A generátor nem tölt vissza, nem az akku.
Mérd meg a töltőfeszültséget, ha nincs... akkor el kell kezdeni kivizsgálni az okát.
Biztosíték, csatlakozások, vezetékek, szabályzó, generátor....
2009-s Tuonom van. A tavaszi indulas es egy uj akksi utan se indul magatol a motor csak kabellel. Menet kozben ugy tunik nem tolt vissza az akksi. Volt mar valakinek hasonlo problemaja? Fesz szabalyozoval lehet gond vagy a generator?
Elore is koszonom a segitseget.
Szia!
A tuono R-en nem OZ felni van. Csak hasonlít a kovácsolt OZ-ra, de sima öntvény.
A kék fény sem eloxálás rajta csak festés. Nézd meg hogy neked az eredeti felniken fut-e vagy cserélték kovácsoltra.
Könnyen megkülönböztethető, az öntvény felnin a küllők közepe enyhén sorjás. A kovácsolt felnik küllőinek felülete nagyon sima és a felni peremen rajta lesz egy forged felirat.
Többféle gyártó kovácsolt kerekeivel szerelték az apriliákat, nem csak OZ van.
2008 után gyárilag fekete kerékkel szerelték őket.
Egyébként a hátsó kerék több részből áll, a lánckerék adapter csavarozva van a kerékre.
Porszórás előtt homokszórni kell tiszta fémig a felületeket.
Homokszórás előtt minden illesztett és működő felületet le kell takarni (csapágyhelyek, felfekvő felületek, tárcsa felfogatás, menetek).
Az adapterben a menesztő gumikat (szilentek) pedig valahogy ki kell préselni porfestés előtt, mert nem bírnák ki a kemencét.
Szóval egy fényezés egyszerűbb lehet műveleti szempontból.
Szia. Esetleg van a környékeden porfestö cég probáld azoknál. Én egy profi fényezövel festettem át valamikor és sokkal jobban állt rajta. Persze ez csak én véleményem
Sziasztok!!
Újdonsült Tuono R (2006-os 2. gen.) tulajként bejelentkezem, bár ahogy nézem nem pörög nagyon a csoport.
Egy olyan kérdésem lenne, hogy az ízlésficammal megáldott előző tulaj (német) feketére fényeztette a szép kék OZ felniket.
Tudjátok ajánlani valakit, aki vissza tudná állítani (porszórással) az eredeti színt?
Köszi előre is!
Sziasztok, eladó rsv/tuono állítható pp lábtartó szett és egy pár teljesen új SBS hátsó fékbetét és egy fekete talán lábkonzol és nem tudom mi az valójában. Ha érdekel valakit írjon rám priviben.
Motorikusan nagyon megbizható, ugy tudom rotax osztrák gyártmány a blokk! Kuplung munkahenger,az akkumlátor kábelei alul vannak méterezve! Havernak van, imádja! Most van neki benne 56 ezer kilóméter! Motor bontatlan! Összeségében a hibáit eltekintve egy brutális, élvezhető motor!
Sziasztok! Egy jóideje már nézelődök az eladó motorok között és mivel eddig csak japán volt, az olaszról nem sokat tudok,de szeretnék segítséget kérni abban, hogy mennyire megbízhatóak? A kiszemeltem egy 2008-as Tuono 1000. V2 már volt az bem ismeretlen. Tuononál vannak tipus hibák? Motorikusan szokott bármi bajuk lenni hosszú távon? Köszönöm
Sziasztok!
Ledesíteném az indexeket. A hátsó kész, ellenállásokkal, faca, jó ütemben működik, a gyári alap meghagyásával.
Az elsőkkel van bajom. Azokat kompletten cserélem. Volt már egykét próbálkozás arra való tekintettel, hogy ne állat módjára villogjon (az első szett valahogy alapból tudta ezt, de egy hét után már az se, nem is értem, hogy mi történt). Ez az utolsó viszont designben eléri azt a szintet, hogy felszereljem. Ez viszont baromira villog (legalább elsőre falhoz állít). Ellenállásokkal meg ne aggatnám tele a burkolatlan lámpafejet, így a ledkompatibilis indexrelé cserére hajlok.
Van-e ebben valakinek tapasztalata? (melegszik-e, kell-e sűrűn cserélni, hatékony-e, stb).
Meg tudja mondani valaki, hogy hány relé van, és hogy a motoron hol? Se a motoron, se a leírásokban sem találom.
Milyen van benne, illetve milyen menjen bele (paraméterek)?
Tuono 1000R, 2008.11.
Köszi a válaszokat!
Bármilyen design tartály is megfelelő vagy más motoré is...