Nekem házilag gyártott van. Ha ez az opció is érdekel arról tudsz mintát venni. Hayabusa fórumon találtam egy srácot, meg valaki idei is berakta a számát anno. Nagyon korrekt és olcsón dolgozott. Nekem megállt 35 be 40literes dobozzal együtt, háttámlával és itthon készült, megvolt 1 hét alatt.
Meglátjuk!Mindenképp ki kell próbáljak egyet,minimum egyet, az lesz igazán csak számomra objektív,de ígyis sokat segítettetek.Sajnos még nincs elég pénz,de gyüjtögetünk gyüjtögetünk aztán meglátjuk.Addig is a lista elején tartom a tuonot! :)
Papa 2 megoldás van,egy bele esel mint ló a gödörbe vagy? Beparázól tőle,amit tudnod KELL!ez nem nyúlós hajszáritó rizskályha,inkább egy makrancos-szteroidos vad csikó.....ahogy olvasom agodalmaidat,ez nem pont neked való,bár lehet tèvedek,az èrzès kb mint egy ktm szuperrotyó x 2 kb...de kurva jó,vagy imádják...vagy vesznek nyulgerinc japot.
Pl egy z750 vagy egy hornet stb kisebb iven fordul meg az biztos...
De hiabol olvasol mindenfele baromsagot, ki kell probalni egyet, es vagy bejon vagy nem.
a sok közül valamelyik tesztben olvastam,hogy a fiuka aki tesztelte az erre panaszkodott,hogy abban az utcában ahol más motrjaival amivel ment simán megtudodd fordulni addig ezzel csak 3 nagy y-ban tudott megfordulni...
w1ll1 köszi szépen!Egyébként minél többet nézem vagy olvasok utána annál jobban tetszik,hiába nézek vagy olvasok vmilyen másik motorról a tuonohoz hasonlítom,de vhogy egyik se nem éri el azt a szintet amit ez képvisel.
Egyetlen számomra fontos negatív tulajdonságára leltem az pedig a kormány állítólagos nagyon kis szögbe való elfordulása.
Tudom h nem kifejezetten városi motor,de nem hátràny azért ha lehet városban is használni...
persze nyilván lehet csak na :)
biztos értitek :)
nekem rsv mille R van, tudom nem Tuono, de műszakilag szinte ugyan az.~53E km van a motoromban. most néztem szelephézagot és jó! pedig nyüstölöm a gépet. csak a műszerfal olasz, a többi elektronika: denso, bombardier, ngk. az aprilia "csak" a vázat és az idomokat csinálta meg pár köcölléket, a többit beszállítóktól vette. Brembo, Öhlins, OZ, Domino, Rotax. eddigi meghibásodások:
1. teleszkóp szimering (sokáig állt a motor mielőtt megvettem)
2. szabadonfutó (megfelelő indítási metódussal kiküszöbölhető)
3. kuplung-rezgőtárcsában elszakadtak a csavarok
4. ezt most vettem észre gyertyacserénél: egyik gyertyapipa eloxidálódott és eltörött a pipa bele.
nagyjából ennyi...
Hát ha ez tetszik akkor nincs mese... olaszt szivvel, japántésszel vesz az ember. A magam részéről egy hibáról tudok beszémolni az 5év alatt, egy generátor leégésről. De nyugtasson a tudat, hogy pont abban a szezonban két haver honda cbr 1000rr-jének a generátora is leégett. :-) De a haverom tuonoja 6éve hibamentes. Nincs ezekkel gond.
nem haragszom!tényleg!nem veszem magamra,biztos elegetek van az ilyen kérdésekből!elhiszem!Azt tudtam hogy rotax a blokk attól nem is félek csak az olasz elektronika...nyilván a japán is elromlik ez nem kérdés,de valami alapja csak van ennek az olasz mizériának...
nem azt mondom hogy szarok még véletlenül sem..nem véletletlenül egy ilyen vas a kiszemeltem!
csak annyi az egész hogy ekkora értékü motorom még nem volt,ha sv 1000 tetszene abban a fórumban szekállnám az embereket
Talán azért nem jön annyi válasz, mert...ne haragudj meg légyszi....elég dilettáns kérdés. Hogyne lehetne megvenni 30-40 ezer km-es motorokat. Ha jó a gazda, bőven 100ezer felett elmennek hiba nélkül, ha meg hanyag gazdától veszed, vehetsz Hondát is, az is kifexik. ezekben Rotax blokk van, az nem olasz, ha esetleg attól félnél. De ha az lenne sem gond, ez a szarolasz hiszti csak itt a sportmotoron dívik.
oké köszönöm!
igazábol nincs sok kérdésem csak,hogy mik a hibái...
meg hogy lehet e velük eggyütt élni meg hogy érdemes e
majd év vége fele tudok venni egy motorkát és úgy szeretném tervezni a dolgaim hogy azért pár évig meglegyen,meg azért ekkora értékü motorom még nem volt,úgyhogy félek is a motorválasztástól...
Renntec monorack! Van valakinek ilyen? Szívesen vennék róla mintát.
- LINK -
Vagy mègse? A capom Oly JÓ lett...hogy megy úgy mint a Tuncim.... vagy majdnem ez it a húúúbazzze
+ Volt nekem is z750em tudom hogy nem egy kategória
amint meglesz a lehetőség elhiheted hogy nem is egyet szeretnék kipróbálni,de addig marad az infógyüjtés
De hiabol olvasol mindenfele baromsagot, ki kell probalni egyet, es vagy bejon vagy nem.
w1ll1 köszi szépen!Egyébként minél többet nézem vagy olvasok utána annál jobban tetszik,hiába nézek vagy olvasok vmilyen másik motorról a tuonohoz hasonlítom,de vhogy egyik se nem éri el azt a szintet amit ez képvisel.
Egyetlen számomra fontos negatív tulajdonságára leltem az pedig a kormány állítólagos nagyon kis szögbe való elfordulása.
Tudom h nem kifejezetten városi motor,de nem hátràny azért ha lehet városban is használni...
persze nyilván lehet csak na :)
biztos értitek :)
1. teleszkóp szimering (sokáig állt a motor mielőtt megvettem)
2. szabadonfutó (megfelelő indítási metódussal kiküszöbölhető)
3. kuplung-rezgőtárcsában elszakadtak a csavarok
4. ezt most vettem észre gyertyacserénél: egyik gyertyapipa eloxidálódott és eltörött a pipa bele.
nagyjából ennyi...
nem azt mondom hogy szarok még véletlenül sem..nem véletletlenül egy ilyen vas a kiszemeltem!
csak annyi az egész hogy ekkora értékü motorom még nem volt,ha sv 1000 tetszene abban a fórumban szekállnám az embereket
igazábol nincs sok kérdésem csak,hogy mik a hibái...
meg hogy lehet e velük eggyütt élni meg hogy érdemes e
majd év vége fele tudok venni egy motorkát és úgy szeretném tervezni a dolgaim hogy azért pár évig meglegyen,meg azért ekkora értékü motorom még nem volt,úgyhogy félek is a motorválasztástól...