Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

De az is lehet,hogy csak szilupakszos.....
kicsit hihetetlen aza sok mici az adatlapodon
DE a szilentboksának is lehet baja!
az lófasz
Úgy hallom,relantinban van egy kis hangja...Lehet a sebszekrényből jön
Vagy a benzinmedencéből?
Bár nem érdekel,hisz gombra gyúlik
légellenállás, sebesség!
de hallod alattad h. pörgött 10,5 öt amikor nekem 5volt a max hiába húztam?
Mi az,hogy terhelés?
Ati, akapotát felnyitottad már? Relantinban szépen jár? Rácser lesz holnap, mert akkor gombrúl gyúlni fog!
nbekem üresben, és sebességben is 17.000
úgylátszik
igen, mert nincs terhelés
Minden szemetet összefúj a szél?
üresbe teljesen mind1 mennyit pörög úgyse ott használod aki meg üresben kipörgeti annak annyi esze sincs mint egy marék lepkének.mindíg az a lényeg hogy terhelés alatt mennyit fororg
megbeszéltük de írj már arra a kérdésre 1 választ plz
ha fél centivel, már akkor is! nem kell kettő
nah de a kérdésem! h. semmi módosítással is pörögnek üresben a gyári rsek 13500at?
mondom h. jó nagy faszságot írtam öreg ... a szerelő jót mondott amúgy csak hülyeséget gondoltam vagyis inkább nemgondoltam végig a 2üteműt h. mi is a szerepe ...nah ennyi mr amúgy az a faszinál is építtetnek dragrobogókat...szal most nemtom ezért vagy ilyen más szerelőkkel vagy nemtom ...elég a finomabb hangnem a spárba arrébtolják 2cm vel a kocsidat h. elférjenek és te agyonütöd ...kb ilyen kis agresszív lehetsz javíts ki ha tévedek...
de osztalak, mert hülye vagy, mint a szerelőd!
mondom h. én írtam faszságot...olvassálmár 1 kicsit tudor ne csak osszad a népet...
Úgy látszik a szerelőd a te fajta hülyegyerekekből akar megélni
mondjad a szerelődnek, hogy maximum rotációskapát szereljen, mert sok ez neki
jaja írtam ,csak elősször hülyeséget
ha szimeringes lenne, akkor emelkedne mindig a fordulat.
a nipponenso gyújtás... bocs a félreírásokért