Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

sziasztok!
Szeretném a segitségeteket kérni van egy APRILIA SX 50 (2007) motorom és szeretnék rá venni sportkipufot de sehol se találok.
pl: TECNIGAS E-NOX stb köszönöm előre is ! :)
hát a változatosság kedvéért én is borultam egy hete !nagy sebességnél terepen a motor nak hála az égnek nincs baja mert ijen szántó füre esett de én vagy 10 métert repültem előre pont a fejemre!motor szokásosan karcos lett szerencse h bekúsztam enyyivel!
hát multkor én is el estem
össze zuztam a hátsó idomot , a hátsó fék rá hajlott a blokk-ra , meg az első fék 3 felé tört
hali srácok!
ma sikeresen összetörtem magam kapott a moci is kicsit. első villa .... de majd holnap nézem meg akomolyabb károkat remélem nem sok baja van..
sziasztok
Van egy duró márkályu enduró gumim! 500km-t nem futott!
120/90-18
nagyon jó állapotban!
tel.06203386215
e-mail:lebar14@freemail.h
u
akkor jó a membrán ha nem látsz át rajta és a lapokat addig kell forgatni
szevasztok
kellene nekem 50es rxhez régebbi tipushoz pár alkatrész, ha valakinek van szóljon please!
kuplungkar+felfogatás, kuplungbowden, gázkar komplett, gázbowden kompletten az elosztással.
egyenlőre ennyi :)
Köszi
Nem tudom a szívómembránnak mennyinek kell pöpec állapotban lennie?
Ja!leállítom vagy 2 mp-e belül mert nagyon felpörög. Még utánna 2 szer beindul de aztán nem
akkor nézd meg a gyujtást, állitani kell azon. Lehetséges hogy a szikrát rosszkoradj le. De ha a gyertya nyíláson át löks bele benyát, akkor utána addig jár amig le nem állítod?
Tehát nedves a gyertya mikor kiveszem.
Mi lehet a baj?
Köszönöm...és a kipufogoval kell vmi kezdeni? :D
ezt pontosan csak egy szerelő tudná megmondani sztem a főtengely nem bírná ki a 70 es hengerszettett!karbiba nem vo k biztos!lehet elég a fúvóka csere!
Hello!

70es Racing hengerkithez már Racing főtengely kell?
és ajánlott karbit és kipuffot cserélni?

kb.: 100e-em lenne a tunning-okra...
Nedves mikor kiveszem.
főtengely szimering szokott ijet okozni... de nedves a gyertya mikor kivezsed?
Az helyzet, hogy mikor kinyitottam a bezincsapot rendesen feltöltötte az úszó teret mivel láttam hogy folyt a csövön a benzin.
A karbit 8 BAR-on kifújattam. Mikor kiveszem a gyertyát nedves.
szerintetek ez menyíért lehetne eladni?
új kuplung bowden
termosztátt
dugó,gyűrűk , tügörgő
fébetétek hátul
munkahenger tőmítés szett
e teló szimering
meg mai még nem jut eszembe ,
gianelli rendszer van rajtt , DR henger szett, dellorto phg 19
a kompreszziót ki lehet zárni!am nem gáz egy sima gyűrű csere!ez benzin adagolási probléma nézd meg h jut e benzin a karbihoz !ha igen akkor jó alaposanpucold meg a karbit!szigorúan benzinnel és a fúvókát is nézd meg én pumpávaal szoktam tisztítani ahol vannak a karbiba nyilások mindenhol pumpával fújd át!és szigóruan pucolj meg mindent!am nem lehet h el van zárva a benzin csapod?
hát nekem ilyen kor dugulás volt szét szedtem a karbit , tankot ki mostam az jó lett!
Sziasztok RX-es rókák !
Hétvégén összepakoltan részben felújított rx-emet.
Az a helyzet történt, hogy nem indul be csak akkor ha egy kis benzint töltök a gyertya nyílásban. Viszont nagyon harapós hangja van. De ha nem öntök bele benzint /mármint a gyertyanyílásba /rughaton tolhatom akkor sem indul be.
Milyen lehetséges bajai lehetnek?
Gondolok kompresszió bajra de azt inkább ki akarom zárni.
Köszi a segítséget!
nekem mind a 2 ről
simán leér!
az ülés magasság az 50-es ről lazán le ér a lában a 25-ősről már azér szinte lábújhegy de azért még nem egészen
Sziasztok.

RV blokkos rx-em-hez keresnék hengert vagy szettet. Lehet nicasilos, alényeg hogy sérülve ne legyen. Ha öntöttvasakkor lehet sérült is. Ár-at pedig majd megbeszéljük.
Előre is köszi.
hát igen amik jól megvannak csinálva azok drágák is és amik szarul magyarul csak egy naobb henger az is drága!én a 25 ös javaslom!egy jobbféle tuningolás ami naon olcsó kb. 100ropi-tól kezdődik!