Hekkó
Ilyen mocit szeretnék tudnátok nekem segitni hogy kb mi a futásteljesítménye?
Mennyi az a km amivel érdemes megvenni sok ennek a blokknak mondjuk 50 - 100 ezer km?
Tankgyűrű nincs.
De minden más origi nem használt új.
Ha lenne hozzá akkor triumph-é lenne.
Ha sikerül licitálnom a 7 literesre jelenleg ahhoz talán van egy DL-gyűrű.
De ez nem biztos.
A legjellemzőbb különbség egyike,hogy fékezésnél nem bólint.Sík egyenesen marad a gép.A para-tele futómű egyedül álló,és az én véleményem szerint messze felülmúlja a hagyományos technikát.Jelezném azt,hogy túra motorozásban tapasztaltakat írom.Az út egyenletlenségeit maximálisan csillapítja.Még a gyári futómű is rendkívüli biztonságot nyújt egy lendületesebb kanyarvétel esetén is.Teljes terhelés+utas esetén már kevésnek bizonyulhat a gyári futómű.Technikásabb kanyarodással,lassabb tempóval kiküszöbölhető a kellemetlenség..."vagy erősített szettre ajánlott cserélni a gyári rugóstagokat" Tehát vezetési élmény tekintetében sokkal jobb "szerintem"
Sziasztok! Én is először vagyok itt. Azt szeretném tudni, hogy a speciális BMW első felfüggesztésnél érezni-e a különbséget a hagyományos teleszkópvillájúhoz viszonyítva. Eddig 13 éve GSX-R-ezek, de most váltás előtt vagyok. VFR 1200 F vagy BMW K1200 S?
Sziasztok!
Eladóak akciós áron, BMW R1200 R típusra gyárinak megfelelő carbon elemek.
Árai:
első sárvédő 38.000 Ft
hűtő keret 30.000 Ft
oldal burkolat 28.000 Ft
tank alatti borítás 10.000 Ft
Bodis kipufogó 121.000 Ft "E" jeles új, felszerelve
Sziasztok!
Eladóak akciós áron, BMW R1200 R típusra gyárinak megfelelő carbon elemek.
Árai:
első sárvédő 38.000 Ft
hűtő keret 30.000 Ft
oldal burkolat 28.000 Ft
tank alatti borítás 10.000 Ft
Bodis kipufogó 121.000 Ft "E" jeles új, felszerelve
Üdvözlök mindenkit itt a topicban.
Nemrég én is GS tulajdonos lettem, már nagyon sok típusú és stílusú motorom volt már de azt hiszem most megtaláltam az igazit.
Még csak 800Km -t mentem vele de nagyon tetszik, más mint a többi volt egy igazi egyéniség és borzasztó kényelmes!
És hogyan érhetlek el?