személymérleg, hosszú deszka a mérlegre, és ráemelitek ketten a motort. Nem a legkényelmesebb, de ha megtaláljátok a súlypontját, meg megméritek kb. 3x, az azért eléggé pontos eredmény lesz.
A pálya RS-ek nálatok, vagy a MAMI sorozatban lévő motorok kb. mekkora versenykész tömeggel mérlegelnek? (elsősorban a száraz tömeg érdekelne) Kb saccolni én is tudok, de konkrét adataitok vannak erre vonatkozóan? Szimplán kíváncsi vagyok :) Én építem most egy újabb szintre azt az AF1-et, ami egyszer már meglepetést okoztam a Brezován MAMI Kupán, 2013-ban alattam ment 57,1-et az időmérőn (1.hely) és a versenyen magam mögé utasítottam az összes RS-el induló kupás tagot, köztük Kovács Bálintot is, mondjuk Major Gabi akkor nem vett részt a versenyen. Sok maradt még abban az 57,1-ben, az a motor alattam lement volna 55-ig... :( Nyilván itt nagyon sok minden közrejátszik, nem dicsekedni akarok ezzel, pusztán annyi, hogy a kis AF1 nagyon is versenyképes és komoly szándékomban áll jövőre egy pár MAMI futam vele. 3 éve eladtam, nem volt nálam, de visszavásároltam. Most faragom, azóta kapott egy gyorsgázt, lendkerék könnyítést (-215 gramm), segédváz és blokk könnyítést, összes elektronika off, idomok könnyítése van hátra(nagyon vastag és nehéz darabok gyárilag) és egy festést kap még. Plusz ha még találok fölös súlyt bárhol, azt igyekszem leszedni róla. Egész jól állok vele tömeg tekintetében, a száraz tömege - ha minden jól megy - 95 és 98 kg között lesz. Jah és még annyi, hogy az RS hátsó lengővillája mennyire nehéz? Az AF1-é full acél és félkarú ugye, az RS könnyített aluja jóval kevesebb lehet. Azt ugye be lehet építeni az AF1-be minden további nélkül. Kérdés, hogy mennyivel leszek könnyebb ha kereket féket mindent cserélek hátul RS-re.
Üdv
valaki megtudná mondnai hogy az rs 50/rs 125 kilométer óra spirálja megegyezik e az rx 125 ével? Esetleg más motore? (pl etx, pegaso, tuareg rx 50 stb)
Mennyit forog a henger, mettől meddig húz jól, a leghosszabb egyenesben jól jön-e ki, vagy hiába jó; éppen kanyarban kellene váltani, a rivális motorja hol nyúlik el (lehet, hogy szólóban tök jó az áttétel a célegyenesre, de a más motorozási tudás és motorerőkülönbségek miatt lehet, hogy nagyobb áttétel kell és inkább utazni a célegyenesben kicsit, így jobb a kigyorsítás a lassabb kanyarok után, és hogy otthon hagyták-e a többi lánckereket véletlenül :D
Hát a láncot is adhatom, de az már kuka, piszkosul megnyúlt. Hát azért ezeket a gyűrű nélküli versenyláncokat nem 50 000kmre tervezik. Én 7 üzemórát raktam bele, előttem meg a motorral pár pályanapot mentek, szóval nincs benne sokkal több. Kecsón 4 es tiltig tudtam kihúzni, de persze gyakorlottabb pilóta lehet tovább tudta volna.... tolok egy számolást, elvileg most így néz ki a teljesítmény. ( a piros STOCK értékeket kell nézni)
Próbáld ki, felemeled a nyelvet teljesen nyitott állapotba, és beindítod meglátod egyből hogy kiforog-e. Én úgy csináltam régen, hogy a mágnes csatlakozóját lekötöttem hogy ne mozgassa az elektronika, és kézzel behúztam a bowdent, majd kirögzítettem egy gyorskötegelővel, így teljesen nyitva maradt.
Köszi a választ, de akkor szerintem ez power lesz, nem CDI, mert akár tiltásig is tudom forgatni, csak egyszerűen 7500-tól nem húz, csak a fordulat emelkedik...
elolvastam amit írtál, az ár megfelel, a kérdésem hogy adod hozzá a láncot is, kb mennyit futott a szett és milyen az áttétel ezekkel a lánckerekekkel? Te mentél kecskeméten, ott a célegyenesbe meddig tudtál felváltani?
CDI vannak még megfojtva valószínüleg a cdi ugy van beállitva hogy 8000 nél engedje tovább forgatni a mototrt ezt ugy lehet orvosolni hogy veszel bele egy újat és te saját magad programozod be olyanra amilyenre akarod vagy "áthidalod" valamint még a power vezérlőegységnél lehet az a bizonyos "rawe" egység de itt több sebből is vérezhet lehet hogy nincs rawe egység vagy a power nyelv huzogató motor hiányzik vagy egyszerűen ki van ékelve a powernyelv.
A pálya RS-ek nálatok, vagy a MAMI sorozatban lévő motorok kb. mekkora versenykész tömeggel mérlegelnek? (elsősorban a száraz tömeg érdekelne) Kb saccolni én is tudok, de konkrét adataitok vannak erre vonatkozóan? Szimplán kíváncsi vagyok :) Én építem most egy újabb szintre azt az AF1-et, ami egyszer már meglepetést okoztam a Brezován MAMI Kupán, 2013-ban alattam ment 57,1-et az időmérőn (1.hely) és a versenyen magam mögé utasítottam az összes RS-el induló kupás tagot, köztük Kovács Bálintot is, mondjuk Major Gabi akkor nem vett részt a versenyen. Sok maradt még abban az 57,1-ben, az a motor alattam lement volna 55-ig... :( Nyilván itt nagyon sok minden közrejátszik, nem dicsekedni akarok ezzel, pusztán annyi, hogy a kis AF1 nagyon is versenyképes és komoly szándékomban áll jövőre egy pár MAMI futam vele. 3 éve eladtam, nem volt nálam, de visszavásároltam. Most faragom, azóta kapott egy gyorsgázt, lendkerék könnyítést (-215 gramm), segédváz és blokk könnyítést, összes elektronika off, idomok könnyítése van hátra(nagyon vastag és nehéz darabok gyárilag) és egy festést kap még. Plusz ha még találok fölös súlyt bárhol, azt igyekszem leszedni róla. Egész jól állok vele tömeg tekintetében, a száraz tömege - ha minden jól megy - 95 és 98 kg között lesz. Jah és még annyi, hogy az RS hátsó lengővillája mennyire nehéz? Az AF1-é full acél és félkarú ugye, az RS könnyített aluja jóval kevesebb lehet. Azt ugye be lehet építeni az AF1-be minden további nélkül. Kérdés, hogy mennyivel leszek könnyebb ha kereket féket mindent cserélek hátul RS-re.
valaki megtudná mondnai hogy az rs 50/rs 125 kilométer óra spirálja megegyezik e az rx 125 ével? Esetleg más motore? (pl etx, pegaso, tuareg rx 50 stb)
áttétel sokmindentől függ..
Hát a láncot is adhatom, de az már kuka, piszkosul megnyúlt. Hát azért ezeket a gyűrű nélküli versenyláncokat nem 50 000kmre tervezik. Én 7 üzemórát raktam bele, előttem meg a motorral pár pályanapot mentek, szóval nincs benne sokkal több. Kecsón 4 es tiltig tudtam kihúzni, de persze gyakorlottabb pilóta lehet tovább tudta volna.... tolok egy számolást, elvileg most így néz ki a teljesítmény. ( a piros STOCK értékeket kell nézni)