haliho
a 650es pegasoról mit tudnátok mondani egy lehetséges vásárlás esetén? mire kell figyelni, mennyire strapabiro,stb?
válaszotokat köszönöm előre, üdv
Most vettem egy ilyen paripát és nincs elég olaj szerintem a telóban.Nem tudja valaki mennyi megy bele?Ha jól tudom felemás,az egyik rugózik,a másik csillapít?
Hello!Egy kérdésem volna.Mi lehet az oka annak, ha le szeretném állítani a motort de nem lehet, hiába kapcsolom le a gyújtáskapcsolót, és hiába veszem ki a kulcsot?Nektek volt már ilyen gondotok?Előre is köszi
Nem csörög, nem zörög. De már biztos nem tökéletes, mert hát nem új, szóval én is szétszedetném a blokkot és kicseréltetnék benne minden csapágyat, biztos ami biztos. Erre egyébként a tél pont megfelelő.
A többi dolgot meg, amit én már kicseréltettem rajta, egy 240,000 Ft-os gépen is ki kéne cseréltetni, ezen meg már nem kell.
Aki akar motort venni, akkor az szerintem mán vegye meg ezt a gépet. Ha lenne időm(mert még most a pénzem meg is lenne rá) akkor tuti megvenném. Gondoljatok bele, hogy ha nem is állítod talpra, az alktrészeiből egy 100000ast nagyon hamat össze lehet árulni. Nem tudom ez a kuplungcsúszás miféle, de szerintem egy nap szétszedni, megnézni mikell, az 3 napon belül ottvan meg kb egy nap összerakni. A lammellák meg nem drágák Szerintem olyan 8000 ft a lammella, meg kb 8 egy tömítéskészlet, meg akkor én tutira kicserélném a csapágyakat, hogy a blokkot mégyegyszer szét ne kelljen venni, szerintem az összes csapágy nincs több 8e nél. Akkor az összesen 24 e ft. Tehát ha a 110 irányár, akkor szerintem olyan 100 ért odaadja, 40 még átiratod, mert papíros is ráadásulm és akkor ha még váratlan dolgok közbe jönnek 180ból tuti van egy motorod, ami jó. Ehhez persze kell az hogy ne csörögjön zörögjön, meg a dugó és a főtengely normális állapotban legyen. Erről nyilatkozhatnál még valamit. Amúgy szerintem igényes motor.
Csitke, még pár kép az akciós Pegaso-ról.
Nálam kapot új
- láncszettet (D.I.D. lánc, +5 fogú JT lánckerék)
- gyújtómágnest fogaskoszorúval
- power-szelep javítást
- akkumulátort
- első fékbetétet
- első gumit (használt)
- gyertyát+pipát+gyertyakábelt
- kormánycsapágybeállítást
- PRO Grip markolatokat, de a gyári is megvan
- műszakit, ami azóta lejárt
Ezután kb. ötször mentem a motorral, majd leállítottam a garázsban.
Kell rajta kuplunglamellákat cserélni, akksit is már, meg néha kontakthibás a fényszóró. Az olaj szivárog néha egy-egy cseppet alul.
Ajándékba adok egy pár PRO Grip könyökvédőt, meg ha olyan kedvem lesz, egy PRO Grip krosszmezt is, ami kétszer volt rajtam.
Titok hidegben. Benzincsap kinyit. Gyújtás ráad. Szivató nélkül önindítózás kb 2 másodpercig, ha nem indul be akkor szivató ráhúz. Ha nem indul be így, akkor gyenge az aksid, vagy az önindító le van lakva... Ennyit tudtam segíteni..
a 650es pegasoról mit tudnátok mondani egy lehetséges vásárlás esetén? mire kell figyelni, mennyire strapabiro,stb?
válaszotokat köszönöm előre, üdv