Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A mai motoroknál, a dugattyú csapszege a középpontól olyan 1-2mm-re van eltolva a terhelt (kipufogó) oldal felé. Simsonnál van megoldva forgattyúsház eltolással.
sziasztok!
meg tudná valaki mondani hogy az aprilianak(rs125) a dugattyú csapszege mennyire van eltolva,vagy a henger van eltolva?
Amúgy most találtam az omega motornál Jasil (spanyol) hajtókarszettet 15e! Ft-ért. Utánanéztem ennek a Jasil-nak és kiderült, hogy a Top Racing és az MHR cuccokat ők csinálják nekik, ahol nem kicsi nevük van, és jók is.
23.000 ft / db
Eggyűrűs dugattyúk eladók !
info : aprilia.rs.hun@gmail.com
hűtővédő: 2000 ft !
Farok idom : 7000 ft !
fejidom lámpa 10 000 ft !
index:1 500 / db !
ülés : 2 000 ft !
kábel köteg:10 000 ft !
hasidom : 8 000 ft !
power motor : 5 000 ft !
power computer : 5 000 ft !
karbi (28 as ) 10 000 ft !
két oldal csík idom : 3 000 ft / db !
imail: boti3@freemail.hu
Van mindenféle Aprilia RS 125 Extrema '95 alkatrészem, mondd mi kell és hogy mennyit adnál érte!

rs_cuccok@hotmail.com
Eladó Aprilia Rs 125 fékbetét első(új) linekn le van írva minden.

http://www.kepesmotor.hu/fek_k...
Komplett motor bontásából alkatrészek:

Bitubo gázos rugós tag: 30.000
Teljes idom garnitúra (az összes fekete műanyaggal együtt): 28.000 Ft
Kerekek kompletten gumival (Metzeler Sportec m3): 65.000
Metzeler Sportec m3 kb.: 95%-os első és hátsó gumi: 15.000
Zár szett (gyújtás kapcsoló, tanksapka, ülés alatti zár) : 17.000
Első villa 2 db van! Jó állapotú: 18.000
Rosszabb de működő: 10.000
Komplett hátsó fék szett: 10.000 (RÉSZENKÉNT IS ELADÓ)
Komplett első fék szett: 30.000 (RÉSZENKÉNT IS ELADÓ)
Hűtő kompletten: 20.000
Műszerfal: 10.000
Lámpa: 10.000
Légszűrő ház: 4.000
Kormány kapcsolók: 3.000/db
28-as Dellorto karburátor: 9.000
Arrow kipufogó: 22.000
Power motor, bovden, nyelv, ház: 20.000
Power elektronika: 5.000
Gyári indexek: 1500/db
122-es hengerszett 1 gyűrűs dugóval: 30.000
Főtengely: 15.000
Karbon membrán: 10.000

Ha valami olyan dologra van szükséged ami nincs kiírva akkor írj e-mailt légyszíves!vagy érdeklődj a
06/30-40-33-613
06/20-49-18-679
Email: krx93@windowslive.com
Szia Gabi Bátsi !
Nekem van 3 Is
és külömben is jövök még egy nyereggel,feltéve ha kell még.
ott hever a Capri mellet a garázsban. 2 is
Fékbetétek és Hasonlók amiket én kértem ?
Előkerültek ?
Hívj nyugodtan
2000-es évjáratú Aprilia rs 125 bontott alkatrészek eladók.

-Rotax 122 blokk: 50 000 Ft
-Gyári rezonátor + Arrow dob (külön is eladó): 15 000Ft
-Hűtő : 20 000 Ft
-Sötétített verseny plexi : 8 000 Ft
- Fejidomtartó konzol: 10 000Ft
- Tükör (gyári ): 10 000Ft /pár
- Első lámpa : 10 000 Ft
- Hátsó lámpa : 5 000 Ft
- Index (gyári) : 1 500 Ft/db
- Fejidom: 6 000 Ft
- Oldalidom : 6 000 Ft/db
- Farokidom : 6 000 Ft
- Első teleszkóp : 20 000 Ft /pár
- Kerék: 12 000 Ft /db
- Első fékszett : 28 000 Ft
- Hátsó fékszett : 15 000 Ft
- Kábelköteg: 10 000 Ft
- Gyújtástrafó : 5 000 Ft
- Segédváz : 10 000 Ft
- Zár szett : 16 000 Ft
- Új bontatlan Athena szimering szett : 3000 Ft
stb....

Elérhetőség : 06 20 244 5457
mr.geri@hotmail.com
Van segédvázam. Írj mailt: lacciko@gmail.com!
szia!
Van fej idomom és segédvázam is .
Elérhetőségem : 06 20 244 5457
mr.geri@hotmail.com
keresek 2000es évjáratú rs hez fejidomot, plexszi jó lenne, lámpa nem kell, olcsón segédvázat. köszi!
http://www.youtube.com/watch?v...
a mai napig hibátlanul működik benne a Mazzucchelli
pedig volt nyüstölve....
Remélem nem tántritottalak el nagyon.
Ha pörgősebb a gép akkor érdemes komolyabb holmiba beruházni.
CSapágyba pedig nem feltétlen a KOYO a legjobb nekem SKF van benn abból is a múanyagkosaras a jobb C3 as
A fém kosaras hajlamos szétesni s akkor sokmindent visz.
Az olajos dolgot igy már értem akkor télleg a castrol az egyik legjobb amit választottál.
Szerintem a jo dolgok ha jol vannak betéve és rendesen vannak használva akkor megérik
S valjuk be mejikünk nem szeretné ha a drágája jobb lenne.
Én azt mondom megéri sporolni s megéri vigyázni is rá.
Pl rendesen bemelegiteni miellőt nyigáznánk s rendes olajjal etetni ĺehetőségeinkhez mérten persze.
Stb Stb Stb
Aha értem, köszi a válaszod!
Hát most elgondolkodtattál, mert elég rövid áttétellel használom az Rx-et főleg terepen, és hát ha cross pályán nem is megyek, azért szoktam nyelezni sűrűn. Bár most sajnos elég kevés időm van rá egyetem mellett...
Az olajból én is motult szerettem volna, de mivel hogy 500km alatt 1 litert benyel, így kicsit nehézkes lenne fentartani nekem
Gyertából, nem iridiumos van, hanem arany-palládiumos középelektródás BR10EGV, elvileg valamilyen verseny gyertya. Sem amal gyújtás.
Meg ha már szétkapom a blokkot csapágyakat is cserélek Koyo-ra.
Hajtókart meg akkor még átgondolom!
Köszi!
Mazzucchelli-ről még nem igazán halottam eddig sok jót. Én nem raknám bele. Inkább adok érte többet és a prox meg wössner csak jobb ha jobban bírja a pörgést.
Ez az én véleményem!
Eleve hajtókarosan vettem a bebyt
De hozzáertőbbel beszeltem s azt mondta hogy a mazuchelli hajtókar utcai használatra jó e ha veretni akarod neki s nem ritkán akkor kell a komolyabb cucc.
Nekem anno csak azert nem állt be a cucc mert rommá etettem olajjal.
Olajok közt nem rossz a repsol vagy a castrolt de szerintem a MOTUL 800 veri öket.
igaz sajna drágább de jobb is , magas fordulaton tökeletesebb kenest ad amelett szebben eleg, nekem bevalt nagyon.
ezek melle egy 10 es irridium gyertya meg amal gyujtas es mar jobb is adolog.
De azert a csapágyválasztás sem mindegy.
Most nem lehurrogni akarok semmit es senkit ne ertse felre senki kerem.
Nekem mindegyik RS egy csodagep imadom mindet függetlenül az álapotátol.
De mint tudjuk ez meg gazda függő
kb azonnal vasarolnek rotax 123-hoz power nyelvet es hozza valo bowdent, bowdenhazat, valamint 160-as komplett blokkot is, ha az nem szazezres nagysagrendu penzmagot kivan felemeszteni!:)
A mazzucchelli-vel mennyit ment el akkor a géped?
Ja és hát én is megadom neki a rendes olajat, mindig castrol-t teszek bele
Erdekesek ezek a dolgok.
Nekem mazuchelli hajtokar volt bent s arra azt mondtak nem jo.
Teszem hozza olyan mondta aki versenyyik a geppel s nem utcan hajtja mint mi.
Szerintem a tartossag csak felhasznalas es olaj fuggvenye.
Nekem prox es wossner kombo van benn majd 4000 km van bennuk s semmi baja.
Igay komolyabb olajatat is hasznalok.
Hát igen épp ezért kérdezem hogy mik a tapasztalatok, mert sok olyanról hallok hogy valami márka így úgy szar, de közben nincs is saját tapasztalata vele. Proxot vagy wössnert vennék legszívesebben, névre alapozva, csak ugye egyrészt alaphangon 10e Ft-tal drágábbak és aztán lehet ugyan annyit bír mint egy másik, nem annyira neves gyártó terméke. Persze ha most jópáran beírnák, hogy pl 5 vagy 10e kmt ment csak el mondjuk egy Mazzucchelli hajtókarral a gép, akkor azért elgondolkodnék hogy meg vegyem-e.
Miért mondod azt hogy nem jó ?
van már tapasztalatod vele kapcsolatban ?
Én raktam már be Rs be Mazzucchelli-t és hibátlanul működik tökéletesen jó
Mazzucchelli az nem egy jóféle, a Long-ról nem halottam még de szerintem olyat vegyél aminek van neve mondjuk Prox vagy Wössner azok igen csak jók.