Köszönöm! 6 kiló értékben kell rendeljek köztük athena tömítést is. Ugyanitt lesz majd két henger illetve a perselyek eladóak és a dugattyúk. Ha valakit érdekel
Kb. 1 hónapja írtam ide töltés problémával kapcsolatban. Az előző héten megérkezett az új generátor, amit be is szereltem most hétvégén. Miután levettem a generátor deklit, egyből láthatóvá vált a hiba forrása. Erről tanúskodik a mellékelt kép is. Az új generátorral a motor szuper lett, a töltés megjavult. A motor pöc röfre indul és a töltés 14.1 - 14.3.
Viszont egy új és érdekes dolog jelentkezett és ebben szeretném kérni a tanácsokat. A "nagy műtét" után elvittem a motort egy próbakörre és azt tapasztaltam, hogy alapjáraton a fordulatszám visszajelzés tökéletes. Amint a motorral elindulok a kijelző meghülyül és rossz fordulatszámokat jelenít meg, a kijelzett tartomány teljesen véletszerűen 600 - 25.000. Sőt néha még a piros lámpa is felvillan, hogy a motor túl van pörgetve. Miközben a hangján hallom és a sebesség alapján a motor nem pörög jobban 4000-5000-nél. Amint visszaejtem a gázt, a kijelző megjavul és a fordulatszám kijelzés ismét tökéletes. Egyébként a motor teljesen jól működik és jobb mint valaha.
Szerintetek mi okozhatja a problémát? Esetleg túlmelegszik az olaj és az kavar be? Erre csak azért gondolok, mert mikor leeresztettem az olajat elégé csúnya barnás fekete volt, miközben a motorral alig mentem 600-700 km-t. Illetve lehet, hogy erről tanúskodik a kiszerelt generátoron lévő megfeketedés is?
A mai napon elvittem a gépet egy kicsit megjáratni, de sajnos a 12,8V fölé egyáltalán nem akart menni a töltés. Sajnos úgy néz ki, hogy valami tényleg defektes a gépben :( . Ezért berendeltem a generátort, feszültség szabályzót illetve a többi szükséges alkatrészt, ami majd még a cseréhez kelleni fog. Először majd megnézem, hogy mit muzsikál az új feszültség szabályzóval, ha az nem segít akkor jön a nagyobb műtét, a generátor csere. Mindenesetre majd megírom, hogy mi a vége illetve a probléma megoldása, hát ha tanulság lesz másoknak is :).
Sziasztok! SXV450-et vettem tavaly év végén. Budapesten az Eleven motornál kapott egy szervizt és utána leraktam télre. Szinte semmit nem mentem vele mióta megvettem.
Most olyan érzésem van mintha a gázkar csak ON-OFF állású lenne, szinte képtelenség vele egyenletesen menni. Rángat és rendkívül hirtelen gázreakciója van.
Lehet valahogy a gyújtást programozni?
Ti kihez hordjátok szervízbe?
Kompletten sem probléma. Kösz!