De ezeket felejtsétek már el! Tavaly még 2,9 volt az alapár és akcióban 2,6. Most már 3.1 az alapár és akcióban 2.8. De ettől függetlenül lehet találni még tavalyiakat 2.6ért biztos!
nemtom bazz, beleestem
jaja, mar 2 helyen is voltam. Hold utcaban 2.59, es nevreirva, forgalomba helyezve+adnak hozza magas plexit+turas hatso ulest. Csiki-Begenel van uccso szurke 2.29-ert, nevreirva. Meg ott van egy Shiver is 1.9-ert. Nemerdekel, hogy kenyelmetlen, valahogy megszerzem.
szia! a magyar importőr 7500km-ként írja elő a szervizeket, erre figyelj! én úgy hallottam talán az Aszalósékhoz lehet vinni olajat, meg ők dolgoznak a legolcsóbban/legjobban de ez nem saját tapasztalat! Biztos lesz vki aki tud erről informálni!
Én amúgy kecskemétre hordom a natixhoz, a 7500-as szervíz volt 33rugó, 4900Ft-os olajárral, persze az olajdepóba 2600Ft literje... De hát ez van, ha megakarod tartani a garanciát...
Üdv: burney
Hogy-hogy ennyire Tuonot akarsz ha kényelmetlen? Sztem akkor ha nem jó akkor más kéne neked! A cuccok cipelésére? Persze hogy van megoldás. Az utasodra felraksz egy bazinagy hátizsákot! Érdeklődtél már hol mennyiért adják, vagy h engednek-e az árából?
A hatso kipufogok mennyire forrosodnak fel? Csak a nehai utas miatt kerdem...
Illetve a tankbor-tanktaska kombon kivul van mas lehetoseg cuccok cipeleset tekintve?
Hi Allz!
Ajánljatok már nekem olyan márkakereskedést, ahová - kizárólag a még meglévő garancia megtartása végett - elguríthatnám a vasat.
Le akarom dobni belőle az olajat a kötelező szervíznél (10ezer) hamarabb (most 7ezer), de lehetőleg olyan szervízbe szeretném vinni, ahol nem veszik rossz néven, ha az olajat én viszem.
Minden építő jellegű segítséget megköszönök.
Ha még esetleg tudnátok azt is, hogy ilyen esetben hogy alakulna majd a kötelező szervíz, gondolok itt arra, hogy módosítható-e az olajcsere intervallum v ilyesmi, akkor ennek kapcsán szintén hálás lennék. Lehet, hogy baromságokat kérdezek, de nem tudom rá a pontos választ, rég volt már, hogy szakszervízbe kellett volna mennem...
Sokat agyalok hogy lecserélem az rsv-m egy tuonora!Namármost az a gáz hogy nem volt még alkalmam kipróbálni sajnos!Az érdekelne miben más a gép?Mennyire kényelmes az ülés, a testartás? Más végáttétele van?Meg ilyesmik minden érdekel!Nem zárkózom el attól sem ,hogy egy motorcserés közös gurulás vagy ilyesmi!Minden kis apró cseprő doloog érdekel ne fogjátok vissza magatokat jöhet az infó ...bármi!
Üdv edee! Sokat tanakottam de végül úgydöntöttem csak meghagyom a gyári sárvédőt!Nem kizárt hogy melle majd egyszer veszek karbon kiegészítőket de csak úgy hogy a gyárit meghagyom!De most másra kell költenem sajnos :( Azért kiöszönöm és remélem nincs harag!
Jaja, nekem is le lettek cserélve a lánckerekek.
Azóta alul is jobb és bikább lett a gyorsulása is.
A vége meg nem érdekel, 210 fölé még nem is mentem vele. Minek?
Azért a Factory cuccok dobnának még a gépen nálam is...
Jaja. Picit sok volt ez így egyben, de úgy tűnik azért összeáll a dolog!
A rángatásra jó gyógyszer az áttételezés! A vége még így is kérdés, nem sűrűn rohangáltam vele 250 fölött, alul meg még barbárabb lett!
Egyébként az 1300CB nem tudom milyen lehet, de a 900-as Hornetet úgy szarrá gyalázta a Tuono ahogy kell! Azonos tempóról, a Hornet egy fokozattal alacsonyabbról is úgy beégett mint a szar! Pedig annak is meglehetősen elasztikus a motorja!
Inkább az mint a túra cuccok
kipuff melegedesre valaki? utas labat szorteleniti, vagy nem ennyire veszes a helyzet?
egyaltalan vittetek mar utast rajta?
Hol van az még?!
Azt se tudom holnap mi lesz, nemhogy másfél hónap múlva! De támpontnak nem rossz!
Hehe, igazi Tuonos lesz belőled ......, KIRÁLY! Mindenki így van ezzel a verdával!
jaja, mar 2 helyen is voltam. Hold utcaban 2.59, es nevreirva, forgalomba helyezve+adnak hozza magas plexit+turas hatso ulest. Csiki-Begenel van uccso szurke 2.29-ert, nevreirva. Meg ott van egy Shiver is 1.9-ert. Nemerdekel, hogy kenyelmetlen, valahogy megszerzem.
Én amúgy kecskemétre hordom a natixhoz, a 7500-as szervíz volt 33rugó, 4900Ft-os olajárral, persze az olajdepóba 2600Ft literje... De hát ez van, ha megakarod tartani a garanciát...
Üdv: burney
A hatso kipufogok mennyire forrosodnak fel? Csak a nehai utas miatt kerdem...
Illetve a tankbor-tanktaska kombon kivul van mas lehetoseg cuccok cipeleset tekintve?
Ajánljatok már nekem olyan márkakereskedést, ahová - kizárólag a még meglévő garancia megtartása végett - elguríthatnám a vasat.
Le akarom dobni belőle az olajat a kötelező szervíznél (10ezer) hamarabb (most 7ezer), de lehetőleg olyan szervízbe szeretném vinni, ahol nem veszik rossz néven, ha az olajat én viszem.
Minden építő jellegű segítséget megköszönök.
Ha még esetleg tudnátok azt is, hogy ilyen esetben hogy alakulna majd a kötelező szervíz, gondolok itt arra, hogy módosítható-e az olajcsere intervallum v ilyesmi, akkor ennek kapcsán szintén hálás lennék. Lehet, hogy baromságokat kérdezek, de nem tudom rá a pontos választ, rég volt már, hogy szakszervízbe kellett volna mennem...
Másik téma: én nyomtam mindkettővel, nekem a Tuono sokkal jobban fekszik! Összehozhatunk egy csereberés megoldást is majd valamikor!
Sokat agyalok hogy lecserélem az rsv-m egy tuonora!Namármost az a gáz hogy nem volt még alkalmam kipróbálni sajnos!Az érdekelne miben más a gép?Mennyire kényelmes az ülés, a testartás? Más végáttétele van?Meg ilyesmik minden érdekel!Nem zárkózom el attól sem ,hogy egy motorcserés közös gurulás vagy ilyesmi!Minden kis apró cseprő doloog érdekel ne fogjátok vissza magatokat jöhet az infó ...bármi!
Köszi üdv néktek!
Mondjuk én is rátennék másikat (főleg karbont), ha találnék.
Azóta alul is jobb és bikább lett a gyorsulása is.
A vége meg nem érdekel, 210 fölé még nem is mentem vele. Minek?
Azért a Factory cuccok dobnának még a gépen nálam is...
Már anno, amikor az RR-volt, akkor Bódist akartam venni, de abból Two Brothers lett! Mondjuk azt nem bántam meg ....
http://www.sportmotor.hu/motor...
És az még egy kis idő, még gyúrok a Bódis féle Hexa dobokra ......
A rángatásra jó gyógyszer az áttételezés! A vége még így is kérdés, nem sűrűn rohangáltam vele 250 fölött, alul meg még barbárabb lett!
Egyébként az 1300CB nem tudom milyen lehet, de a 900-as Hornetet úgy szarrá gyalázta a Tuono ahogy kell! Azonos tempóról, a Hornet egy fokozattal alacsonyabbról is úgy beégett mint a szar! Pedig annak is meglehetősen elasztikus a motorja!