Igen azt tom hogy elég erősek . De az a kérdés , hogy ez az erő meddig nem bántja a blokkot
Arról hallottam hogy ha pl csak valaki egy tuninghengert tesz be a vasába akkor az a henger nem sokáig hagyja élni a többi alkatrészt (főtengely,csapágyak,stb)
Az ilyen dolog akkor korrekt ha minden cucc tuning, de ilyen elég ritkán van,ha meg van akkor 250e fölött kb. annyié meg frankó 25-ös rx is van ami azért egy testes kis gép meg valami 30paci(tényleg ülésmagasságra kb egyfomák?,mert elég hasonlóak ,de még nem láttam két példányt egymásmellett)
- a yard az meg nem számít egyenlőre csak terepelni kell
tuning rx megeszi a derbit!spanomnak volt egy arrowos 70ccm es rx e kisáttétel volt rajta szal 1-2 be gázra kerék és így is 120-30 volt a vége!persze a gyerek cross ozik és sajátz maga tuningolta!
Huh... Hát igazából nekem már meg van a nagy mocim gs 500...
Ezen okból am, nagyon megyegy a derbi... bemértük 110 utazóba kényemes... Szerintem amúgy simán jobban megéria 70 v a 80 rotax... annyival a 125 nem tud többet, viszot a yard jobban baszogat miatta... és anyagiakban is jobban jössz ki...
cső nagyon zsír a motorod!
régebben is tetszett amikor még csak terveztem h majd egyszer lesz motorom stb...
de sajna ez az ár nekem nagyon magas
mostanában nagyon elszálnak páran ilyen sima rx 50-eket 220e felett akarnak eladni , de persze a te eseted érthető , hisz a géped 3 éves csak és full tuning... nem is tudom mért adod el
Igazábol a palafon így 50cc-től 80cc-ig max 200e Ft
Ha esetleg van valakinek tapasztalata még 70-80-as hengeres géppel akkor szóljon pls... JA ás nagyon érdekelne a különbség a gyári 50-eshez képest .
Nem tom, hogy mindenképp rxben gondolkodsz-e de nekem van egy 70es derbim sportdob, gyári henger 110 utazó kényelmesen... Erő van benne és elég könnyű,
és nagyon meg van kímélve... kevés km Derbi Senda
Hali mindemkinek! segítséget szeretnék kérni!
Motor vásárlás előtt álok és eddig az rx 125 volt a céllpont de kíváncsi lennék hogy egy 70-es ,tuningrezós-kipuffos rx gép mit megy terepen ,(esetleg hogy emeli a kereket sebességekben )
és mennyire megbízható a gép ilyen tunungokkal .
Főleg endurózásra ,esetleg néha light-os crossozásra használnám a gépet.
Ha esetleg van köztetek aki ilyen v hasonló géppel rendelkezik nagyon megkösszönném ,ha írna róla valamit ... Előre is kösz
Nah megjött a hengerszett.
Bontom ki mint a karácsonyi ajándékot. Erre látom h a henger alakja már nemis olyan. Biztam azért hogy jólesz. Mikor látom hogy a karbit nem a hengerre kell csatlakoztatni...majdnem elsirtam magam. Telefonálok annak aki rednelte nekem. Aztmondja akkor nekem az rv blokkos rx-em van., és már nem gyártanak hozzá hengereket/jeeeeee/ szval ma megy be anya visszadjáék érte a pénzt, és kereshetek olyat aki behüvelyezi nekem.
Öröm az ürömben hogy igy most hajthatom apa motorját. ETX 125.
minden jót nektek (:
megnyerted a lottót?ha rámhalgatsz elviszed egy faxa motor szerelőhöz (nem márkaszervíz be)és az mindent elmagyaráz h mit lehet és ajánlom h ő csinálja meg mert az a tuti mert könyyen ellehet baszni a motort!
Arról hallottam hogy ha pl csak valaki egy tuninghengert tesz be a vasába akkor az a henger nem sokáig hagyja élni a többi alkatrészt (főtengely,csapágyak,stb)
Az ilyen dolog akkor korrekt ha minden cucc tuning, de ilyen elég ritkán van,ha meg van akkor 250e fölött kb. annyié meg frankó 25-ös rx is van ami azért egy testes kis gép meg valami 30paci(tényleg ülésmagasságra kb egyfomák?,mert elég hasonlóak ,de még nem láttam két példányt egymásmellett)
- a yard az meg nem számít egyenlőre csak terepelni kell