helyes gondolat... xt 600ról van leírás is a neten ah belefaragták mito vázba..amúgy nemtudom.. irogasd googliba h supermono..arrra sok finom dolgot ki szoktot dobni
Srácok nem tudjátok véletlenül hogy miylen 4T blokk "passzolna" bele az rs-be a gyári helyet? Gondolok arra hogy bele lehet tenni egy kisebb V2-est vagy őőőő 1 hengeresből egy mittomén supermotónak a blokkját ami kb 450-es..?
Egyetértek! Én se nyúlnék a gyárihoz, csak ha sérül. Persze, én is felpolíroztam a felni ráfját az aprilian, de azon egy tenyérnyi helyen levállt a szinter, és úgyis le kellett volna festeni, a rákerülő láncspray meg nem tett jó a festék... Az alut meg könnyű tisztítani.... Ráadásul ez a kék talán a legszebb szín, amit motorfelnin láttam De hát ővé, ő tudja, mit akar.
Én is az utóbbira tippelnék, hogy veled van a baj :)
Ennek a VFR-nek is hasonló képpen van megoldva a felni és sokkal, de sokkal durvább, mint egy sima szürke felnivel. Szép a csillogás nélkül is meg minden, de így 1000szer szebb.
Így vagyok az RS-sel is. Nagyon szép, gyönyörű stb, de lehet szebb is. és ha szebb akkor jobb is
De hát kinek a pap, kinek a papné. Nekem a papné
ez a kék felni annyira egyedi feltünő meg szal ez sztem sokat dobott a gépen egy gixeren nem számít a felni szine (sztem) de ezen a mocin valahogy nagyon szembeötlő lehet velem van a baj
Nem így fog kinézni. Csak ez adta az alap ötletet...
Kár értük? Hmmm... A lényeg, hogy nekem tetszen. A kékkel azért nem voltam kibékülve, mert a kék nem illik a motorhoz. Sehol sincs a fényezésben kék, akkor minek kék a felni? Persze szép kékkel is, de nem eléggé. A Szürke/Ezüst sokkal szebb, sokkal jobban áll az RS-hez mint a kék.
Majd meglátjuk hogy milyen lesz a végeredmény, annyi biztos, hogy nem olyan lesz mint a képen
helló,
tyt vagy vki milyen dugók a jók? amik bírják ?...(ne vertex hanem ami bírja és az ára se legyen annyira vészes)
mert nekem majd kéne 1 aztmondta a szerelőm mielőtt szétbaszódna + hogy a gyári rezóról le lett vágva az a kis picike folytás (2cm átmérőjű) meg lehet kicserélem a dobod mert azt kéne mert tiszta koksz+jah meg a rezóban valszeg áll az olaj vmi ilyesmit mondott és ha nyélgázon megyek akkor nagyrésze eltávozik...szal ezek után a dobbal vinné a 175öt vagy csak más rendszerrel?
Eladó egy gyári és szalon állapotban lévő aprilia rs 125 típusú motorkerékpár, magánszemélytől!
2007 04.havi,garantált 5050km-rel
Magyarországon vásárolt fél éves motor, szervizkönyves(1000km-es, 4000km-es kötelezőszervizek megvoltak, márkaszervizben), rendszámos(a1-es jogosítvánnyal is vezethető), garanciális(4.5fél évig), nyitott poweres(35LE), törzskönyv, forgalmi, pótkulcs, gyári szerszámkészlet, használati útmutató(teljes leírás), garantált kilométer futás leellenőrizhető(városban használt, pályán nem volt, bájáratása szakszerűen történt)gumikon még megvannak a szőrök! Új design-os! Gyári extrák:E-H tárcsa radiális 4dugattyús féknyergekkel, hátul állítható rugóelőfeszítés, fedélzeti számitógép(digitális kijelzőn:köridőmérő, óra, napi km, össz km, motorhőfokmérő+...)! Az új motortól csak az ára különbözteti meg, mert 200000ft-al olcsóbb! (ez garantáltan nem fog megragadni)
irányár:1100001ft
hitelre: 20%kezdő=220000ft 48hónapos futamidővel havi 25985ft! Kérésre hiteltáblálázatot küldök(meg lehet venni hosszab hitelre is:))
Aztán majd jó sok km-t megyünk közösen, a NEMKÉK felninken XD
Én kiütést kaptam attól a kéktől...
Dehát mindenkinek saját ízlése van
Ennek a VFR-nek is hasonló képpen van megoldva a felni és sokkal, de sokkal durvább, mint egy sima szürke felnivel. Szép a csillogás nélkül is meg minden, de így 1000szer szebb.
Így vagyok az RS-sel is. Nagyon szép, gyönyörű stb, de lehet szebb is. és ha szebb akkor jobb is
De hát kinek a pap, kinek a papné. Nekem a papné
És ezek után csak üveghangon kell vele közlekedni, mert egyébként újra telerakódik kokszal és olajjal a rendszered...
Kár értük? Hmmm... A lényeg, hogy nekem tetszen. A kékkel azért nem voltam kibékülve, mert a kék nem illik a motorhoz. Sehol sincs a fényezésben kék, akkor minek kék a felni? Persze szép kékkel is, de nem eléggé. A Szürke/Ezüst sokkal szebb, sokkal jobban áll az RS-hez mint a kék.
Majd meglátjuk hogy milyen lesz a végeredmény, annyi biztos, hogy nem olyan lesz mint a képen
tyt vagy vki milyen dugók a jók? amik bírják ?...(ne vertex hanem ami bírja és az ára se legyen annyira vészes)
mert nekem majd kéne 1 aztmondta a szerelőm mielőtt szétbaszódna + hogy a gyári rezóról le lett vágva az a kis picike folytás (2cm átmérőjű) meg lehet kicserélem a dobod mert azt kéne mert tiszta koksz+jah meg a rezóban valszeg áll az olaj vmi ilyesmit mondott és ha nyélgázon megyek akkor nagyrésze eltávozik...szal ezek után a dobbal vinné a 175öt vagy csak más rendszerrel?
Eladó egy gyári és szalon állapotban lévő aprilia rs 125 típusú motorkerékpár, magánszemélytől!
2007 04.havi,garantált 5050km-rel
Magyarországon vásárolt fél éves motor, szervizkönyves(1000km-es, 4000km-es kötelezőszervizek megvoltak, márkaszervizben), rendszámos(a1-es jogosítvánnyal is vezethető), garanciális(4.5fél évig), nyitott poweres(35LE), törzskönyv, forgalmi, pótkulcs, gyári szerszámkészlet, használati útmutató(teljes leírás), garantált kilométer futás leellenőrizhető(városban használt, pályán nem volt, bájáratása szakszerűen történt)gumikon még megvannak a szőrök! Új design-os! Gyári extrák:E-H tárcsa radiális 4dugattyús féknyergekkel, hátul állítható rugóelőfeszítés, fedélzeti számitógép(digitális kijelzőn:köridőmérő, óra, napi km, össz km, motorhőfokmérő+...)! Az új motortól csak az ára különbözteti meg, mert 200000ft-al olcsóbb! (ez garantáltan nem fog megragadni)
irányár:1100001ft
hitelre: 20%kezdő=220000ft 48hónapos futamidővel havi 25985ft! Kérésre hiteltáblálázatot küldök(meg lehet venni hosszab hitelre is:))
A szürke felni a nyerő :D