Itt vannak a képek. Nem ismer valaki egy af1 tulajdonost véletlenül aki meg tudná mondani melyik szín hova megy? És egyáltalán 2 vagy 3 vezeték jön a generátorról?
Segítsetek ha tudtok!
Hát ez ugy sikerült hogy stoppie közbe elszált a szimering fejreáltam és leraktam egy időre a motort mert összetört.. most befogtam streetfighternek és elég szar a fékpofa bomlik meg minden aztán nem jó vele elsőkerekezni és ezért jött így össze
Srácok szereztem fesszabájlyzót ,kiderült ,hogy tényleg az ment tönkre.
De nem olyan mint az enyém volt. Egy 125-ös AF1-ből van. Nem tudja valaki ,hogy az jó-e bele és hogy melyik színű vezeték hova való? Csak kilóg belőle a vezeték és nincs meg jelölve sehogy.
Meg mi az ára a fesszabályzónak? (ha ez mégsem lenne jó)
italmondonál van fékpofa is, de nekem tetszett, amit a domi223 mondott, hogy lehet új ferrodolréteget ragasztatni rá 1500-ért.
Érdekes, a szimering+fékpofa csere mindig együtt van...
Rendeltem bele egy szimering párt 4300 ft-ért de ugye egy teleszkópszárba 2 szimering megy , ha a vastagabbat a 38x50x10.2-es szimering alá berakok egy bolti 38x50x7-es szimeringet az úgy jó lessz? mert nemnagyon akarok arra is vagyont költeni.... Nem tudja valaki hogy honnan lehet rendelni első fékpofákat? Jah és köszi a segítséget
Sziasztok! Lenne egy kis problémám! Pegasomba elsőteleszkóp szimeringet cseréltem és 2 stoppie után elkezdte okádni az olajat , szimering az skf monnyuk 300 ft-os... szimeringem ennyit bírt volna vagy valami más baja lehet?Nem nyomta ki a telószimeringet néztem:( Segítsetek légyszi 3 napja szenvedek vele
Hát igazad van ,de nem a fesszabályzónál mértünk ré és ott kettő vezeték volt.
Szerintem mennie kéne 12v-nak a rendszerbe is meg az aksira is.
Amúgy volt egy tuareg kapcsolási rajzom csak elég vacak volt a minősége. Megrajzoltam normálisan.
Ha kell valakinek szóljatok a jelmagyarázat kb. 90%-át is lefordítottam olaszról.
Na még egy darabig méricskélni kell meg lekapni a tankot meg hasonlók.
Az aksi jó kell hogy legyen fél éves sincs és külömbem is ha lemerül simán fel töltöm szóval vszi a töltést.
A generátorból jövő szabályzatlan feszültség az jó (25v körüli ha jól emlékszem) viszont a szabályzott feszültség 2x12v helyett az egyik ágon 6v van a másikon meg 0v. A fesszabályzót lehet hejettesíteni szerintetek másik 12v-ossal ami mondjuk japán?
Hello tejszin!
tényleg rég voltál! Még megvan a motor? Kéne neked is már valami nagyobb...
Amúgy: mérd meg egy sima multiméterrel, hogy hány VOLT van (na ez jó hülyén hangzik) az akksin leállítva, és járó motorral. Ha van különbség (kb 0.5 V) akkor szerintem csak az akksid "nem veszi fel a töltést".
FOGYASZTÁS MÉRŐ: Apunak van ilyen egy Diesel kocsiban. (fél litert fog 100-on, ami 165 forint!)
Jó rég jártam erre. Én is leporoltam a mocit illetve azt még nem ,de mindenesetre megsétáltattam.
Van egy ÖkisÖ gondom az elektronikámmal nem tölt i vissza az aksit a generátor. Van rá sansz ,hogy a fesszabályzó adta meg magát. Nem tudja valaki mien erban mozognak?
Teló szimering ==- Fék
de ezt mondtam. Hogy sokat költöttem-e rá? Hm... Egyeltalán nem... Szerinted? Te tudod legjobban, milyen jó árai vannak a Trojáknak... Nem baj, a Transalp még drágább!
Kedves Pityu9!
Nem érzem magam inkorrektnek, sőt az ismerősödnek lehetősége volt eldönteni, hogy megveszi-e a motort, vagy sem. Tájékoztattam minden hibájáról, mielőtt elindult megnézni a motort, hisz nem árulok zsákbamacskát! Téged is szivesen láttalak volna, és akkor talán segíthettél a vételnél. Az ismerősöd látott benne fantáziát, és megvette. Amit elmondtam róla, hogy mi volt kicserélve rajta, az úgy is van. Nekem 290 e Forintban volt a motor, rendszámmal. 210 olyan sok volt érte?
Köszönöm szépen, a témát lezártam, nem kérem, hogy hozzászólj!
hello!olyan kérdésem volna, hogy a hidegindító spray-t lehet-e használni a motornál, és hova érdemes befújni?kicsit túlszívta magát és nincs kedvem tologatni.nem károsítja ez a motort?vagy elég csak a gyertyát kivenni és megtakarítani?bocs ha hülyeséget kérdezek, de annyira még nem értek hozzá.
Itt vannak a képek. Nem ismer valaki egy af1 tulajdonost véletlenül aki meg tudná mondani melyik szín hova megy? És egyáltalán 2 vagy 3 vezeték jön a generátorról?
Segítsetek ha tudtok!
Köszi
De nem olyan mint az enyém volt. Egy 125-ös AF1-ből van. Nem tudja valaki ,hogy az jó-e bele és hogy melyik színű vezeték hova való? Csak kilóg belőle a vezeték és nincs meg jelölve sehogy.
Meg mi az ára a fesszabályzónak? (ha ez mégsem lenne jó)
Érdekes, a szimering+fékpofa csere mindig együtt van...
Szerintem mennie kéne 12v-nak a rendszerbe is meg az aksira is.
Amúgy volt egy tuareg kapcsolási rajzom csak elég vacak volt a minősége. Megrajzoltam normálisan.
Ha kell valakinek szóljatok a jelmagyarázat kb. 90%-át is lefordítottam olaszról.
Na még egy darabig méricskélni kell meg lekapni a tankot meg hasonlók.
Az aksi jó kell hogy legyen fél éves sincs és külömbem is ha lemerül simán fel töltöm szóval vszi a töltést.
A generátorból jövő szabályzatlan feszültség az jó (25v körüli ha jól emlékszem) viszont a szabályzott feszültség 2x12v helyett az egyik ágon 6v van a másikon meg 0v. A fesszabályzót lehet hejettesíteni szerintetek másik 12v-ossal ami mondjuk japán?
tényleg rég voltál! Még megvan a motor? Kéne neked is már valami nagyobb...
Amúgy: mérd meg egy sima multiméterrel, hogy hány VOLT van (na ez jó hülyén hangzik) az akksin leállítva, és járó motorral. Ha van különbség (kb 0.5 V) akkor szerintem csak az akksid "nem veszi fel a töltést".
FOGYASZTÁS MÉRŐ: Apunak van ilyen egy Diesel kocsiban. (fél litert fog 100-on, ami 165 forint!)
Jó rég jártam erre. Én is leporoltam a mocit illetve azt még nem ,de mindenesetre megsétáltattam.
Van egy ÖkisÖ gondom az elektronikámmal nem tölt i vissza az aksit a generátor. Van rá sansz ,hogy a fesszabályzó adta meg magát. Nem tudja valaki mien erban mozognak?
Köszi
de ezt mondtam. Hogy sokat költöttem-e rá? Hm... Egyeltalán nem... Szerinted? Te tudod legjobban, milyen jó árai vannak a Trojáknak... Nem baj, a Transalp még drágább!
Mi volta gaz a motoroddal? Ahogy mesélted elég sokat költöttél rá nem?
http://www.kepesmotor.hu/april...
Nem érzem magam inkorrektnek, sőt az ismerősödnek lehetősége volt eldönteni, hogy megveszi-e a motort, vagy sem. Tájékoztattam minden hibájáról, mielőtt elindult megnézni a motort, hisz nem árulok zsákbamacskát! Téged is szivesen láttalak volna, és akkor talán segíthettél a vételnél. Az ismerősöd látott benne fantáziát, és megvette. Amit elmondtam róla, hogy mi volt kicserélve rajta, az úgy is van. Nekem 290 e Forintban volt a motor, rendszámmal. 210 olyan sok volt érte?
Köszönöm szépen, a témát lezártam, nem kérem, hogy hozzászólj!