Azt hidd el,hogy 13,6-14,4 voltnak kell lennie minden járművön.Mindegy,hogy a legbutább kínai robogó,vagy egy V8-as Ford Mustang.
Viszont közvetlenül az aksisarunál mérjél feszültséget,az hiteles.
Fiam CBR400RR-jén a helyzetjelző izzóról vettem le a feszmérőre az áramot és 1 volttal kevesebbet mutat mint közvetlenül az aksi sarunál.
Lassan már több 1,5 éve vagyok boldog tulajdonosa egy 2006-os Aprilia RXV 550-es motornak, ami át lett alakítva supermoto-nak. Amióta a motor hozzám került, egy jó nagy generálon esett át, azóta soha semmi problémám nem volt vele. Mindent megadok neki, amire szüksége van és ezt Ő szépen meg is hálálja. Egyetlen egy furcsa jelenség van, ami mindig vissza-visszatér amióta meg van. Sajnos 4-5 havonta akkumulátor cserét vagyok kénytelen tenni. Most tartok a 3. akkumulátornál és most elégeltem meg a dolgot, ezért felszereltem egy hitelesített feszmérőt. A töltési feszültség a feszmérő szerint 12,3V - 12,6V. Kértem az "okosoktól" segítséget és Ők azt mondják, hogy 13,8V - 14,4V -ig lenne "egészséges" a töltés. Szerintük itt valami nagyobb baj. Jelenleg az akkumulátor már annyira lemerült, hogy külső akkumulátor töltő segítségével kellett, hogy feltöltsem. Azonban sajnos már ez is átment mély kisülés állapotába, mivel a töltő kb. 20 perc alatt teljesen feltöltött állapotot mutatott. A motor a feltöltött aksival elsőre indult, és a képen illetve a videón is látható töltési feszültséget produkálta.
A kérdésem az lenne, hogy tényleg ennyire kevés ez? Lehet, hogy a generátorral esetleg a feszültség szabályzóval vannak problémák? Mit gondoltok, mi okozhatja ezt?
Lassan már több mint 1,5 éve vagyok boldog tulajdonosa egy 2006-os Aprilia RXV 550-es motornak, ami át lett alakítva supermoto-nak. Amikor a motor hozzám került, egy jó nagy generálon esett át, azóta soha semmi problémám nem volt vele. Mindent megadok neki, amire szüksége van és ezt Ő szépen meg is hálálja. Egyetlen egy furcsa jelenség van, ami mindig vissza-visszatér amióta meg van. Sajnos 4-5 havonta akkumulátor cserét vagyok kénytelen tenni. Most tartok a 3. akkumulátornál és most elégeltem meg a dolgot, ezért felszereltem egy hitelesített feszmérőt. A töltési feszültség a feszmérő szerint 12,3V - 12,6V, ezért kértem az "okosoktól" segítséget és Ők azt mondták, hogy 13,8V - 14,4V-ig lenne egészséges a töltés. Szerintük itt valami nagyobb baj van. Jelenlegi akkumulátor már annyira lemerült megint, hogy külső akkumulátor töltő segítségével kellett, hogy feltöltsem. Azonban sajnos már ez is átment mély kisülés állapotába, mivel a töltő kb. 20 perc alatt teljesen feltöltött állapotot mutatott. A motor a feltöltött aksival elsőre indult, és a képen illetve a videón látható töltési feszültséget produkálta.
A kérdésem az lenne, hogy tényleg ennyire kevés ez? Lehet, hogy a generátorral esetleg a feszültségszabályzóval vannak problémák? Mit gondoltok, mi okozhatja ezt?
12literes tank ritkán szokott lenni eladó Ebayen, és 1-2 külfödi SXV/RXV facebook csoportban.
Olasz "jófogás" oldalon is sok alkatrész szokott lenni: https://www.subito.it/annunci-...
Sziasztok!
Rég írtam ide.
Nos, az olasz megadta magát. 6000km ment el. Nem indul. Úgy döntöttem nem adom el, felújítom(remélem lesz rá pénzem). Megcsinálom tutira, mert nekem ez a vas kell. Keresek túratankot. Ki látott hol, mennyiért. A fogyasztást szeretném majd lecsökkenteni 12 ről. Kinek van ötlete? Esetleg még silmoto rendszer, új hűtő jöhez szóba, bár terepre nem biztos hogy kell. Okoskodjunk!
Sziasztok! 2 éve még én is egy 550-es sxv tulajdonosa voltam. Nagyon mellé nyúltam, mert tapasztalatlanul vettem. Azóta úgy gondolom, hogy 550-t nem is veszek többé, de most talaltam egy 450-est:)!! Arra lennék kiváncsi, hogy mennyivel megbízhatóbb mint nagyobb testvére. Mennyire eszi a szabadonfutót, önindítót. Összességében stabilabb-e vagy ugyanaz csak kissebb ccm? Köszönöm a segítséget!
Megtekercseltettem az önindítót de nem lett az igazi,nem hajtott igazán melegen azert beindult,de le is égett újból,pedig nem ész nélkül nyomtam a gombot
A kerdes,hol tudok venni hozza olyat ami hajt rendesen?
Csak ebayes megoldas?
Igen persze bronzkefe,és ott kimondottan ehhez az önindítóhoz adnak,vagy reszelgetni kell?
Okozhatja a kopottab kefe azt hogy nem hajt olyan etősen az önindító?
Igen volna, mindkét oldalra volna lábtartód illetve a hozzá tartozó rugó és a csap ami fogja? Csak mert nekem az U alakú konzol ami a vázra megy az megvan, csak maga a lábtartó, annak rugója, és a csap ami fogja azok nincsenek meg.
Hello!
Kozben mar szetszedtem,le van egve,elviszem majd megcsinaltatni,cserelek benne gyertyakat,olajat es megprobalom beinditani,7 ev allas utan buztos nem lesz egyszeru
Mivel injektoros gondolkm nincs mit tisztitani rajt gondolom,
Van még aktualitása alkatrész keresésednek?
Van gyári factory brutál lábtartóm sxv/rxv hez
Vatta új mire megjött abba hagytam a versenyzést aprilkával..
7 év az nagyon sok idő, ha hosszútávra vetted akkor én a helyedben egy teljes blokk szétszedéssel kezdeném, sok gyári hibája van, de mind kiküszöbölhető.
Ha ennyire nem akarsz belemászni akkor a következőket tudod elvégezni könnyedén:
Összes folyadék cseréje (váltóolaj, motorolaj, hűtőfolyadék, fékfolyadék)
Gyertyák cseréje
Mielőtt beindítanád próbáld átforgatni a motort, vedd ki a gyertyákat és rakd be 1 -esbe.
A motorblokk alján van az FCV (olajnyomás) szelep, azt is mindenképp ellenőrizd nincs e beszorulva.
Az önindítót úgy tudod legegyszerűbben leellenőrizni ha közvetlen 12V ra kötöd.
Sziasztok
Vásároltam egy rxv 450 et,viszont nem lett indítva,csak kattog a rele gondolom onindito problema,kb 7 eve all a motor,990 km van benne,lehet az oninditot kell kitisztitani?indulnia kellene a motornak ennyi ido utan vagy kell valamit pucolni rajt?
Viszont közvetlenül az aksisarunál mérjél feszültséget,az hiteles.
Fiam CBR400RR-jén a helyzetjelző izzóról vettem le a feszmérőre az áramot és 1 volttal kevesebbet mutat mint közvetlenül az aksi sarunál.