Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sokan azt nevezik power nyitásnak amikor érzik, hogy megindul a motor (megjön az ereje). Egy power nélküli motoron ezt sokkal jobban érezni(sokkal intenzívebb), a power szelep csak egyenletesebb teljesítményleadást tesz lehetővé (átlagos körülmények között használhatóbb a motor).
Történetesen van egy eladó mágnesem, ami működik. 5e ft ért a tiéd.
a behuzo magnest nem árt kitakaritani és a power nyelv környékén sem árt neki ha kitakaritod. szerintem csak annyi lessz hogy szorulhat és azért nem tudd kinyitni rendesen mivelazt irtad hogy érezni valamit hogy nyit a power csak nem az igazi.
Tegyél feszültséget rá az akksiról, csak a helyes polaritásra figyelj! Nézd meg hogy nyitogatja-e rendesen a szelepet ill. teljesen kinyitja-e!
és az áramot honnan kapja? vagyí mi alapján 7200 nél?
Szorulhat a powernyelv vagy a bowden, de szerintem neked a mágnes tekercsével lesz gond!
és mosjuk ha a mágnes jó, akkor még mi baja lehet?
na kikötöttem, éss úgy húz 7 ezer után mint régen. akkor most megknée nézni h a tekercs ha áramot kap akkor meghúzza-e a bowdent?
Nem árt neki, csak alacsonyabb fordulatszám tartományba kicsit erőtlenebb lesz.
nem árt neki ha alacsony fordulaton is nyitva van?
próbáld azt meg hogy a power mágnesd megkötöd hogy legyen teljesen kinyitva a power és ha ugy jó akkor ott kell a hibát keresni...
és mondjuk amikor megvettme a motort 130 volt a vége, két hónapmúlva nehezen érte el a 120 at most egy hete 110 most pedig 105 és hatodikban nem forog 8ezer felé
a power mágnese, de nem arról van szó hanem érzem h elgynegült ,mert eddig erősebbet húzot, szó sem volt arról hogy azt aakrom h kitépje a kezemből.
Milyen mágnes? Ne akard már hogy egy 125-ös motor 4-5-6-ban úgy gyorsuljon, hogy kitépi a kezedből a kormányt!
akkor mi volt alatta? mert a cavarnak a végében van egy nút amibe beleül a golyó.gondolom. és anélkül jött a lyukon a levegő , belraktam egy golyót és jó lett:D szóval csak gondolom golyó kelétt oda, mert halottam vmit kipotyanni belőle maikor lefelé fodítottam.

másik gondom meg az h nem éri el a végét sehogysem, gondolom a mágnes halt meg,mert egyre csökken a végsebessége és egyre gyengébben húz meg powernyitásnál. a gyujtókábelt meg a pipát kicseréltem. kontakthibás volt mert alulról jobban megy de most 7000 nél éppenhogy csak kicsit húz. 4-5-6 ban márnem is érezhető. mennyibe kerül a mégnes?
Ez a pegaso eladó, blokk nélkül első fékrendszer is megvan csak lelett szedve de teljesen jól müködik. ára:50eft vagy ha nem megy el egyben akkor bontva eladó!
Szia ,honnan veszed hogy volt alatta golyó? mert nem szokott
hellósztok ! mekkora golyó kell a hátsó fék légtelenítőcsavrja alá? mert leesett és nem találom. és azt sme tudom mekkora most raktam bele biciklinek a fejcsövéhez való golyótezzel eddig jól zár de fogalmama sincs mekkora volt, vagy mivel lehet helyettesíteni? esetleg vkinek otthon?köszöntem
Hello. Nem érződött úgy.Az a baj,hogy már nem az eredeti bowden szakadt el.De szerintem marad a régi benne.A légszűrő szar,már rendeltem bele.És megfogadom hegzol tanácsát.Pont azt csinálja amit ő is írt.
Eladó egy pegaso váz. 125/50-esként volt használva, a motor már nincs benne, egyébként normál állapotú csak egy motor kell bele hogy újra motorozható legyen. kérésre emailon képet tudok küldeni. ára:50eft szállitásban tudok segiteni!
érd:patvaros87@gmail.com - email
patvaros87@freemail.hu -msn
06303207630
Nem rosszmájúan írtam ha esetleg ugy érződött ki a hangombol. Amugy a világ minden kincséért se cseréld le a régi fajta powert.Kevesebb hiba, biztosabb működés. De csak ha a bowden a baja, csak foraszd meg.
Hello!

Jó esély van rá hogy kontakt hibás a gyújtó kábeled, vegyél újat gyertya pipával együtt. Volt már ilyen több embernek is "megáll és csak darál".... sok szerencsét!
A haverom aki árulta.És ismertem a mocit.Nagyon karba volt tartva.Egyébként vele szerelem ha van valami.Amúgy nekem 6000 előtt nyit egy picit. Igaz a régebbi power van benne,mer az elektromosnak elszakadt a bowden.De szeretnék venni hozzá. Ha tud valaki írjon.
Igen, igen itt árulta a srác jo ideje. Így külsőre elég igényesnek néz ki. De ha elektromos gondod lesz az sokba fog kerülni sajna. Ha a trafó a szar az olyan 12e ha az alaplap akkor olyan 17 ha a lendkerék akkor 15. De mint mondtam a helyedben valószínüleg a karbi tisztitásával kezdeném. Írtad hogy érzed hogy nyit a power. HOgy érzed mikor az 7100 körül nyit? SZóval valamit nem jól érzel, ha írsz még a hibáról, akkor megpróbálok segíteni. De a két dolog amit megnézel a gyetya és a karbi legyen..
Bocsi.