A legegyszerűbb, hogy meggyőződj róla, mérd meg a kompressziót, gyári motornál, 12.5:1 az érték, ha olyan 10+-t mérsz még istenes a játék, de ha 10 alatt van, akkor vedd le a hengert, és nézd meg mit kell cserélni.
én utána nézegettem beszéltem olyanokkal akik komolyabban s régebben 2T-znek, hogy nekik mik a tapasztalataik.
Megaztán végigpróbáltam amit mertem.
Igazábol a repsolt és a castrolt használtam sokáig .
De valaki ajánlotta a Motul800 ast hogy az jó .
már amikor kibontottam s beleszagoltam tudtam nem olyan mint a többi .
aztán lecseréltem az olajat és elmentem kipróbálni, 4 óra múlva jöttem vissza fülig érő szájjal ami tele volt bogarakkal.
Érezhetően volt jobb a motorom.
Pláne most hálás a jó olajért hogy jobb cuccokal hajt.
Nálam így ment a kategorizálás.
hűtővédő: 2000 ft !
Farok idom : 7000 ft !
fejidom lámpa 10 000 ft !
index:1 500 / db !
ülés : 2 000 ft !
kábel köteg:10 000 ft !
hasidom : 8 000 ft !
power motor : 5 000 ft !
power computer : 5 000 ft !
karbi (28 as ) 10 000 ft !
két oldal csík idom : 3 000 ft / db !
imail: boti3@freemail.hu
Nem kell ahhoz feltétlen hang, hogy megszoruljon. Mikor kevesel, akkor szokott ilyet, és nem is áll be a kerék, csak hirtelen leáll a motor. És általában gázelvételnél. Itt az ősz, ilyenkor sok mindenkinek jön az akasztás. Karburálás gond. Tekerj bele egy mérőórát és kiderül hogy szorult e vagy sem, de indítózásnál egyből hallatszik.
Ragasztottam már meg motort, tudom milyen hang kiséri. Ez kussba volt. Akkor állt le mikor váltottam vissza és ugye húztam be a kuplungot -.- most hogy gondolkozok így volt.
Agip Speed 2t re meg ne mondjuk már hogy szar olaj....
MotorMan-nak is van igazsága .
nézz Rá az olajzóra is ad e rendesen olajat .
Mondjuk a castrol sem egy rosz olaj de vannak jobbak is
Motul 7100 vagy a 800 az nagyon jó olaj.
reméljük nem tört a gyűrű.
Szia Norbi !
Szerintem ha rendesen kap olajat benzint és nem tört el a gyűrűd akkor lehet hogy a lendkerék vagy fellazult vagy elnyírta az éket és nem tudja mindig hogy hol is kellene gyujtani.
Delehet hogy elhányta magát az egyik vezeték.
Nézd át a lendkeréktől a gyújtásig a vezetékelést majd úgy indítózz.
Ha magában a blokkban nincs mechanikai gond akkor csak kábelnyűg lesz.
Valószínűleg megszorult a gép, beragadt a gyűrű a dugattyúba és ezért ment el a kompresszió, esetleg eltört a gyűrű. Ez lehet szegény keverék miatt,illetve rossz olaj miatt. Én egyik olajat se önteném bele, mert nem a legjobb minőségűek. Vedd le a hengert és nézzétek meg a dugattyút.
Én is valami gyújtás problémára gondolok. De érdekes, hogy álltában a garázsban mi baja lett?
Meg az bosszant, hogy semmi jelet nem ad arra, hogy be szeretne indulni.
Egyenlőre tehetetlen vagyok
hűtővédő: 2000 ft !
Farok idom : 7000 ft !
fejidom lámpa 10 000 ft !
index:1 500 / db !
ülés : 2 000 ft !
kábel köteg:10 000 ft !
hasidom : 8 000 ft !
power motor : 5 000 ft !
power computer : 5 000 ft !
karbi (28 as ) 10 000 ft !
két oldal csík idom : 3 000 ft / db !
imail: boti3@freemail.hu
Srácok van egy "kis" baj
Péntek délután utolsó motorozásra készültem, kitolom a gépet a garázsból, indítanám, de semmi. Teke az önindító, de csak durran hatalmasakat. Jó gyertya ki, beleraktam egy másikat, pöc-röff ahogy kell
mentem egy 15 km ert és beütött a krahh -.- fogta magát és leállt. addig szépen ment nem volt vele gond. 110 es tempóról lassítottam mert beértem lakott területre. Fordulatszám mérő leesik, kuplung rögtön behúz, nem éreztem h megragadt volna, annak azért csúnya hangja van, ez csak szimplán leállt.
Megálltam vártam pár percet, indítanám de semmi. Tekeri az önindító, de tök olyan a hangja mind amiben a kompresszió 0. Próbáltam azóta sok gyertyával, benzin szikra olaj van. Tolni is próbáltuk, de csak néha nagyokat durran és kész. Nem is erőltettem tovább nehogy valami nagyobb bajt csináljak vele. Ilyen még sose volt, nem ismerős a jelenség. Fogalmam sincs, hogy mitévő legyek. Aki tud segítsen
Rotax123-as blokkhoz Amal Sem trafó-gyujtáselektronika eladó. Vadonat újak, sokkal megbizhatóbbak és stabilabbak mint a gyári, 6 hónap csere garancia, bekötése gyerek játék ugyanugy szint-szin szerint kell mint a gyárinál. Kedvező áron eladóak!
érdeklődni itt lehet:
patvaros87@gmail.com
06209238057
Megaztán végigpróbáltam amit mertem.
Igazábol a repsolt és a castrolt használtam sokáig .
De valaki ajánlotta a Motul800 ast hogy az jó .
már amikor kibontottam s beleszagoltam tudtam nem olyan mint a többi .
aztán lecseréltem az olajat és elmentem kipróbálni, 4 óra múlva jöttem vissza fülig érő szájjal ami tele volt bogarakkal.
Érezhetően volt jobb a motorom.
Pláne most hálás a jó olajért hogy jobb cuccokal hajt.
Nálam így ment a kategorizálás.
Igenis jó olaj .
de vannak jobbak.
Farok idom : 7000 ft !
fejidom lámpa 10 000 ft !
index:1 500 / db !
ülés : 2 000 ft !
kábel köteg:10 000 ft !
hasidom : 8 000 ft !
power motor : 5 000 ft !
power computer : 5 000 ft !
karbi (28 as ) 10 000 ft !
két oldal csík idom : 3 000 ft / db !
imail: boti3@freemail.hu
felkötöm magam ha megakadt....
Agip Speed 2t re meg ne mondjuk már hogy szar olaj....
nézz Rá az olajzóra is ad e rendesen olajat .
Mondjuk a castrol sem egy rosz olaj de vannak jobbak is
Motul 7100 vagy a 800 az nagyon jó olaj.
reméljük nem tört a gyűrű.
Szerintem ha rendesen kap olajat benzint és nem tört el a gyűrűd akkor lehet hogy a lendkerék vagy fellazult vagy elnyírta az éket és nem tudja mindig hogy hol is kellene gyujtani.
Delehet hogy elhányta magát az egyik vezeték.
Nézd át a lendkeréktől a gyújtásig a vezetékelést majd úgy indítózz.
Ha magában a blokkban nincs mechanikai gond akkor csak kábelnyűg lesz.
Sok szerencsét
Meg az bosszant, hogy semmi jelet nem ad arra, hogy be szeretne indulni.
Egyenlőre tehetetlen vagyok
Farok idom : 7000 ft !
fejidom lámpa 10 000 ft !
index:1 500 / db !
ülés : 2 000 ft !
kábel köteg:10 000 ft !
hasidom : 8 000 ft !
power motor : 5 000 ft !
power computer : 5 000 ft !
karbi (28 as ) 10 000 ft !
két oldal csík idom : 3 000 ft / db !
imail: boti3@freemail.hu
3000-ret futott a komplett blokk mióta teljesen fel lett újítva.
olajon sosem spóroltam
Péntek délután utolsó motorozásra készültem, kitolom a gépet a garázsból, indítanám, de semmi. Teke az önindító, de csak durran hatalmasakat. Jó gyertya ki, beleraktam egy másikat, pöc-röff ahogy kell
mentem egy 15 km ert és beütött a krahh -.- fogta magát és leállt. addig szépen ment nem volt vele gond. 110 es tempóról lassítottam mert beértem lakott területre. Fordulatszám mérő leesik, kuplung rögtön behúz, nem éreztem h megragadt volna, annak azért csúnya hangja van, ez csak szimplán leállt.
Megálltam vártam pár percet, indítanám de semmi. Tekeri az önindító, de tök olyan a hangja mind amiben a kompresszió 0. Próbáltam azóta sok gyertyával, benzin szikra olaj van. Tolni is próbáltuk, de csak néha nagyokat durran és kész. Nem is erőltettem tovább nehogy valami nagyobb bajt csináljak vele. Ilyen még sose volt, nem ismerős a jelenség. Fogalmam sincs, hogy mitévő legyek. Aki tud segítsen
érdeklődni itt lehet:
patvaros87@gmail.com