Sziasztok! Most vettem egy pegaso 125 -öst és mikor hidegvan az istenért sem lehet önindítóval beindítani.Nem tudnátok esetleg tippeket adni .hogy mi lehet a vassal.
Csitke persze, tudok küldeni, de legkorábban hétvégén, mert amúgy Franciaországban dolgozom.
Pityu9 köszi, pont erről van szó. Nincs harag senkivel, de a Pegaso-ra nincs időm egyáltalán. Kevés munkával elég jó motort lehet csinálni belőle, úgy gondolom.
Gyerekek! Ne cigá...kodjunk már! Kép alapján nem lehet motort vásárolni. A srác már így is nagyon nagyon jóval ár alatt adja. El kell menni meg kell nézni, ha tetszik megvenni, ha nem akkor meg hazajössz, ennyi!
elöször is nem az árról van szó csak tisztában szerettem volna lenni azzal hogy mit kell megcsinálni
de ha ennyire nem veszed komolyan akkor ténleg felejtsük el!
Amióta nálam van (vagy három éve) talán hatszor mentem vele. Abból három terep volt, el is vágódtam egyszer egy bokorba. :) Azt hittem rendszeresen fogok terepezni majd, mert volt régen egy ETX 125-öm, amit szerettem, de a kevés szabadidőmet inkább a ZX-636-os Kawámra áldozom.
A kuplung azért csúszik, mert elkoptak a lamellák, az árát elengedem ha gondolod, szerintem olyan 10,000 Ft lehet, nem tudom.
Hogy mennyi az alja? Nem tudom, szerintem ez se túl sok érte. De nem ezen akarok meggazdagodni.
teljesen mindegy mit mutat az órája szerintem. Senki nem tudja, hány km van benne.
A sárga-piros izé szerintem gyári, én nem ragasztottam rá semmit.
Hibái: karcos idomok, csúszó kuplung. Akksi már gyenge, ennyi év állás után. Önindítóra nem indul el, csak tolásra. Nincs km-óra spirál, se ford.mérő spirál.
Viszont a hátsó rugóstag rendesen csillapít, új a D.I.D. láncszett, fékbetét, mittudoménmi.
Ha sokallod az árat, engedek belőle. Egy százasból mindent meg lehet csinálni rajta, és jóval többet fog érni. Ritka a rendszámos Pegaso 125.
Van egy Pegaso 125-ösöm eladó. Rendszámos, gyári fényezésű. Még régen ráköltöttem 60,000-et, leműszakiztattam, azóta talán háromszor mentem vele. Időközben lejárt a műszakija. A forgalmi szerint 11 kW-os. Szerintem már csak tolásra indul.
Egy éve áll a garázsban, nekem csak útban van. Ha kell valakinek alkatrésznek vagy új életet akar lehelni bele, szóljon. Az ár szinte mellékes, csak vigyétek. Legyen mondjuk... irányár 120,000 Ft?
sziasztok!
tudna nekem valaki adni egy kapcsolási rajzot 125 ös pegihez? nagyon hálás lennék!
mail címem: peetpeete@citromail.hu
köszöntem szépen
szépnapot!
Pityu9 köszi, pont erről van szó. Nincs harag senkivel, de a Pegaso-ra nincs időm egyáltalán. Kevés munkával elég jó motort lehet csinálni belőle, úgy gondolom.
Engem érdekelne a motor.lenne még több kép?
A többit inkább privátban, ha gondolod.
de ha ennyire nem veszed komolyan akkor ténleg felejtsük el!
Szerintem felejstük el.
A kuplung azért csúszik, mert elkoptak a lamellák, az árát elengedem ha gondolod, szerintem olyan 10,000 Ft lehet, nem tudom.
Hogy mennyi az alja? Nem tudom, szerintem ez se túl sok érte. De nem ezen akarok meggazdagodni.
közúton használtad?
mennyi lenne az alja az árnak?
teljesen mindegy mit mutat az órája szerintem. Senki nem tudja, hány km van benne.
A sárga-piros izé szerintem gyári, én nem ragasztottam rá semmit.
Hibái: karcos idomok, csúszó kuplung. Akksi már gyenge, ennyi év állás után. Önindítóra nem indul el, csak tolásra. Nincs km-óra spirál, se ford.mérő spirál.
Viszont a hátsó rugóstag rendesen csillapít, új a D.I.D. láncszett, fékbetét, mittudoménmi.
Ha sokallod az árat, engedek belőle. Egy százasból mindent meg lehet csinálni rajta, és jóval többet fog érni. Ritka a rendszámos Pegaso 125.
Egy éve áll a garázsban, nekem csak útban van. Ha kell valakinek alkatrésznek vagy új életet akar lehelni bele, szóljon. Az ár szinte mellékes, csak vigyétek. Legyen mondjuk... irányár 120,000 Ft?
patvaros87@gmail.com
www.apriliayorkshire.
com
tudna nekem valaki adni egy kapcsolási rajzot 125 ös pegihez? nagyon hálás lennék!
mail címem: peetpeete@citromail.hu
köszöntem szépen
szépnapot!
Aktuálissá vált a powermágnes?