Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Most mééé? Tegnap voltunk pancsiringen Geriékkel, leszakadt a gyújtáselektronikám, elszakadt a powerszelep bowdenem, meg egyhén megakadt a motor IGOL
Nagy király vagy te soma
Használni még nem használtam, az idén már nem is fogom szerintem, de jövőre azzal fogok kezdeni. Új fejlesztés, állitólag jobb mint az A747... Majd kiderül
Mostanság hallottam a Castrol XR77-es olajról. Próbálta, használja valaki? Mik a tapasztalatok?
Sziasztok, eladó egy Suzuki rgv 250 link: http://www.hasznaltauto.hu/ker...
Rollye: Te sem vagy semmi, Simson után RS... Úgyh. sst.
Köszönöm a kedves fogadtatást csak annyit halottam, hogy a súly/lóerő arányból eredően eléggé a top-on van az rs. nem csak a varadero-n ültem már eddig, van sok kedves ismerős, eléggé durva motorokkal... :-) Nagyjából addig el tudom képzelni mit mehet amíg ki nem nyit a power... XD Nekem is volt nem egy 2-T Poweres motorom, azért lett varadero mert 400-ér a hülye nem veszi meg és semmi baja már használom mindjárt 10000 km-óta és semmi baja nincs, pedig Mito-k meg Gsr-ekkel szoktunk motorozni, és szegény kapja az ívet... Azért gondolkozom Rs-en, hogy végre ne én legyek leghátul, hanem esetleg legelöl persze ésszel. Ez csak egy hirtelen fellángolás, lehet elmúlik majd vagy nem ha kipróbálok egyet.
Az nem meredek csak ész kérdése..
Jah ezeket így sorban alázza....
Hááát nem tudom de szeintem egy 125-ös V2-es 4t varaderoról átülni egy szintén v2-es, de 2t sportmotorra elég meredek.
jaaaah, most látom, hogy 17 vagy. akkor már mindent értek...!
Persze! Nemcsak az 1000 4T-ket, de még a ürsiklók indítórakétáit, a Tomahawk robotrepülőt, az Apache helikoptert, a Bugatti Veyront és a Top Metanol Drag autókat is!
Rs250nemvolt de más 2T-250igen......na ezt a fogyasztás dolgot kárvolt kérdezned a ccm-et nézed sokat fogyaszt,ha a menetteljesitményeket ugy nem vészes..csak felkészitelek kapszmajd hideget/meleget az tutti
Üdv!

Segítenétek egy kicsit? Lehetséges, hogy RS 250-t veszek következő motornak, érdekelne a fogyasztása, és, hogy kb mit tud ez a motor, vmi olyasmit hallottam, hogy a 600 vagy az 1000 4-T-ket alázza. igaz ez?!
Szevasztok
98as évjáratú aprilia rs 125ös höz kellne komplett power szelepet keresek.(motoraal késsel-mindennel).HAsznált is érdekel természetesen jó állapotú. Aki tud segiteni kérem jelezze itt vagy e-mailen a brezofighter@freemail.hu-cimen. SÜRGŐS!
Segitségetek előre is köszi.
Ssssssssz, én is ilyen cipőben járok, Simsonnal mentem kb 1000km-t aztán jött a 400-as, egyenlőre semmi probléma. Rajtad múlik hogy hogyan közlekedsz, nem a motorodon.
No igen!
Ezen gondolkodom én is csak nekem kimaradt a 50-es! Viszont akarok egy olyan motort, ami jó!
Az rs-ről kezdenek lebeszélni....
Azt sem tudom merre....hova....de semmi gáz!
Ha veszek egy 250-et az is attól fog gyorsan menni, ha húzom neki, ha nem akkor életben is maradhatok!
kicsit sok volt a "semmi gáz"-ból.
Öcsém egy kb 5 lovas 50-esről ült át egy 60 lovas 400-asra és semmi gáz nem volt.....Ha tiszában van az ember a tudásával semmi gáz nem lehet.
nem tudom kihez szól,de nekem 4 éve volt nsr-em és most is egy 125ösöm van,és a következő motorom majd talán 2 év múlva sem lesz nagyobb 400-nál,a helyedben nem vennék 250 2T semmiképp,de talán még továbblépésre sem
A helyemben vennél ilyet?
...hülye kérdés, de lényeges!
A 125ösről tudok majd használt tesztet scannelni,de az lehet fent van máshol is vagy olvasgasd a 125.vilaga.hu-t
megvan!
OK! A művégtagon nem vitatkozom!
A költségek meg azért érdekelnének, hogy mekkora lehet egy felújítás, ill egyéb alkatrészek!
A motor élettartamát mennyire befolyásolja a lóerő, mert láttam 40 Le-t is!
Tudtok nekem mutatni egy olyan oldalt, ahol használt teszt van, ill a gépről leírás!
Vagy esetleg valaki tud adni nekem egy körképet az motorról!
Megköszönném!
De lebeszélni nem fogtok tudni!
Én sosem viccelek

Amúgy döntsd el h mi éri meg jobban. 25össel tanulni, vagy 250+ művégtag vagy tolószék pár hónap múlva