Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát ha olyan ócsó akkor király.Persze! Nem olyan nehéz azt kitakarítani. Csak az úszóval óvatosan kell bánni, mert be van lőve az úszószint. Tehát azzal kesztyűskézzel. A fűvókákat kifújatni.
Szerintem egyből ne próbáljátok meg beindítani. Az 5 év állás az nem kevés. Próbáljatok meg előtte egy kis motorolajat beleönteni egy picikét a gyertyánál egy picikét pedig a beömlőnél. De hogy ha nem az sem nagy baj, csak hogy ha nagyon vigyázni akartok rá.
Kössz a válaszokat!
olajcsere és egyebek után a karbit halandó is kitudja takarítani vagy inkább szerelő?
Olaj, gyertya csere stb meglesz! Szinte ingyen kapja a motort azért hozzuk el! 5 év áll egy fészerben!
Komoly lenne ha beindulna:-))))
Ja meg lágalább nézd meg, ha már nem is indul be, hogy legalább szikrát ad e rugáskor. Próbáld kézzel lenyomni a berugókart, ott lehet érezni mennyi kompresszió van benne. Nem szeretem a túl sokáig állott motorokat.
Először is ellenőrizd a futóművet! Nézd meg, hogy az első teló ereszti e az olajat vagy sem, normálisan jár, nem akad?
Majd nézd meg a hátsó futóművet is. Próbáld megemelni a hátsó farát a motornak és akkor érzed, hogy a hátsó lengővilla mennyire kotyog. Így ellenörzöd a hátsó rugóstagon lévő csuklók állapotát. A fékek jól fogjanak. Az elektromos részket féklámpa index nézd át mi működik, mi nem. Egy használtmotornál érdemes. Bofdenek, kábelek, spirálok állapota, sok kis apróság. Húzd be az elsőféket és próbáld előre-hátra libegtetni nem kotyog e a kormányműnél.
Hát most ennyi jutott eszembe
Sziasztok!
Haveromnak holnap veszünk egy Aprilia EX 125-öt!
Ha tudtok segítsetek!
1, milyen olaj való bele?
2, milyen gyertya?
3, 5 évig állat a motor! (nulla beindítás) mit kell rajta ellenőrizni? (mármint az általános dolgokon kívül)
Előre is kössz!
Eladó fox buko sisak progip szemüveggel
15.000ft amiből csak a szemüveg volt 9e
érd : jandrok14@hotmail.hu
20000
fox szóval festett
sziasztok nemérdekel valakit egy használt 80-as DR henger?
Festet v. matricázót?
van egy fox bukom szemüvegel eladó csak nem tom h milyen árba tegyem fel hogy hamar el vigyék
vki segítsen
Szia Attila.
Érdeklődnék hogy RV3-mas apriliához van e alkatrészed? Hajtókat kellene, tűgörgővel. Vagyis nekem csak a tűgörgő a fontos/Alsó, főtengelynél lévő/... de azt külön nem lehet venni. Szval az érdeklen hogy mennyi volna? Csak külön az alsó, tű.g. vagy hajtókarral, vagy kompletten főtengellyel.
Üdv Erik.
cső 2003 as rx 50 hez van sm kerekeid?és ha van menyyirt cserélnéd gyári enduro-ra?
üdv
mekkora karbi van ezeken a gépeken?
végre mit tudnak 50es hengerrel?
NÉZZ BE MEGÉRI!kukodaattila
Hello!
Nekem nem Aprilliám van hanem motorhispaniám ,de szerintem a blokk az ugyan az (minarelli am6).
Az lenne a kérdés ,hogy a blokk végén (leghátul fenn bal oldalon) van egy kis juk (gyárilag) és azon van egy kis müanyag cső ,és ott nyomja ki a váltóolajat. Ez mitől lehet ?
Sok benn az olaj , meddig kell lennie ? A jobb oldalon (a fékpedál felett a dekni közepén ) van egy csavar én úgy gondoltam addig kell lennie ,de ha addig töltöm felét kinyomja!
Szóval milehet a gond?
Elöre is kösz!
én cross gumival döntöm úgy h a lábtartó húzza a csikot az aszfalton!igaz 3-4 szer keményen eldobtam így a vasat!
Az olaszokba álltalában az agip-ot öntik előszeretettel, de tulajdonképpen a kettő között nem sok különbség van! Ha jó minőségű agip-ot veszel nem lesz vele baj. Bár én castrol párti vagyok. Az a lényeg hogy valami High-Performance oljat vegyél és meghálálja a motor.Ha nagyon tutit akarsz.
csátok!
az mért van hogy ledöntöm tökig a motort azt mégis vagy 2 centi májrécsík van az oldalán,amugy semmi gond nincs vele csak idegesítő,hogy már szinte éri a földet a lábtártó az a csúnyaság meg ott a gumi szélén.
Amugy meg az agip olaj van olyan jó mint a castrol nem?
Hali!
Én a helyedben azt nézném meg elsősorban, hogy kap e megfelelően olajat. Mert ha nem akkor bizony elég sok hőt termel és zakatol is. Persze az sem jó ha üzemanyag szegény a keverék mert egy picit az is okozhat melegedést de az csak picit. Meg nézd meg a hűtődet hogy van e benne elég víz. De az olajat mindenképp nézd meg. Próbálj keveréket önteni maga a tankba kb: 1:50 est és majd meglátod.
Sziasztok!Ojan problémám van hogy jöttem a motorral és elkezdett lassulni utánna nem indult be ,ithon kitakarítottam a karburátort,amugy egy gyürü duggatyum van nah szóval és csak tolásra indul már ha szivatót ráhúzom akkor kipörög és kibaszottul felmelegszik a hűtöm meg nagyon kopog szerintem a duggatyum kopog meg egy picit mozog is vízszintes irényba a gyürüm nincs eltörve mert feszít! szerintem a dugattyúmat meg gyürümet kell kicserélni légyszíves segítsetek!köszi
Köszönöm!
Lánckerék:
JT JTF1128 11 fogas 1460.-Ft
JT JTR1133 53 fogas 4300.-Ft
Kipufogó:
Giannelli 34644HF 45130.-Ft
Tompító:
Giannelli alu. 34645HF 21750.-Ft
carbon 34646HF 25500.-Ft
www.citybike.hu
www.robogotuning.hu
Ha a cikkszámokat beírod a WEBÁRUHÁZ termék keresőjébe, akkor egyből rátalálsz a termékekre
Hello.
Tud valaki olyan oldalakat, ahonnan 2007-es RX-hez lehet rendelni cuccokat?
Elsősorban lánckerék, meg láncszett érdekelne, meg kipufogó rendszer is! Köszi előre is!