Bitubo gázos rugós tag: 30.000
Teljes idom garnitúra (az összes fekete műanyaggal együtt): 28.000 Ft
Kerekek kompletten gumival (Metzeler Sportec m3): 65.000
Metzeler Sportec m3 kb.: 95%-os első és hátsó gumi: 15.000
Zár szett (gyújtás kapcsoló, tanksapka, ülés alatti zár) : 17.000
Első villa 2 db van! Jó állapotú: 18.000
Rosszabb de működő: 10.000
Komplett hátsó fék szett: 10.000 (RÉSZENKÉNT IS ELADÓ)
Komplett első fék szett: 30.000 (RÉSZENKÉNT IS ELADÓ)
Hűtő kompletten: 20.000
Műszerfal: 10.000
Lámpa: 10.000
Légszűrő ház: 4.000
Kormány kapcsolók: 3.000/db
28-as Dellorto karburátor: 9.000
Arrow kipufogó: 22.000
Power motor, bovden, nyelv, ház: 20.000
Power elektronika: 5.000
Gyári indexek: 1500/db
122-es hengerszett 1 gyűrűs dugóval: 30.000
Főtengely: 15.000
Karbon membrán: 10.000
Ha valami olyan dologra van szükséged ami nincs kiírva akkor írj e-mailt légyszíves!vagy érdeklődj a
06/30-40-33-613
06/20-49-18-679
Email: krx93@windowslive.com
hűtővédő: 2000 ft !
Farok idom : 7000 ft !
fejidom lámpa 10 000 ft !
index:1 500 / db !
ülés : 2 000 ft !
kábel köteg:10 000 ft !
hasidom : 8 000 ft !
power motor : 5 000 ft !
power computer : 5 000 ft !
karbi (28 as ) 10 000 ft !
két oldal csík idom : 3 000 ft / db !
imail: boti3@freemail.hu
Heló!
Nemtudja valaki hogy ezen a Titánium arrow végdobon amit a 2007-es 2008-as éjáratú motorokhoz adnak pl a motoroswebáruházon annak milyen a felfogatása? mert nekem most egy arrow rezó van a motoron de gyári végdob csak nemtudom hogy passzolna-e az új végdob mert nemtudom hogy olyan-e a felfogatás mint ezen.addig nem merem megvenni az új dobot mert elég drága és nemigen szeretnék egy új rezót is hozzá :D
Nekem van egy homok szórva és újraszínterezve új csavarokkal. Váltóval kuplunggal főtengellyel önindítóval, gyári csapágyaival együtt adom. Bagóért odaadom!
rotax 123 blok gyujtás és hegerszett nélkül 25e! tökéletes minden része!
központi teló 6e
continental 130/70/17 95% 10e
előre is van gumim!
stb.
tel:06307316232
e-mail:czegledizsolt@freemail.hu
sevasztok van elado töröt power nyelv, és 2000res évjáratu rs index.
meg 1 kérdés. az hogy lehet hogy 20e ft os biztositási cseket küldtek ki? amikor tavaj 7e volt. ?
Elvileg ezeket a korszerű motorokat dugattyúcsapszeg eltolással tervezik, de igazából nem tudom mi az egyszerűbb a tervezésnél, a csapszeg eltolása vagy a forgattyúsházé. De azt is vedd figyelembe, hogy a dugattyú átmérője a csapszeg irányával megegyezően kisebb mint a csapszegre merőleges oldalpáré, a hőtágulás miatt, tehát felülről nézve ovális a dugattyú (szabad szemmel nem látod). Mikrométerrel tudod pontosan megmérni.
email az adatlapomon