Kívülről én nem látok rajta sérülést, blokk alján egy nagyon minimális olajfolyás. Pár hétig nála volt a motor, hogy megcsinálja, de nem bontotta le a kuplung oldali részt,kicserélte az olajleeresztő csavarom a tanknál és kicsit átdolgozta az olajzást, a olajtank levegőztetőjét bele vezette egy műanyag palackba, mivel azt is mondta, hogy kartergáz miatt tolhatja az olajat a váltóba, ezt miután hazahoztam megtaláltam, hogy miért, mert elvolt csípve és zárva a kartergáz csöve az javítva lett. De ugyanúgy tolja a váltóba az olajat. Fél üzemórát mentem vele legutóbb akkor 1250ml ment a motorba és 525ml a váltóba, miután hazajöttem és leeresztettem már 1 liter volt váltóban szóval másra nem merek tippelni, emiatt is akarom magam megcsinálni, hogy az évbe legalább egy pályanapra kijussok.
Beszéltem vele, volt nála a motor, nem lett megoldva az olajfolyás ugyanúgy váltóba tolja a motorolajat és ő azt mondta, hogy nem foglalkozik vele, mert nagy munka és nem éri meg.
piaggio 350-ét szokták rárakni (piaggio Beverly 350cc 2013 kicsit farigcsálni kell)
Illetve még ilyet láttam külföldi fórumokon használni. https://jaszmotor.hu/termek/11...
Szia!
SV 1000 S után ültem rá, de nagyon gyorsan megszoktam. Szerviz után sikerült bele rakni ilyen 70-80 km-t utcán eddig bevált, csak ami SM szettet kaptam a motor mellé valami kis motoré lehetett, mert a hátsó keréknek a rögzitő csavarjai szabályosan kiszakadtak a menetből lánc oldalán, így most pihentetni kell amíg nem találok olyan felnit ami befér alá. Itt a fórumon nincs valakinek esetleg, vagy csak felni külsője 4.5" alatt 36 lyukos? Ha lenne akkor átfüzetném a cross szettet.
Na ma volt időm megcsinálni az első XV olajcserémet 😁 Angol Aprilia fórumon található képes útmutató alapján csináltam, lejött közel fél liter motorolaj, és 1,5 liter váltóolaj..(szerencsére csak pár km-t tettem meg így). Raktam bele 1250 ml Motul 7100 10w60-at és 525 ml 80w90 szintén Motul váltóolajat. Járattam pár percet üresben, szerencsére egyáltalán nem folyt sehol se, illetve az olajszintet is jól jelezte a szintjelző. Illetve RXV-ból végre átalakult SXV-vé. Ilyen 70-30-ba tervezem pályára és utcára, ha 1000km-ként dobom le a váltó és motorolajat az elég vagy még intenzívebben kellene? Következő héten tervezek jobban ismerkedni vele.
Valszeg az előző tulaj túl töltötte a váltóolajat, mert kb 1 litert sikerült leengedni belőle. Miután összeraktam elmentem vele pár km-es kanyarra, hogy megnézzem, hogy teszi a dolgát, és már nem jött olaj a leeresztő csövön keresztül és máshol se engedte. Engem csak az zavar, hogy a olaj visszajelző led a műszerfalon nem adott semmi hibát, de miután megálltam nem láttam semmi olyanat a szintjelzőnél.
Nézz utána honna jött oda az olaj ha sok volt, 3 helyről jöhet oda, olajtartályből jövő cső ami a kartergáz bevezetése, vagy az első lánckerék mellett lévő váltóház szellőzése illetve a kuplungbovden mellett lévő szellőző. Ha a váltóház szellőzőjén jön, nézz egy szintet a szintellenőrző csavarral (kuplungfedél mellett lévő kis imbusz). Ha a szint beállítása után megint magas lesz, az olajpumpa szimeringje átszakadt.
Sziasztok! Valaki megtudja mondani, hogy pontosan mire való ez a cső és hova megy? Láthatólag olaj folyik belőle, de nem találom azt, hogy hova kellene elvezetni. (Kis barna cső)
Adott egy 2006-os RXV450, amiben ki lett cserélve a gyári önidító, egy 400-as robogó öndindítójára, raktam bele két új CR8EKB gyertyát, de még mindig nagyon nehez indul hidegen, hideggáz(sárga gáztartó gomb) nélkül/vele, üresben 400-at forgat az óra szerint, néha majdnem beindul akkor is csak 600-at jelez az óra, aksi töltöttsége jó. Szerintetek milyen irányba lenne érdemes elindulnom, hogy betudjam indítani? Köszi!
Van valakinek egy eladó jobb tükre? Amennyiben nincs, úgy van egy eladó bal tükröm. Előre is köszi
Illetve még ilyet láttam külföldi fórumokon használni. https://jaszmotor.hu/termek/11...
SV 1000 S után ültem rá, de nagyon gyorsan megszoktam. Szerviz után sikerült bele rakni ilyen 70-80 km-t utcán eddig bevált, csak ami SM szettet kaptam a motor mellé valami kis motoré lehetett, mert a hátsó keréknek a rögzitő csavarjai szabályosan kiszakadtak a menetből lánc oldalán, így most pihentetni kell amíg nem találok olyan felnit ami befér alá. Itt a fórumon nincs valakinek esetleg, vagy csak felni külsője 4.5" alatt 36 lyukos? Ha lenne akkor átfüzetném a cross szettet.
Érdeklődöm, be vált a gép? Sokat mentél már vele?
Adott egy 2006-os RXV450, amiben ki lett cserélve a gyári önidító, egy 400-as robogó öndindítójára, raktam bele két új CR8EKB gyertyát, de még mindig nagyon nehez indul hidegen, hideggáz(sárga gáztartó gomb) nélkül/vele, üresben 400-at forgat az óra szerint, néha majdnem beindul akkor is csak 600-at jelez az óra, aksi töltöttsége jó. Szerintetek milyen irányba lenne érdemes elindulnom, hogy betudjam indítani? Köszi!