltam, de így is több mint 300000 Ft-ba került. Vacakol a plexi magasságállító motorom 110000 Ft lesz ha cserélni kell. Fűtött garázsban áll és csak túrázásra használom, nincs még benne 90000 km, de elhalványult a műszerfalam ami nem javítható 180000 Ft lesz. A fékbetétek nagyon alul vannak méretezve. 20000 km-enként betétek csere és csak a gyárit javaslom és az horror."
Köszönöm. Olvastam egy szerelőről Szigetszentmiklóson is (azt hiszem). Ő róla tudtok valamit? Az még egy újabb érdekes kérdése lesz, hogy ha mondjuk veszek egy motort Debrecenben, akkor azt hogy fogom átnézetni Dunaújvárosban.... valószínűleg sehogy :(
Szia, Dunaújvárosban van egy profi BMW szerelő. Megbizható, hozzáértő és nem drága. A pontos nevet és címet most nem tudom mert nincs nálam de keress rá a neten, ha nem találod írj és elő kerítés ha érdekel. Üdv
Sziasztok!
Egy gyors segítséget kérnék.
R1200R-t (a léghűtésest) tervezek vásárolni. Merre érdemes indulnom "nyomozás" tekintetében, illetve van-e egy megbízató szerelő, aki majd át tudja nekem nézni?
Nyilván számtalan kérdésem lenne (pl. a visszahívások, típushibák, stb.), de nem szeretném elárasztani a fórumot, így csak pár "nyomot" kérnék, amerre elindulhatnék.
Előre is köszönöm!
háát, betennék a garázsba egy RT-t elsősorban és mellé még egy GS-t. De most, hogy ez jónak tűnik, félnék tőle, hogy RT-sítsem a dolgot. Nameg.. itthon sem lenn egyszerű megmagyarázni. Nameg arra is gondoltam, hogy mikor legyen még sportosabb ha nem most? Aztán pár év múlva jöhet majd az RT, meg a zene, meg a motoros plexi. De játszom a gondolattal, hogy jó áron meghírdetem a sárgát, hiszen nagyon jól vettem, szal minden ráfordított alkatrész és szervizköltség visszajönne simán.
Tud esetleg valaki ajánlani nekem Pécsen vagy környékén megbízható szerelőt?
1150RT-én lenne 40 000 km-es szervíz.
előre is köszönöm
üdv