Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát nekem sajnos most kellesz rá költenem. a hajtókaron az alsó tűgörgő széthullott, a darabjait felhuzta a hanger, bedarálta, összeverte a hengerfejet és a dugót is, valamint belemart a hengerbe is egy kicsit.
A főtengelyt és hajtókart megtudják elvileg csinálni, de dugót azt valahonnan venni kellene. Tud valaki egy webshopot ahol viszonylag olcsón lehet venni?
Hali.
Hát sajnos nem jártam sikerrel, szóval marad a gurulva indulás továbbra is. Ugyan úgy szarul veszi az egyest mint eddíg. Azt nem értem, hogy első nap, miután le lett cserélve az olaj, akkor jóvolt reggel. Melegítettem vagy 2-3 percet és ok volt, utána meg már megint szar. Ma is betettem 1-be és mintha be se húztam volna a kuplungot, szóval nem értem a dolgot. Ha a lamella szar, akkor így marad, mert nem költök rá egy fillért se
az ok az hogy hideg az olaj ,sűrű azt viszi az egészet,ha má bemelegedet akk nemcsinál ilyet
Marco1993! na mi a helyzet?
janopali email elküldtem..
piaggio free alkatreszeket keresek olcsonnnnnnnnnnnnnn csaplarzs@invitel.hu
Hát azt nemtudom, ennyire nem folytam bele a dolgokba, meg ennyire nem is értek, hozzá, hogy szétkapjam egyedül. Lényeg, hogy ma le lett cserélve az olaj benne, nem volt valami sűrű
Holnap reggel már biztosat tudok mondani róla...
lamelláid mien állapotban vannak? mert ha kopott akkor ugye nagyobb felületen zár a kuplung és ezért nehéz szétoldani...
Szia a email janopali12@freemail.hu várom a képet és a választ árat köszi.
janopali. A telefonomon perpillanat semmi zsé nincs.
Adsz egy email címet leirok neked oda mindent, plus képeket is küldök róla.
Szia engem érdekel a karbi torokal együt menyi az ára ja és postán tudode küldeni köszi várom válaszod telom 06703841615 viszahivlak ha megcsörgec köszi .
Köszönöm mindenkinek aki segített! Megpróbálom lecserélni, remélem megoldja a problémát!
Amint tudok valamit írok, hogy sikerült-e!
Túl sok és túl sűrű az olajad a kuplungnál, annyira sűrű, hogy amíg nem mész vele 1-2 km-ert ameddig a lamellák fel nem melegednek addig szó szerint összetapasztja őket az olaj.
A előbb elirtam. klingerit lap
Sziasztok.
A kuplung témával kapcsolatban.
Nekem az előző gépem /Elefant 125cc/ volt ilyen. Apának a 125-ös ETX is iylen.
Krosszosok ajánlották hogy a kuplung lamellák közé raksz egy klinekrit lapot. és könnyebben elfog csuszni . Vagy túl sűrű a motor olaj.
Én ezeket hallottam
Minden jót. csááó


Jah van egy 17,5-ös dellorto karbim, szívotorokkal együtt. Akit érdekel irjon. Az árat megbeszéljük.
Plus 2 index is van.
csáóó
sose találkoztam még hasonló problémával pedig 4 rx 50 is van a környéken!AM KEREESEK KARBURÁTORRÓL A MOTOR BLOKK RÓL VÁZLAT RAJZOT A KARBURÁTOR NAON SŰRGŐS LENNE PLS HELP!AM SZTEM GYŰRŰT KELLL CSERÉLNEM A MOTORBA ALIG VAN KOMPRESZZIÓ !MENYYIBE KERÜL ÉS HOGY TOM MEGCSINÁLNI?

nekem is ezt szokta csínálni bár én berugom föl veszem a cuccokat azt indulok ,akkor több gázt mikor be teszed 1-es be.
Eddig ami rx-et láttam mind igy vette be
Sziasztok.
Újabb problémával állok szemben, mégpedig azzal, hogy a motor a napi első indításkor elég furán indul. Ugye kellene várni kicsit míg bemelegszik a vas, és csak utána lehetne indulni, namost, várhatok én 10 percet is, de az RX-em az első induláskor olyant produkál, hogy behúzott kuplungnál tenném az egyest, hogy indulok, de mintha nem is húztam volna kuplungot ránt egyet és lefullad. Ha kicsit meggurítom a motort, vagyis lassan gurulok vele, akkor rendesen behúzott kuplunggal tudok menni, mintha be sem húztam volna és a sebességeket pakolhatom fel kuplung visszaengedés nélkül. A probléma csak a napi első indulásnál jelentkezik, utána már nem...
Kérdésem az, hogy találkozott-e valaki ilyen gonddal, és ha igen, akkor mi okozhatja ezt a problémát. Elég idegesítő, hogy amikor el szeretnék már indulni végre vele, akkor utána még szenvedni kell vele, hogy ne fulladjon meg a fenti dolog miatt
Kawasakisba volt egy hasonló. aztán átirtam

Látom senkise fórumozik, mindenki motorozik.
Mennék énis csak a hűtőből elűnt a víz... de megataláltam a blokkban olajjal keverve. Bemelegedett , felhabzott és kinyomta a túlfolyón.:D:D. Elkopott a vizpumpa tengelyem és a szimeringnél beengedte a vizet. De fémszórással megcsináltaák, felszabályozták és mostmár tuti. Holnap veszem a szimmeringet és rakom is ösze
Nah minden jót csáóóó
fasza te találtad ki? ha igen akkor grat
Számomra a Magyarország egyik legszebb,
és legjobb motorját vezetem, és rajtam kívül
még több ezer motortulaj tudja hogy mire
gondolok mikor aztmondom: Aprilia RX 50.
Néha-néha nyélgázon közlekedek,ekkor költenem
is kell benzinre,és nem örülök ha az emberek
összekeverik a protektort, a projektorral.
Büszkén gondolok az SR, RX, MX -re
még számos más Apriliára
szeretem a minőségi
alkatrészeket, a fém fékcsövet, a 15 le-s blokkot,
az egynhenger állómotort.A pörgős főtengelyt, és
a fordulatszámot. Itt élek Európa szivében.
Fordulatszámban mi vagyunk a királyok és igenis
a Apriliaban vannak a legjobb blokkok.
Aprilia, én így szeretlek


Jah van telfon is.. 0620 3386215
E-mail lebar14@freemail.hu
sziasztok
Sürgősen eladó aprilia rxem...
Már 90ért elvihetitek... nagyon kell a lééé
pont ilyen van az enyémen csak ajánlani tudom ha vki ilyet szeretne