Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kezdem érteni, h miért feküdt ki az RS... Se termosztát hidegen is fülig húztad, melegen is fülig húztad, egyáltalán olajat öntöttél bele? szegény RS
lemérte a levegőhőfokot és ugy állította h "hmmm most csak 10 fok van, tiltok 9-nél már"
grat:)
Volt, de egy olasz motornál nem minden működik úgy, ahogy kellene...
Ezek szerint thermosztát sem volt benne?
Elég batár hűtője volt, 100-as tempónál 6.-ban lement a víz 70 fok körülre nyáron. Ezt a motort hajtani kell, meg költeni rá...
Nem tiltás szerű volt a hangja, hanem elvette a gyújtást, a fordsz. mérő lement 0-ra, feljebb váltottam, és helyreállt a rend. A gáz az volt, hogy közben előztem. Amúgy a sportszűrő ölte meg. Hígabb lett a benzin-levegő arány, hiába volt bő 300-as fúvóka benne. Amúgy ha kell valakinek még mindig van 3 garn. fúvókaszettem eladó. 270-320 ha jól emlékszem.
az utolsó mondat nem neked szólt...
De hidegen kinek van szíve addig forgatni? Eleve a 2üteműnek mégjobban ad egy kenetet mint egy 4tnek... melegen sem tílt egy 2ütemű sem...
Hidegen,ha bármilyen 2T-t pörgetsz tiltás szerű hangja lesz(de nem tilt) mivel nem fog felpörögni és akadozik a dugó,ennek próbálgatásával tökéletesen ki lehet nyírni,aminek akadás a vége...
Az RSben nincs tiltóelektronika tudtommal... Nem volt RS 250em de sajna a 2t-t vágom... jah és a szabályzás nem változik hideg és meleg helyzetben sem, szal ott vmi gebasz volt...
Mivel neked még nem volt RS250-ed ezért nem tudhatod. 11000 körül tilt melegen, hidegen korábban. Amúgy az enyém mechanikusan is tiltott: etört a hajtókar:-(
Kétütemű motor nem tílt
Nekem rendszámos volt, szinte csak utcán használtam. 100-ig mindent legyorsult, meg hegyekbe is lehetett alázni vele. Amúgy a chesterfield 70 paci körül. Normális olajjal 6.-ban tiltásnál kikönyökölt!
Nekem már volt, de még egyszer nem lesz. Nem évente kell benne az alkatrészeket cserélni, hanem versenyenként, ha utcán használod akkor meg 1-2 havonta. Másképp kell vezetni mint a többi motort. Végsebessége áttételtől függ 2-220 km/h. Ami kifogástalan volt benne az az első brembo fék, és a súlya. Fogyasztás 10 litertől
Ja és nem fogod tudni eladni, csak pályára féláron!
2003 óta nem gyártják de mind1...
Hy! Tudja vki hogy lesz-e rs 250-ből új modell?
Te betéptél, vagy fogyatékos vagy?
Vegyé olyat ami tecciikXDXDXDXDXDXD . . .
nem soknak van rs 250 esük de szerintem má nemlétetik rossz motor.hát igen olasz motrok törödést igényelnek
Nemjó az rs250, GS500-at kell venni. Annak sokkal szebb a fényezése, meg modernebb is a kinézete. Meg rs250-ben sokminden drága dolgot kell cserélni. Felesleges ilyen motort venni, sokat kell rá költeni,.
inkább vegyél nsr-t...kicsit gyengébb de sokkal jobb
Na szevasztok. Most viccet férretéve,most akarok venni egy RS 250 est, de nagyon elbizonytalanodtam. Kérlek írjátok már meg hogy igaz e hogy mindig van valami bajuk,meghogy évente kell benne cserélni egy csomo drága cuccot. Azt tudom hogy szeretnek zabálni de meg is értem. Ja meg hogy a végsebességük mennyi,meg hogy erő terén hol álnak. Előre is köszi az infót. csá
a rohadt anyámat, én se tudok már írni.
természetesen diszgráfia, nem diszlexia.