Igazából ha valami jó csereajánlatot kapok valami gyorsaságira akkor elcserélem. Eladni nem akarom. Jah nemsokára cserélem a képeket. Igen szerintem is jó ár a pegasoért, fasza kis motor de csak porosodik.
Hehe de szét ám! Elméletileg idomokkal foglalkozom hát szépnek kell lennie.Már csak a két hátsó idomot kell fújnim és rakhatom is össze. Nagyjából 100-120 körül gondoltam eladni a Pegasót.
Esetleg nincs vki, akinek van otthon két felesleges lamellája és két közéjük való lemez? Miskolc, kazinbarcika, ózd környékén, vagy aki baráti áron elküdené nekem?
Sziasztok! Hány kuplung lamellának kellene lenni a kuplungban. mert nekem csak 5 van és robbantott blokk alapján meg hatnak kellene lenni vagy ez nem számít jelentősen?
Szia tamás! Képet készítek de külsőleg nem változott semmi azon kívül hogy a blokk részei mikor darabokban volt kapott egy fekete kestést, és a bal deklin már van egy berúgó kar is. Úgy veszem észre hogy az önindítónak nem nagyon tetszik a + 35ccm így hát rúgni kell. Most hogy jelölésen futnak a kiegy.t. kerekei olyan mint ha egy hajszárítót szorítanál a kormány helyett
Túrázni jó vele, csak ne akarj vele gyorsan haladni, és ne szégyelj kapcsolgatni. Ez nem egy nagy egyhengeres négyütemű, én 100 körül mentem vele, mindig ügyeltem arra, hogy a power-szelep nyitva legyen, de ne legyen húzatva. Lehet, hogy most sokan felhördülnek, de úgy éreztem akkor nem erőlködik, hanem szépen megy.
István, jó hallani a kis elődről! Először is fotót kérünk, másodszor is elfordítva egy foggal a kiegyensúlyozó-tengely? Harmadszor: a transalpot a honda-márkaszervizbe KELL vinni. Elissával mizu?
Az új RS-t meg nem lehet ehhez hasonlítan mert az új mégis csak új nem felujított. Mentem a faluban 2 karikát 8 óra felé de nem vettem észre semmi rendelleneset.
Cső! Sajnos a 34 karbit ki kellett cserélni mert nem birtam vele. Állítottam a tőn maxra vettem az üzemanyagszintet de ugyan az. Van egy sejtésem hogy szűkös neki a hely és meg van törve a bovdenház. A másik karbival megy de a üzemanyag szintjét még állítani kell mert hiába vettem föl a tűt kisfordulaton gázadásra hörög. Kisfordulaton egy picit érezhetően jobban megy, föjjebb meg nem merem még megnézni.
István, jó hallani a kis elődről! Először is fotót kérünk, másodszor is elfordítva egy foggal a kiegyensúlyozó-tengely? Harmadszor: a transalpot a honda-márkaszervizbe KELL vinni. Elissával mizu?