A blokk elején és végén van 1-1 kialakított hely, ahol egy nagyobb nyelú csavarhúzóval be tudsz feszíteni az elindításhoz. Próbáld meg felmelegíteni sütőben 150 fokon, ha tényleg minden csavart széthúztál akkor szét kellene jönnie.
Sajnos a mai benzinek itt Magyarországon olyanok, hogy 1 hónap állás után is lerakódik a sok szar ami benne van. Szedjétek szét a karburátort darabokra, és jól mossatok el mindent, a levegő furatokat és minden furatot, magasnyomású levegővel fújjátok át, vagy főzzétek ki vízben a karburátor házat. Utána pakoljátok össze, a keverék csavart(ami közelebb van a szívócsonkhoz) tekerjétek be teljesen majd olyan 1,5 2,5 fordulat közé tekerjétek visszafelé, az alapjárat csavart(ezzel emeled a subert/tolózárat) meg úgy tekerjétek be h éppen megemelje a tolózárt, indítsátok be, melegítsétek be a motort, és állítsátok be az alapjáratot.
hello
balance tengely csapágyának szabad egykis logásának lenni?
amugy miért nem jöhet szét a blokkom? pedig már semi nemfogja.:/
ha valakit érdekel egy töröt power nyelv és egy 99 es aprillia index irjon!
Hát állt egy hónapot. Amikor levettük a tankot, és lehúztam a benzincsövet nagyon minimálisan hozzáérhettem a csavarhoz (max ha 1-2 milimétert fordult) Ahogy összeraktuk azóta olyan.
Végső soron igen, attól függ, hogy ez mindig ilyen volt, vagy egyik pillanatról a másikra lett ilyen? Egy alapos karburátor takarítás nem ártana, nézd meg a gyertyaképet, úgy h 6.ban 3-4e fordulat között használod, majd lelövöd a gyújtást, megállsz képet nézel. Ha világos a gyertya nem megfelelő a keverék.
hűtővédő: 2000 ft !
Farok idom : 7000 ft !
fejidom lámpa 10 000 ft !
index:1 500 / db !
ülés : 2 000 ft !
kábel köteg:10 000 ft !
hasidom : 8 000 ft !
power motor : 5 000 ft !
power computer : 5 000 ft !
karbi (28 as ) 10 000 ft !
két oldal csík idom : 3 000 ft / db !
imail: boti3@freemail.hu
Igen, a PHBH 28RD (AF1) és VHSB 34LD így működik ahogy leírtad, azokon valóban levegőjárat keresztmetszetet szabályozol, de a PHBH 28 BD-n már nem! Nem véletlenül van a tolattyú előtt az állítócsavar! Nézz utána nyugodtan, de ez így van.
menet közbe, amikor vissza engedem a gázt akkor 3-4000 között ilyen hörgő hangot ad. Mintha kevés benzint kapna. mondtam, hogy én nem akarom ész nélkül tekergetni, csak kérdeztem, hogy az arra lehet-e megoldás?
Itt is látszódik h marhaságokat adtok tovább, azzal a csavarral a tüzelőanyag-levegő keverék mennyiségét tudod állítani, hogy alapjárat közelében mennyi is jusson be pontosan (teljesen betekert helyzettől kifelé 1,5-2,5 fordulat között van a helyes érték), nem azzal állítod az alapjárati benzinmennyiséget. Azt a mennyiséget egyedül az alapjárati fúvóka tudja meghatározni.
Látom te is nagyon értesz hozzá, hogy 4t karbi meg 2t karbi.... Elárulom egy 250ccm-es 2t rotax blokkos KTM-en volt rajta gyárilag... membránnal és szívócsonkkal együtt rá tudtam tenni bármelyik rotax 122/123-as hengerre...
2001en már PHBH BD 28 van. A BD verzión alapjárati benzinmennyiséget tudsz állítani a csavarral.A levegőmennyiség pedig fix. Az alapjárati benzinfúvóka járat keresztmetszetét szabályozza, szóval ha többet akarsz adni neki, akkor kifele csavard.
Először is, miért szeretnél hozzányúlni a karburátorhoz? Egyszer csak elkezdett bután járni a motor vagy fulladozni, vagy nem tetszik az idáig beállított alapjárat, vagy csak kicsit meg akarod piszkálni, hogy jobban menjen?
semminek nem szabad ott kotyognija!
én 1 ijesn szerszámmal szoktam ütni a menetes alkatrészt ha kel lehet a bronz végét sima fémkapácsal is kopogtatni!
tetem fel kéept nincs bene egy csavar sem.. és nemjön szét ütötem gumikalapácsal és megsem mozdult. meg az hogy a kiegyenlitö tengely,balanc tengely vagy hogy hivják. az kicsit kotyan a csavágy. hogy az olyanak kel lenni?vagy az cserés?
Igazából 2 csavar van rajta, egyikkel az alapjáratot tudod szabályozni, a súbert tolja fel és ezáltal több levegőt kap, vagy fordítva, a másikkal meg hogy több vagy kevesebb levegőt kapjon a gép. Tehát te a benzint nem tudod szabályozni, csak a benzin levegő keverékarányt, a levegő arányával. Benzint csak a fúvókák cseréjével tudsz állítani. Amúgy igaza van MotorMAN92, ezek elég alap dolgok karbis motoroknál, és el lehet vele baszni a beállítást, gépet vele. Inkább egy szakértő nyúljon hozzá, ha kell.
Üdv.
hűtővédő: 2000 ft !
Farok idom : 7000 ft !
fejidom lámpa 10 000 ft !
index:1 500 / db !
ülés : 2 000 ft !
kábel köteg:10 000 ft !
hasidom : 8 000 ft !
power motor : 5 000 ft !
power computer : 5 000 ft !
karbi (28 as ) 10 000 ft !
két oldal csík idom : 3 000 ft / db !
imail: boti3@freemail.hu
balance tengely csapágyának szabad egykis logásának lenni?
amugy miért nem jöhet szét a blokkom? pedig már semi nemfogja.:/
ha valakit érdekel egy töröt power nyelv és egy 99 es aprillia index irjon!
-lendkerék
-tekercs
-önindító
-bendix
-főtengely sonkák
-kukactengely
árakat megdumáljuk :)
tel: 30/6700987
Farok idom : 7000 ft !
fejidom lámpa 10 000 ft !
index:1 500 / db !
ülés : 2 000 ft !
kábel köteg:10 000 ft !
hasidom : 8 000 ft !
power motor : 5 000 ft !
power computer : 5 000 ft !
karbi (28 as ) 10 000 ft !
két oldal csík idom : 3 000 ft / db !
imail: boti3@freemail.hu
tessék:http://www.kymcoalkatresz.hu/k...
én 1 ijesn szerszámmal szoktam ütni a menetes alkatrészt ha kel lehet a bronz végét sima fémkapácsal is kopogtatni!
Üdv.
Farok idom : 7000 ft !
fejidom lámpa 10 000 ft !
index:1 500 / db !
ülés : 2 000 ft !
kábel köteg:10 000 ft !
hasidom : 8 000 ft !
power motor : 5 000 ft !
power computer : 5 000 ft !
karbi (28 as ) 10 000 ft !
két oldal csík idom : 3 000 ft / db !
imail: boti3@freemail.hu