Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Biztos bele lehet, csak át kell alakítani 1-2 dolgot.
A kérdésedre a választ nem tudom, de engem is érdekelne meg azon kívül az is hogy ha esetleg ez a te motorod hogy honnan szereztél gianelli véget?
A legegyszerűbb, hogy meggyőződj róla, mérd meg a kompressziót, gyári motornál, 12.5:1 az érték, ha olyan 10+-t mérsz még istenes a játék, de ha 10 alatt van, akkor vedd le a hengert, és nézd meg mit kell cserélni.
Sziasztok kérdésem a következö lenne,beletudom tenni a gömb Rs be az uj RS felniket? ha valaki tud erröl valamit kérlek informáljatok köszi
rs alkatrészek eladók , rotex 123 fötengely + blokkház+ váltó , deklik egyben 20000
06209238057
én utána nézegettem beszéltem olyanokkal akik komolyabban s régebben 2T-znek, hogy nekik mik a tapasztalataik.
Megaztán végigpróbáltam amit mertem.
Igazábol a repsolt és a castrolt használtam sokáig .
De valaki ajánlotta a Motul800 ast hogy az jó .
már amikor kibontottam s beleszagoltam tudtam nem olyan mint a többi .
aztán lecseréltem az olajat és elmentem kipróbálni, 4 óra múlva jöttem vissza fülig érő szájjal ami tele volt bogarakkal.
Érezhetően volt jobb a motorom.
Pláne most hálás a jó olajért hogy jobb cuccokal hajt.
Nálam így ment a kategorizálás.
Senki nem mondta hogy szar az agip 2t !
Igenis jó olaj .
de vannak jobbak.
hűtővédő: 2000 ft !
Farok idom : 7000 ft !
fejidom lámpa 10 000 ft !
index:1 500 / db !
ülés : 2 000 ft !
kábel köteg:10 000 ft !
hasidom : 8 000 ft !
power motor : 5 000 ft !
power computer : 5 000 ft !
karbi (28 as ) 10 000 ft !
két oldal csík idom : 3 000 ft / db !
imail: boti3@freemail.hu
önindítózásnál szokatlanul hülye hangja van. olyan kicsit nyivákolós vagy én nem is tudom, de nem a megszokott.
felkötöm magam ha megakadt....
Nem kell ahhoz feltétlen hang, hogy megszoruljon. Mikor kevesel, akkor szokott ilyet, és nem is áll be a kerék, csak hirtelen leáll a motor. És általában gázelvételnél. Itt az ősz, ilyenkor sok mindenkinek jön az akasztás. Karburálás gond. Tekerj bele egy mérőórát és kiderül hogy szorult e vagy sem, de indítózásnál egyből hallatszik.
Ragasztottam már meg motort, tudom milyen hang kiséri. Ez kussba volt. Akkor állt le mikor váltottam vissza és ugye húztam be a kuplungot -.- most hogy gondolkozok így volt.

Agip Speed 2t re meg ne mondjuk már hogy szar olaj....
Mi alapján történik a besorolás, hogy egy olaj jó vagy rossz, illetve nem a legjobb?
MotorMan-nak is van igazsága .
nézz Rá az olajzóra is ad e rendesen olajat .
Mondjuk a castrol sem egy rosz olaj de vannak jobbak is
Motul 7100 vagy a 800 az nagyon jó olaj.
reméljük nem tört a gyűrű.
Szia Norbi !
Szerintem ha rendesen kap olajat benzint és nem tört el a gyűrűd akkor lehet hogy a lendkerék vagy fellazult vagy elnyírta az éket és nem tudja mindig hogy hol is kellene gyujtani.

Delehet hogy elhányta magát az egyik vezeték.
Nézd át a lendkeréktől a gyújtásig a vezetékelést majd úgy indítózz.
Ha magában a blokkban nincs mechanikai gond akkor csak kábelnyűg lesz.

Sok szerencsét
Valószínűleg megszorult a gép, beragadt a gyűrű a dugattyúba és ezért ment el a kompresszió, esetleg eltört a gyűrű. Ez lehet szegény keverék miatt,illetve rossz olaj miatt. Én egyik olajat se önteném bele, mert nem a legjobb minőségűek. Vedd le a hengert és nézzétek meg a dugattyút.
Én is valami gyújtás problémára gondolok. De érdekes, hogy álltában a garázsban mi baja lett?
Meg az bosszant, hogy semmi jelet nem ad arra, hogy be szeretne indulni.
Egyenlőre tehetetlen vagyok
hűtővédő: 2000 ft !
Farok idom : 7000 ft !
fejidom lámpa 10 000 ft !
index:1 500 / db !
ülés : 2 000 ft !
kábel köteg:10 000 ft !
hasidom : 8 000 ft !
power motor : 5 000 ft !
power computer : 5 000 ft !
karbi (28 as ) 10 000 ft !
két oldal csík idom : 3 000 ft / db !
imail: boti3@freemail.hu
Hmm... Után gyújtás miatt szokott durrogni.
Agip Speed 2T, de most épp Castrol power racing volt benne.
3000-ret futott a komplett blokk mióta teljesen fel lett újítva.
olajon sosem spóroltam
No az még nem is lenne oly sok érte... Alszok rá még, de érdekel.
Milyen olajat használsz?
35+ posta irányárban.
Srácok van egy "kis" baj
Péntek délután utolsó motorozásra készültem, kitolom a gépet a garázsból, indítanám, de semmi. Teke az önindító, de csak durran hatalmasakat. Jó gyertya ki, beleraktam egy másikat, pöc-röff ahogy kell
mentem egy 15 km ert és beütött a krahh -.- fogta magát és leállt. addig szépen ment nem volt vele gond. 110 es tempóról lassítottam mert beértem lakott területre. Fordulatszám mérő leesik, kuplung rögtön behúz, nem éreztem h megragadt volna, annak azért csúnya hangja van, ez csak szimplán leállt.
Megálltam vártam pár percet, indítanám de semmi. Tekeri az önindító, de tök olyan a hangja mind amiben a kompresszió 0. Próbáltam azóta sok gyertyával, benzin szikra olaj van. Tolni is próbáltuk, de csak néha nagyokat durran és kész. Nem is erőltettem tovább nehogy valami nagyobb bajt csináljak vele. Ilyen még sose volt, nem ismerős a jelenség. Fogalmam sincs, hogy mitévő legyek. Aki tud segítsen
Rotax123-as blokkhoz Amal Sem trafó-gyujtáselektronika eladó. Vadonat újak, sokkal megbizhatóbbak és stabilabbak mint a gyári, 6 hónap csere garancia, bekötése gyerek játék ugyanugy szint-szin szerint kell mint a gyárinál. Kedvező áron eladóak!
érdeklődni itt lehet:
patvaros87@gmail.com
Mennyi az annyi?!