Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

sziasztok 34 es delorto karbit keresek, 1999 es aprilliához fekete plexit!
kiscsende@freemail.hu
Köszönöm azért:) remélem nem komolyabb mert nem akarom szétszedni így szezon előtt:S
Minden elképzelhető, így fórumon keresztül ennyit tudok mondani. :)
azt tudom hogy indulhat rendesen csak akkor nem kéne szarul mennie 1-2-3 ban és mindenhogy mármint minden fordulaton meg sport dob van rajta az nem lehet hogy az a baj miután azt felrakták lehet szar se lett álítva a karbin:S
Attól, még indulhat rendesen. Karburátort még nézd át (kitakarít alaposan újra beállít).
És akkor h indul hidegen meleg pöccre meg miért megy rendesen?
szia!

ha esetleg kulon is elado, es passzol Rotax 122-be engem azon nyomban erdekelne a power nyelv es a hozza tartozo bowden is.

lennel kedves esetleg rola kepet kuldeni a viktoor@hotmail.de -re?

koszonom szepen
ettől még felpörög 10 ezerig, csak lassabban egy picit, nincs az a nagy rántás és gyengébb is
SZia,

ez vagy a poverelektronika, vagy a maga a mozgatómotor hibája, nézz szét a kábelezés terén, adj feszültséget a mozgatomotornak és ezzel kiszűröd, hogy az-e a probléma. Esélyes, hogy elektronika.
Ha kell, van mindkettő. 4 - 4eFt.
Miert van az hogy a power nem nyit,meg se moccan,de felporog 10 000 re? legyzi segitsetek
CDI van?Ha igen fojtott-e és mennyi?
Komplett RS 125 bontásából alkatrészek:

Bitubo gázos rugós tag: 25.000
Teljes idom garnitúra (az összes fekete műanyaggal együtt): 28.000 Ft
Hátsó kerék tárcsával: 15.000
Zár szett (gyújtás kapcsoló, tanksapka, ülés alatti zár) : 17.000
Első villa: 10.000
Műszerfal: 10.000
Lámpa: 10.000
Légszűrő ház: 4.000
Kormány kapcsolók: 3.000/db
Power motor, bovden, nyelv, ház: 20.000
Power elektronika: 5.000
Gyári indexek: 1500/db
Karbon membrán: 10.000

Ha valami olyan dologra van szükséged ami nincs kiírva akkor írj e-mailt légyszíves!vagy érdeklődj a
06/30-40-33-613
06/20-49-18-679
Vagy inkább meg van halva a blokkja a jószágnak.
miért van az hogy 7000-7500 ig kicsit bedadog 3 as ig de mikor nyit a power akkor rendesen megy aztán olyan 4 es be már ha felteszem alig akar gyorsuni a power alatt 5 be már csak 6 e ig megy hiába húzom neki 6 ba szint úgy de ha végig váltom powren akkor meg megy rendesen! multhéten lefulladt vagy 2x a benzincsapot tartalékra állítottam és azóta nem fullad le sokat kap? vagy kevés levegőt? és ezen tudok állítani? köszi a választ :)
sziasztok.valamiert nem nyit a powerem,de felporog 10 000re annak ellenere hogy meg benne van a cdi blokkolo ami visszatertja 8 000nel.az hogy lehet? lehet hogy megis nyit csak en a szolenoidon nem latom?
Nagyon szépen köszönöm:):)
...ezt a képet akartam
nm, szívesen
Na szóval mint írtam előzőben is 600 ccm (ovállal jelöltem a feliratot) azaz 0,6 Liter olaj kell a váltóba.
alul a leeresztője (kockával jelölve) ...és az átlátszó ablaknak pontosan a feléig töltsd fel!
Van a blokk alján külön olaj leeresztő csavar. Ott kell leengedni.
Írták hogy 600ccm vagyis 6 deci olaj megy a váltóba. Tehát veszel egy litereset, az bőven sok :) de öntöd bele és látod majd a szintet hogy mikor elég.
igen párban
még 1 kérdés:) az alsót kitekerem 1 csvarhúzóval ott engedjem le az olajat? és kb mennyi megy bele mennyit vegyek?:)
Köszönöm szépen :)
aprilia alkatrészek eladók olcsón! (rotax 123) sem amal trafó is van!
tel:06307316232
e-mail:czegledizsolt@freemail.hu
...az olajszintet azon a kis ablakon látod (a motor függőleges helyzetben kell álljon)
rotax122 be (feliratnak megfelelően) 600 ccm olaj szükséges a pontos értékek a kis képen (ablak 1/3 min, 1/2 max)
JÓ olaj (~sok pénzért) =jó kenés, hosszabb élettartam.
(én IGOL PROPULSE BV 2 RACING váltó olajat használok ~3.500 ft/liter)
szevasztok!

Egy 99-es RS 125-ösöm van. Az utóbbi időben elkezdett minden fokozatban 5000 és 8000-es fordulatszám tartományban enyhén rángatni. Mi lehet a probléma? Esetleg a póverral van gond?

Köszi a segítséget!