Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

aztmondják hülyeség de nekem a menet nem teló aljában van na mind1. Én úgy gondoltam hogy a felső kapukokat visszacsavarod levezsed a bakkról és vki nyomja előre a telót és akkor lehet nem fog elforogni. majd ha egyzser szétszedem én is érteni fogom hogy van.
Szerintem is elég nagy hülyeség
Hy
Sen Skaos, hogy érted azt hogy nehezkedjen rá valaki a telóra?
Mert nekem bakkon van a motor,s félek h felborul
Én is most vettem Pegot. Számomra nagyon megérte és elégedett vagyok vele nagyon.
csövi én is ezzel szarakodtam. a jobb oldalban nem szakadt meg a menet. csak ottt nem a teló lábában van a menet hanem van ott vmi ami el tud forogni. Csak a bal oldalonvan a menet a szárban. Nehezkedjen rá vki és nyomja előre a telót akkor ki fog jönni szerintem. Lehet hülyeséget mondtam de szerintem így van....
Lehet elfogult vagyok de szerintem megéri pegasot venni ha mondjuk turazgatásra meg könnyebb terepre endurozgatni akarod használni. Ha kemény krosszozásra akkor viszont mást válasz. Az utazó sebessége olyan 90 a vége olyan 120. Nekem 5,5- 6 körül eszik. Egy dugó kb 18-20e km re is elég lehet ha odafigyelsz az olajra és rendesen megmelegíted mindig. Amugy szerintem egy szép formájú motor. Amugy az enyém is eladó.
Itt az enyém:Aprilia
Még egy dolog, csakis rendszámos motorba gondolkozzál.
Hali! Én most akarok egy Pegasot venni csak érdekelne egy-két Info! Mi a vége egy jó Pegasonak? És mi az utazója..? Megéri venni Pegasot vagy vegyek inkább mást? Kb meddig bírja egy dugószett? Köszi a választ!
Valószínű meg szakadt a menet! Ki kell fúrni, vagy teszel bele egyel nagyobb csavart, vagy fel hegeszteted AWI-val .
Hy
Nekem is lenne egy teló hibam,a jobb oldaliszárban alján lévő csavar nem jön ki,vagyis csak körbe forog, ez most vagy ilyen vagy csak szar a menet? (a bal oldaliszár már kész is azzal nem volt gond)
Nem levegőzik! A maradék levegőt összesűríti, minél jobban nyomod össze annál keményebb! Csináltasd meg rendesen! A 12-es csavar nem lesz jó, mert jóval nagyobb a menetemelkedése. Nem olyan vastag a fala a telónak, és vagy csak két menetet fog majd!
Most nézetm hogy rotax 123 as blokkhoz kétféle alaplap van, és kétféle lendkerék. valaki mondja mar el nekem hogy mi a kettő között a különbség?
Gábor. de itt nem imerek olyat akot awival heggeszt. De úgy votl összerakva hogy az alátét belefogtsa a csavart. Eddig nem nyomta ki az olajat. mondjuk osszesen a jobb oldalban votl egy deci olaj. de amúgy hol levegőzik ez? hogy hogy nem vágjaki a szimeringet?
skaost---- Ákosnak olvastam:D
Ákos?:D
De nem olyan nagy gaz azt a teleszkópot kivenni. Ákos vedd ki és csináld meg rendesen.
aha. simán... én azértmegpróbálom csavarral először 12 es csvarral. csak nincs akkora menetelőm.
akkor má lehet lökdösni , nemlessz gond
Nyugi, simán javítható!
olaj a legkevesebb . amúgy lökésgátló olajat eettem bele
Az gáz! Akkor már ki kell venni a telószárat és a lyukat szépen be kell hegeszteni AWI -val és újramenetelni!
Én ilyen olajat tettem bele: REPSOL MOTO HORQUILLAS 10W20 0,5 l www.olajshop.hu/termekek/repso... Van közepes és alacsony viszkozitási indexű is!
alapból 8 as van benne(vagyis a balban annyi volt.
de ez a lyuk 11 -12 milis. a 12 milis csavart meg hogy rakjak bele?
Ha túl kemény lett, akkor valami sűrű olajat tehettél bele!
Ha megszakadt a 6-os menet, menetelt át 8-asra és tegyél bele egy rövid 8-as csavart réz vagy alu tömítőgyűrűvel!
Fuh na nagy gondom van. a jobb oldaliszárba betöltöttem a 4 és fél deci olajat. de aj obboldaliban meg nem votl olaj a legaláján van egy lyuk amibe egy hatos csvar votl berakva a lyuk pedig 12 milis és nincs benne menet. alátét fogta be a csavart. ott volt egy fél deci olaj .na de bedugtam egy gumival. oda is betölöttem a 4 és fél decit olyan kemény leett a villa megsem moccan aztán kilőtt a gumi(le volt takarva a tárcsa) most a jobb oldalban nincs olaj. a villa tökéletesen mozog. de a jobb oldalba ha betöltöm az előírt olajat megsem moccan.Mit cisnáljak most?