Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

köszi már szétszedtem. fötengely csapágy fogta. enyire mert nemrég let cserélve benne.
A blokk elején és végén van 1-1 kialakított hely, ahol egy nagyobb nyelú csavarhúzóval be tudsz feszíteni az elindításhoz. Próbáld meg felmelegíteni sütőben 150 fokon, ha tényleg minden csavart széthúztál akkor szét kellene jönnie.
Sajnos a mai benzinek itt Magyarországon olyanok, hogy 1 hónap állás után is lerakódik a sok szar ami benne van. Szedjétek szét a karburátort darabokra, és jól mossatok el mindent, a levegő furatokat és minden furatot, magasnyomású levegővel fújjátok át, vagy főzzétek ki vízben a karburátor házat. Utána pakoljátok össze, a keverék csavart(ami közelebb van a szívócsonkhoz) tekerjétek be teljesen majd olyan 1,5 2,5 fordulat közé tekerjétek visszafelé, az alapjárat csavart(ezzel emeled a subert/tolózárat) meg úgy tekerjétek be h éppen megemelje a tolózárt, indítsátok be, melegítsétek be a motort, és állítsátok be az alapjáratot.
hello
balance tengely csapágyának szabad egykis logásának lenni?
amugy miért nem jöhet szét a blokkom? pedig már semi nemfogja.:/
ha valakit érdekel egy töröt power nyelv és egy 99 es aprillia index irjon!
Hát állt egy hónapot. Amikor levettük a tankot, és lehúztam a benzincsövet nagyon minimálisan hozzáérhettem a csavarhoz (max ha 1-2 milimétert fordult) Ahogy összeraktuk azóta olyan.
Eladó 1-2 rotax 122 alkatrész:
-lendkerék
-tekercs
-önindító
-bendix
-főtengely sonkák
-kukactengely
árakat megdumáljuk :)
tel: 30/6700987
Igen van amin levegő keresztmetszetet változtatsz, és van amin a keverék mennyiségét. Én az utóbbit írtam le.
Ez elvileg egy PHBH 28 BD karburátor belülről igaz?
Végső soron igen, attól függ, hogy ez mindig ilyen volt, vagy egyik pillanatról a másikra lett ilyen? Egy alapos karburátor takarítás nem ártana, nézd meg a gyertyaképet, úgy h 6.ban 3-4e fordulat között használod, majd lelövöd a gyújtást, megállsz képet nézel. Ha világos a gyertya nem megfelelő a keverék.
hűtővédő: 2000 ft !
Farok idom : 7000 ft !
fejidom lámpa 10 000 ft !
index:1 500 / db !
ülés : 2 000 ft !
kábel köteg:10 000 ft !
hasidom : 8 000 ft !
power motor : 5 000 ft !
power computer : 5 000 ft !
karbi (28 as ) 10 000 ft !
két oldal csík idom : 3 000 ft / db !
imail: boti3@freemail.hu
Igen, a PHBH 28RD (AF1) és VHSB 34LD így működik ahogy leírtad, azokon valóban levegőjárat keresztmetszetet szabályozol, de a PHBH 28 BD-n már nem! Nem véletlenül van a tolattyú előtt az állítócsavar! Nézz utána nyugodtan, de ez így van.
olvasd már el amit beraktál linket.. tisztán érthetően le van írva hogy mire való. phm szériák régebbi husqvarna motorokon voltak.

tessék:http://www.kymcoalkatresz.hu/k...
menet közbe, amikor vissza engedem a gázt akkor 3-4000 között ilyen hörgő hangot ad. Mintha kevés benzint kapna. mondtam, hogy én nem akarom ész nélkül tekergetni, csak kérdeztem, hogy az arra lehet-e megoldás?
Itt is látszódik h marhaságokat adtok tovább, azzal a csavarral a tüzelőanyag-levegő keverék mennyiségét tudod állítani, hogy alapjárat közelében mennyi is jusson be pontosan (teljesen betekert helyzettől kifelé 1,5-2,5 fordulat között van a helyes érték), nem azzal állítod az alapjárati benzinmennyiséget. Azt a mennyiséget egyedül az alapjárati fúvóka tudja meghatározni.
Látom te is nagyon értesz hozzá, hogy 4t karbi meg 2t karbi.... Elárulom egy 250ccm-es 2t rotax blokkos KTM-en volt rajta gyárilag... membránnal és szívócsonkkal együtt rá tudtam tenni bármelyik rotax 122/123-as hengerre...
2001en már PHBH BD 28 van. A BD verzión alapjárati benzinmennyiséget tudsz állítani a csavarral.A levegőmennyiség pedig fix. Az alapjárati benzinfúvóka járat keresztmetszetét szabályozza, szóval ha többet akarsz adni neki, akkor kifele csavard.
Te viszont nagyon érthetsz hozzá, bár aki 4T karbit árul Rs 125re.. Ha ennyire vágod, akkor miért nem segítesz neki?
Először is, miért szeretnél hozzányúlni a karburátorhoz? Egyszer csak elkezdett bután járni a motor vagy fulladozni, vagy nem tetszik az idáig beállított alapjárat, vagy csak kicsit meg akarod piszkálni, hogy jobban menjen?
A sütő is egy megoldás, de villanyrezsó vagy hőlégfúvó.
e-mail: irj !
nem tudom betenni a képet mindegy olyan mint ha 1 20-as körecélnak a végét kúpalakura köszerülnéd! azért kel a bronz mert az nem sérti a menetet!
semminek nem szabad ott kotyognija!
én 1 ijesn szerszámmal szoktam ütni a menetes alkatrészt ha kel lehet a bronz végét sima fémkapácsal is kopogtatni!
tetem fel kéept nincs bene egy csavar sem.. és nemjön szét ütötem gumikalapácsal és megsem mozdult. meg az hogy a kiegyenlitö tengely,balanc tengely vagy hogy hivják. az kicsit kotyan a csavágy. hogy az olyanak kel lenni?vagy az cserés?
Igazából 2 csavar van rajta, egyikkel az alapjáratot tudod szabályozni, a súbert tolja fel és ezáltal több levegőt kap, vagy fordítva, a másikkal meg hogy több vagy kevesebb levegőt kapjon a gép. Tehát te a benzint nem tudod szabályozni, csak a benzin levegő keverékarányt, a levegő arányával. Benzint csak a fúvókák cseréjével tudsz állítani. Amúgy igaza van MotorMAN92, ezek elég alap dolgok karbis motoroknál, és el lehet vele baszni a beállítást, gépet vele. Inkább egy szakértő nyúljon hozzá, ha kell.
Üdv.
hűtővédő: 2000 ft !
Farok idom : 7000 ft !
fejidom lámpa 10 000 ft !
index:1 500 / db !
ülés : 2 000 ft !
kábel köteg:10 000 ft !
hasidom : 8 000 ft !
power motor : 5 000 ft !
power computer : 5 000 ft !
karbi (28 as ) 10 000 ft !
két oldal csík idom : 3 000 ft / db !
imail: boti3@freemail.hu