Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ezt facen ird ki van tuono csoport ott nagyobb a mozgas mint itt!
Sziasztok!!Volt Békéscsabán egy piros fehér factory tuono!!Esetleg tudja valaki ki kire sózta rá a szemétláda kereskedő!!
Én is igy gondoltam de nem látszik semmi...
Levettem a tartàlyt és megnéztem van benne csak annyira ki van fehéredve az a rész ahol a szintett kellene nézni hogy nem látszik át....
Persze, azért van. Szint ellenőrzésre.
Sziasztok!
A kieggyelítő tartály kis fehér ablakán kell hogy lássam a hűtővizet?
Na akkor ha nem csak az enyém csinálja meg kell szoknom
Az csak simán a V2 karakteréből adódik, ott hirtelen ráadva a kakaót ránt egy picit és utána indul meg. Vagy ha probléma, akkor az enyém is ugyan ezt a problémát csinálja. 4-5 ezertől már nem torpan.
Megnéztem 3-4 ezres fordulat környékén csinálja
Jo kérdés mert azt nem figyeltem még meg ez a második köröm a motorral most vettem de ha holnap nem esik akkor megfigyelem
Milyen fordulat számon?
Sziasztok!
Lenne egy kis problémám a tuonoval, eggyenletesen húzott gázrol ha hirtelen odacsavarom neki egy pillanatra megtorpan a motor utána megindul és húz szépen....Mi lehet a gond valakinek ötlet tapasztalat?!
Szia. Polyák lacit kérdezted abonyba? Vagy ha jol emleksze szolnok vagy debrecenbe van aki rsvéket bont. Sportmotoron az apro oldalt nyízsd meg rsv alkatrésze közt megtalálod.
Sziasztok, 2006-os Tuono 1000R-hez keresek sérülés mentes vázat, papírokkal.
Anno törötten vettem a Tuono-t és bár meg lett heggesztve, sosem lesz már tökéletes, a villa szög hegyesebb (közelebb van a hűtő bordához a kerék), nagyobb sebességnél pedig elkezd beszitálni a kormány. Van ötletetek hol érdemes keresni? Ahol eddig keresgéltem szerelőnél/bontónál/adok-veszekben nem találtam. Vagy már annyira kikoptak ezek a gépek, hogy csak a motor árát verdeső OEM vázat lehet csak kapni?
Elado a gép ha valakit. Info 306243387
A kuplung karnál nincs tömítés. A bowden belső nincs tömítve a házhoz. Olaj csak a blokkban van, tehát onnan lép ki és nyilván rá a bowdenre. Elég sok, ha a mozgástól felfelé (is) jut. Bár lefelé is csöppenie kell.

Lehet a lenti O gyűrű, de az is lehet, amit más írt. Miszerint valami nem stimmel a bowdennel.
Az O gyűrűvel érdemes kezdeni.....
Nem kellene felkusznia az olajnak egyaltalan a bovdenen keresztul. Mivel eloszor a ket o gyurunel szokott folyni kivulrol ahogy a deklibe bemegy, ha valamilyen tomites baja van. Mashol belul nincs tomites.
Mennyi olaj van benne? A kuplungbovden ki van cserelve valami utangyartottra, ugy hogy a bovdenhaz maradt a regi, erre tudok gondolni.
Szerintem egy gyari oem bovdencsere megoldja a problemat, mert ott valamilyen mokolas van.
Az rendben van, hogy az a tömítés hibás, de alapesetben szabadna egyáltalán a váltóolajnak felkúsznia a bowdenen egész a kuplungkarig? Mert ha igen, akkor a fenti kuplungkarnál lévő tömítés a hibás csak, ha nem, akkor viszont lent a blokknál lesz valami hibás.
(Nem vagyok motorguru)
Nyilván az a tömítés a hibás, ahol kilép a folyadék....
Sziasztok!
Meg tudná valaki mondani, hogy miért lehet az, hogy a kuplungkarnál folyik az olaj? Jellemzően azután kezdi el, miután már bemelegedett a motor. Mi lehet a hiba oka? Melyik tömítés lehet a felelős azért, hogy a kuplungkarnál nyomja vissza az olajat? (Aprilia Tuono 125)
1280 +- 100 nak kene lennie.
Eleve el volt kendozve az emelt alapjarattal akkor, amit te most feljebb emeltel. Valszeg teljesen agyonbaszta a gazreakciot a kipu. Szerintem eleg paraszt igy megoldani. :D
Én egy szinkron beállítással kezdenék...
Az is sok.

1250 +/- 100
1650 volt.
Az azért sok.... alapjáratnak.
Szia!
Képzeld,felraktam az alapjáratot 1800-ra és patent minden. nem áll le.