Hello
Először vagyok itt nálatok. Vfr 800 Vtec-em van, de gondolkozom, hogy a közeljövőben kicserélem egy adventure bike-ra. Vfr lévén az új Vfr 1200X került szóba, voltam is a Honda szalonban de még nincsen belőle tesztmotor, csak bemutatópéldány. Viszont volt a szalonban egy 1200Gs tesztmotor, amit el is vittem azon nyomban egy körre.
Hát elgondolkoztam hogy lehet inkább egy ilyet kéne venni .D
Nehezebb volt a GS-t kiásni mint a Divit, mert az később hasalt fel
Motoros is kell hozzá aki megüli.. hiába a technika ha nem uralja a gazdája. A divivel párszor kellett libikókázni egy-egy nagyobb bakháton.. most szép szögletesek a kipufogócsövek az alján.
Egyelőre azon morfondírozok, hogy maradjak ökör, és az XJ-vel továbbra is így túrázzak, vagy vegyek egy 150 kilós túra bokorugrót. Bár akkor elszáll a varázs, és csökken a kihívás
A Tigerről se érne le a lábam, és az is jó nehéz.. nem sokkal lennék előrébb
50-100 között? Csupa keveset futott vas. A Diviben már mindjárt 120 van.. mondjuk ez egy csöppet sem aggaszt
Legközlebb szólj
Ok, hogy túraendúró, de max könnyű földutakra, kis hegyi utakra használja a nagy átlag. Oda simán elmegy, és a hasmagassága miatt azért a Divit otthagyja.
na de őszintén, ilyen terepre hányszor megy az átlag túraendúrós? Dip, az a te Divid? nem semmi.
Túrázós, jól pakolható, pályán is használható tempósan kanyargó vas a GS. A DRZ meg terepmotor, oda is való.
Nekem a 194cm pont elég a teletalpas leálláshoz
Pont ide alkalmatlan.............maga a kategória.
Nézd meg a long way epizódokat hányszor estek-keltek.
Tényleg fura ízlés kell hogy valaki azt élvezze naphosszat hogy 20 méterenként feldől és egyedül nem tud kikecmeregni.
DRZ ide jobb az aszfaltos részre vagy szilárdabbra meg a nagy.
szerintem alkalmatlan a hosszú túrákra, kényelemben biztos alatta marad, és ha ezek üzemórásak megnézném, milyen állapotban voltak a túra végén. De fenntartom, a GS alkalmasabb bármelyiknél erre a túrára. Is.
Na de milyen magas vagy, hogy nem tudtad a lábtartót felcsukni? Nem basztatásként, csak kíváncsi vagyok
Először vagyok itt nálatok. Vfr 800 Vtec-em van, de gondolkozom, hogy a közeljövőben kicserélem egy adventure bike-ra. Vfr lévén az új Vfr 1200X került szóba, voltam is a Honda szalonban de még nincsen belőle tesztmotor, csak bemutatópéldány. Viszont volt a szalonban egy 1200Gs tesztmotor, amit el is vittem azon nyomban egy körre.
Hát elgondolkoztam hogy lehet inkább egy ilyet kéne venni .D
Lenne pár eladó cuccom,hátha érdekel benneteket!Csere is érdekelhet,igazából bármire,megegyezés kérdése!
2004-2011-ig Bmw R 1200 Gs-hez 2 pár kézvédő,zsír újak,féláron:14000 /pár
ülés alatti idom,szintén féláron: 9000Ft/pár
és lámpa védő rács,ez 1150 Gs-hez,ez is új,de festék pár helyen
lepattogva,de nem vészes! 12000 Ft
hívj,megegyezünk : 0670 5761477
Lenne pár eladó cuccom,hátha érdekel benneteket!Csere is érdekelhet,igazából bármire,megegyezés kérdése!
2004-2011-ig Bmw R 1200 Gs-hez 2 pár kézvédő,zsír újak,féláron:14000 /pár
ülés alatti idom,szintén féláron: 9000Ft/pár
és lámpa védő rács,ez 1150 Gs-hez,ez is új,de festék pár helyen
lepattogva,de nem vészes! 12000 Ft
06705761477 vagy czako20@freemail.hu
Van valami fejlemény a gépeddel?
Üdv
Gábor
06308557633
Lejjebb kell szabni a lábait.
Vagy nyujtani a tieidet.
Motoros is kell hozzá aki megüli.. hiába a technika ha nem uralja a gazdája. A divivel párszor kellett libikókázni egy-egy nagyobb bakháton.. most szép szögletesek a kipufogócsövek az alján.
A Tigerről se érne le a lábam, és az is jó nehéz.. nem sokkal lennék előrébb
50-100 között? Csupa keveset futott vas. A Diviben már mindjárt 120 van.. mondjuk ez egy csöppet sem aggaszt
Ok, hogy túraendúró, de max könnyű földutakra, kis hegyi utakra használja a nagy átlag. Oda simán elmegy, és a hasmagassága miatt azért a Divit otthagyja.
Rám is rámrgaszthatják hogy hosszútávfutó alkat vagyok.............de attól még kifulladok a folyosó végén.
Ha nem elmeháborodott akkor nagyon kevés.Max kis földesút,homok amin még én is elmászkálok...........bár már padkán leér az olajteknő.
Viszont Dip..............a mobile.de-n látok 5-6 900-as tigert amik elég ősöregen néznek ki.............50-és 100e Km közt ezer és kétezer euro közt.
Arra fel lehet pattintani bütykösgumit,pakkot és lehet árkon bokron menni.
Túrázós, jól pakolható, pályán is használható tempósan kanyargó vas a GS. A DRZ meg terepmotor, oda is való.
Nekem a 194cm pont elég a teletalpas leálláshoz
Nézd meg a long way epizódokat hányszor estek-keltek.
Tényleg fura ízlés kell hogy valaki azt élvezze naphosszat hogy 20 méterenként feldől és egyedül nem tud kikecmeregni.
DRZ ide jobb az aszfaltos részre vagy szilárdabbra meg a nagy.
Nem vagyok 170
Na de milyen magas vagy, hogy nem tudtad a lábtartót felcsukni? Nem basztatásként, csak kíváncsi vagyok