Sziasztok!
Műlt héten vettem egy K1200S motort,a gép 2005-ös egy gazdás!Annak rendje-módja szerint végig szervízelve a Wallisnál!Kifizettem nem kevés pénzt érte,és 200 km megtétele után megállt a motor!Az akksi lemerült nem tudni mitől,majd bikázás után csúnya hang a motor felől!Tréler haza,majd hétfőn Wallis!Mondta a szervíz vezetője hogy elment a vezérlés,valószinű a feszítő miatt!Akkor volt nálam 5.napja,így hívtam a volt gazdáját hogy mi a helyzet,ő pedig a szervízest!Ők jóban vannak,mivel évek óta ismerik egymást,és közölte a volt tulaj hogy ez bármikor,bárkinél előfordulhat,és így jártam!A kár több mint 200000ft,amit nem szeretnék egyedül kifizetni,mert a 200 km-re elég drága motorozás ez így!Úgy gondolom hogy a vezérlés hibája a vásárlás pillanatában a kopásból eredően már megvolt,csak nálam adta meg magát.De nem volt ilyen bajom még soha,mivel Honda után egy Yamaha R1 volt,azokkal meg nem volt gond!Ki tudja mi a jogorvoslás(ha van)ilyenkor?
Sziasztok!
Kis segítségre lenne szükségem.
Hátsó kerékagy csapágyat keresek. K100RT-be
De elég sok bömbiben szerepel.
Száma: 61917C3.
Ha Valaki tud ilyet minnél előbb, ne tartsa magában.
Köszönöm.
Szia!
Az iileto e-mail cime a ki ezzel foglalkozik catadan@fastmail.fm, ha gondolod fel is szerelheti de csak Kolozsvaron. 75 euroba kerul ha elkuldi. Vele csak angolul lehet megeggyezni, de ha erdekel akkor nekem is irhatsz a kovetkezo e-mailre kovacsgabriela@yahoo.com, mert en tartom majd vele a kapcsolatot.
Sziasztok.Az lt-m plexije enyhén karcos gondoltam fel polirozom de rajta van a gyári vékony film réteg és ha felpolirzom és lejön rola a réteg be sárgul vagy mattul.Ha estleg valaki tud segiteni szivesen venném.elöre is köszi.
Hali.Lehetsége hogy szükségem lenne egy k1200 lt hez a fent emlitett alkatrészböl és az is érdekelne hogy mennyi az átfutási idö,kinek kell fizetni,euro vagy forint?
Sziasztok
1997 es ABS es GS 1100- el kátyúba futottam, az első felni kompletten cserére szorul. Első kerék kompletten, vagy csak a felni kellene, nem tudnátok benne segíteni?
Előre is köszönöm!
Hello!
Jellemzően a váltó kukactengelyének a végén van egy érintkező szem. Vele szembe egy pogácsába adott szögenként a fokozatoknak megfelelő érintkező felületek. Ez általána ki van öntve kitöltöanyaggal miután az érzékelőkre felforrasztották a vezetéket. Ez maga a jeladója a fokozatkijelzőnek mely utána különböző ellenálásokat hajt meg. Ebből számolja a fokozatokat a kijelző, és maga a motorvezérlő elektonika is. Nagy valószinüséggel a a három hibásan müködő poziódban az érintkező felületek elkophattak, kiugorhattak a ragasztott kötésből, vagy szétkenődhetett a felületük, vagy szennyeződés került köréjük. Ez említett tipusú motort nem ismerem, de általánam ezt a "senzort" 2db csavar tartja a hajtómű házán, mint emlitett kukactengely végén, o-gyűrűvel tömítve, valamelyik dekli alatt ( a suzukiknál legalább is ott van) Ezt érdemes kipattintani, és megnézni, meg magát a csatlakozó stekkert a kábelhálózaton, mert esetleg az is oxidós lehet...Én ezeket kuksiznám meg.
az volt meg 10 fok és erős szél vasárnap