Hát előszörös is szedd le a karbit és meglátod!
Takaritsd vagy fújasd ki az alapjárati fúvokát vagy esetleg próbáld meg nagyob belsőkeresztmetszetűre csarélni. Persze majd melegen beálítani. Ha már most az állítás nem segít. Nem hiszem, hogy a membrán lenne rosz, ha csak alapjáratnál viselkedik furán.
nekem az utóbbi időbe olyat csinál a mocim h alapjáratnál elfogy a bezin... mármint kezd leálni fura lesza járása... de nem midig csinálja.... egyzserűen enm tom mi lehet a baj... lehet h a membránom rossz már?
Hát nekem a kipufogóval nem volt baj.
A motor ezelőtt vagy 3 évig állt.
Telljesen szétszedtem. Lefestettem a vázat, az idomakat, telejesen új kábelezést kapott. az elektronika teljesen átnézve a hibás dolgok kicserélve. A teleszkópot 97-es rx-ről kapott mely fel lett újítva. Új elsőféket, új indexlámpákat kapott meg stb.stb. Maga a blokkhoz nem lett nyúlva. Annyi hogy kapott egy dr racing membránt, telljes karbi felújítást. Annyit költöttem rá, hogy ennyiért már egy jóval újabbat vehettem volna. Szerintem még egy 125-öst is. Majd tavasszal akarom felújítani a blokkot. De félek rákolteni mert sztem nem lesz erősebb.
Hello!
Remélem valaki tud nekem segíteni... nekem 2002-es RX-em van és érdekelne h szerintetek milyen másik modernebb motor idomai passzolnának rá (főleg az első két idom lenne a lényeg)
Anthlor
Nekem is hasonló RX-em van csak a 3 sebességes. Nekem is volt ezzel probléma. Aztán egyszer már annyira szarul ment hogy meguntam , szétszedtük, új gyűrű, szimmeringek, szépen összerakva. Megint nem megy.
A kipufogó végdobot mondom kiégetem. Bele kb fél liter benzin, ám nem folyt ki a másik végén;) mondom hátha ez lesz az. Végdob nélkül mentem egy kört a kertben, a szomszédok nagy örömére. Majdnem 2x úgy ment. Hétvégén csináltuk egy dobot rá. Annyira nemis hangos, de nincs is lefojtva. Tanácsolom hogy pucold ki a végdobot. Gyűrű hézagot pedig lesd meg:)
Az még annyira nem is lenne baj. De az, hogy 4 sebességes, és kiforgatás után felváltok és annyira visszaesik a fordulat, hogy kiesik abból a tartományból ahol húzna. Ha nem is esik ki de nagyon a határon van. Nem tudom miért nem csak 6 sebiseket gyártottak belőluk.
megkésve de segítek. nincs olyan hogy 70es karbi. különböző mréetek vannak. a gyári 12mm-es azthiszem. 70-es hengerhez bárki bármit mond legalább 19mm-es karbi kell. (saját tapasztalat) reméllem segítettem
Sziasztok!
A minap raktam össze az RX-m et.
Előtte nem volt dolgom rx-el így hát akadt egy-két kérdés.
A problémám az, hogy also fordulatszám tartományban alig húz, szinte semmit.
Elér olyan 6000-7000 ezer körüli fordulatot és onnan úgy megindul mintha tolnák. Miért van ez?
Van másnak is ilyen gondja?Ez ilyen?
helló nekem is hasonló..
megy minden rendesen csak első lámpa nemkap áramot valamiért néztük jelzőlámpával és nemkapja az áramot vuiszont minden más kap. Létezi kh első lámpának külön biztosítéka van?
légyszi vmi tanácsot;)
VKI SEGÍJEN
első helyzett jelzőm tegnap meg szünt de az izzó jó rendes világítás meg néha 8e fordulaton kapcsol be a hátsó hjelző az csak 4 e fordulat után
vki vmi ötletett légyszí
Szevasztok!
Kerem csak azok valaszoljanak akik ertenek hozza e,elore is kosz:)
70 -es henger van a gepen 50- es karbival.
Van valakinek elado 70-es karbija?
Elore is koszi.
halott a klubb! mivan senki sem motorozik? senki sem szereli a motorját? irjatok már... én épp a hátsó rugóstagot szerelem(azt a csuklót ahol 3 tűgörgő van) remélem jövőhéten készlezsmár. tök jó idő van és nem tok kimenni
Ezt úgy kell elképzelni, hogy a piaggio, a derbi, a moto- guzzi, az aprilia és még nem tudom, hogy kik ugyan ahhoz a tulajdonosi körhöz tartoznak, vagy a piaggio felvásárolta az apriliát, a derbit stb..., vagy valami ilyesmi.
Ugyan úgy mint ahogy a volkswagen konszernhez tartozik az audi, a skoda, a seat stb. Ezekhez a motorokat egy helyen Győrben gyártják.
A piaggio fejleszti a motorokat, de nem mindegyiket és ezeket szerelik az összes konszernhez tartozó motorkerékpárokba.
Az aprilia fejleszti a V2-es és most már a V4-er motorokat, de a 125-ös 2T motorok szintén nem piaggio motorok, hanem az is aprilia.
ezen kívül gondolom és valamiféle szerzödést kötnek pl a rotaxal (régi pegaso) vagy a yamahával (új pegaso strada). De pl. a 850-es Mana az piaggio blokk. stb...
Valahogy így áll össze a kép.
A derbi, úgy tudom, hogy már nem csinál blokkot.
Én valahogy így tudom.
Hogy lehet a gyári rx kipufogót ki kormolni és a főleg a fújtást kiszedni ha van benne? (1997-es)
segítsetek