Háá azééé meee kíváncsi vagyok a motorozási stílusra, ha már videókat nem raksz fel, nem azért mert versengeni akarnék azt leszarom ki jobb ki nem, csak nem sokakat érdekel ez a fajta motorozás, engem meg igen
Még anno a zés korszak idején bontottam fel a verbális kapcsolatot velük. Azóta ,mindig csak rajtam múlt , h nem jött létre semmilyen kapcsolatunk Nem is tudok felszabadultan gépelni , csak ha a kabátomba van a rencám, viszont csak nem lehet egy életet ráning menként leélni.
Na nehogy már a jogsid megóvása miatt add el az RSV-t, ezt nem veszem be. (Amúgy nem is értem ezen miért vakerol mindenki, titeket tényleg fingatnak a kékek? 10 éve nem állítottak meg motorral. Rohadtul nem foglalkoznak vele.)
Dehogy kell. Tavaly is mentem a jogsim megóvása miatt csakvagy ezeröccázat a zuccán, arra minek ezres talicska ?
Uccára egy rencámmentes robesz kell nekem
Mérd ki azért a töltést. Nekem amikor tönkre ment a generátor, akkor kezdett el durrogni. Nyilván fokozatosan ment el a töltés, eleinte még tetszett is a kis ropogás motorféken, majd egyre erősödött, akkor már gondolkodtam, hogy mivel nem volt ilyen, lehet vmi hibajelenség...de még vagány volt, elnéztem, aztán már kezdett olyanokat durrogni, hogy majd szétment a dob. Aztán egyszer inditásnál teker teker halványan és az akksi is lemerült. A Boglári aprilianál mondta az ember, hogy fesszabályzó, de végül generátor lett. Így rendeltem fölöslegesen egy fesszabályzót. A durrogás az el nem égett cumó begyulladása a dobban, ami injektoros motornál nem szokásos dolog, szóval nézess rá. Nem tudom hány km-es, de a haveroméba lessen 5Ovan, neki sem durrog az akra. De mégegyszer, attól függ mit nevezel durrogásnak. Mert néha a pici ropogás belefér.
Uccára egy rencámmentes robesz kell nekem