Sziasztok! 2006-os RXV-ről lenne szó. Mit jelent a kijelzőn felbukkanó kis villáskulcs-ikon? Egyszer csak megjelent rajta, eddig viszont nem volt ott. Köszönöm!
Hello mindenki!
Már régóta szemezek egy 2008 as 450 es rxv-vel. Rengeteg rémtörténetet hallottam/olvastam a hirhedt v2es bestiákról... A kérdésem az lenne, hogy tenyleg ennyire problemásak?
Sziasztok!
Alakul az SXV projectem,és még kellenének hozzá alkatrészek.
Szükségem lenne:
-lábtartókra
-tengelyekre(első,hátsó,lengővilla és váz tengelye)
-idomszettre
-kormányra
Igen, de csak beindítást követően tölti fel, száraz karteros, 2 olajpumpa van, egyik a blokkból nyomja fel az olajat a tartályba másik pedig a tartályból kapja és juttatja el a megfelelő helyekre. Ha többet áll a motor, le tud folyni az olaj a blokkba ezért csalóka a szint, de inkább tölts bele és úgy indítsd be. Sikló csapágyas a főtengely és hajtókar, így elég érzékeny az olajra.
Sziasztok!
A segítségeteket kerném!
Nemrég vásaroltam egy sxv550 -et.
Ma mentem volna egy kört,de kigyulladt az olajlámpa.
Igy nem mentem!;(
Nem vagyok jártas a szervizelésben.
Vigyem szervizbe vagy mit nézzek meg rajta?
Szolnok megyében esetleg van valaki aki tud segíteni?
Előre is köszönöm!
Köszönöm! 1300ml és 600ml lett beletöltve az már sok? Nincs probléma sedu! Csak érdeklődőm.
A váltóolajat valóban elég háromezrenként? Én cserélem a motorolajjal ezerötszázanként hülyeség?
Olaj mennyiségre elég érzékeny, olajcserekor a tartálya 1250ml kell töltened, a váltóhoz pedig 525ml. Mellékeltem egy képet hogy néz ki az olajzó és a kartergáz rendszere a motornak.
2 dolgot tudok elképzelni:
Vagy túltöltötted a tartályt és onnan megy a légszűrőbe majd lefolyik a kis tartályba
Vagy volt egy típushiba hogy az olajpumpa kuplung felöli szimeringje átszakad és telenyomja a váltót olajjal, megtelik és felnyomja a légszűrőházba.
Olajszintet a motor beindítása, járatása, majd leállítása után nézd meg, száraz karteros kivitel, pár óra/ nap állás utána lefolyik az olaja blokkba, ha beindítod akkor fogja feltölteni a tartályt és beáll az olajszint.
A légszűrőházból van levezetve egy gyűjtőbe amit mindig ki öntök olajos flakonba ha megtelik de szerintem ez kurva sok.. A másik meg hogy nekem az olajszint csőben nem jó jelenik meg az olaj.. Fogalmam nincs miért. Most cseréltem le az olajakat légszűrőt gyertyákat. Minden rendben vele jön meg teszi a dolgát remélem így is marad!..
"d" pont
Már régóta szemezek egy 2008 as 450 es rxv-vel. Rengeteg rémtörténetet hallottam/olvastam a hirhedt v2es bestiákról... A kérdésem az lenne, hogy tenyleg ennyire problemásak?
Alakul az SXV projectem,és még kellenének hozzá alkatrészek.
Szükségem lenne:
-lábtartókra
-tengelyekre(első,hátsó,lengővilla és váz tengelye)
-idomszettre
-kormányra
https://drive.google.com/open?...
Az átlátszó csőben kéne lenni olajnak?A Min és a Max között?
Még a mai nap megnézem és irom johy mit találtam!
Van Szolnok megyébe akinek sxv je van?
Olajszintet ellenőrizd elsőnek, majd nézd meg magát az olajnyomás szenzort:
https://www.apriliaforum.com/f...
A blokk alján van egy olajnyomás szabályzó szelep, FCV a neve, google -ba rákeresve könnyen megtalálod, azt is érdemes ellenőrizni.
A segítségeteket kerném!
Nemrég vásaroltam egy sxv550 -et.
Ma mentem volna egy kört,de kigyulladt az olajlámpa.
Igy nem mentem!;(
Nem vagyok jártas a szervizelésben.
Vigyem szervizbe vagy mit nézzek meg rajta?
Szolnok megyében esetleg van valaki aki tud segíteni?
Előre is köszönöm!
Aprilia SXV-hez keresnék Supermoto szettet. Tárcsa,lánckerék nem szükséges.
A váltóolajat valóban elég háromezrenként? Én cserélem a motorolajjal ezerötszázanként hülyeség?
2 dolgot tudok elképzelni:
Vagy túltöltötted a tartályt és onnan megy a légszűrőbe majd lefolyik a kis tartályba
Vagy volt egy típushiba hogy az olajpumpa kuplung felöli szimeringje átszakad és telenyomja a váltót olajjal, megtelik és felnyomja a légszűrőházba.
Olajszintet a motor beindítása, járatása, majd leállítása után nézd meg, száraz karteros kivitel, pár óra/ nap állás utána lefolyik az olaja blokkba, ha beindítod akkor fogja feltölteni a tartályt és beáll az olajszint.